Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
diederickx

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door diederickx »

Er liggen al weer paaseitjes in de schappen.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Ik had gelukkig een kwartier de tijd om over te stappen op Rotterdam Centraal vandaag, want bij een poging een warme drank uit de automaat bij de AH to Go te halen wilde hij eerst m'n pinpas niet lezen, crashte vervolgens de betaalterminal en bleef hij daarna eeuwig rondjes draaien op het schermpje.
Ik stond op het punt dan maar de inmiddels beschikbare automaat ernaast te gebruiken toen het uiteindelijk wel lukte.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

diederickx schreef: za 18 jan 2025, 15:26 Er liggen al weer paaseitjes in de schappen.
Paaseitjes zegt u ...?

Hier bij de plaatselijke AH in Gouda Goverwelle liggen ze al vanaf maandag 6 januari 2025 in de schappen :shock: :s .
trolly

Bericht door trolly »

En daar kom je nu pas mee?
Z2N schreef: za 18 jan 2025, 11:04 Maar er is nog wel sprake van deze snack, dus kan het een blijvertje genoemd worden. :Y
Mwah, eerder onderweg de dodo achterna.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Dat zou je wel verwachten, maar ik begreep pasgeleden dat kloppudding ook nog bestaat. Dus hoe snel die dodo gezelschap krijgt?
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

De krentenbol zal in ieder geval nooit uitsterven. Jummie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
trolly

Bericht door trolly »

umbusko schreef: za 18 jan 2025, 21:09 Dat zou je wel verwachten, maar ik begreep pasgeleden dat kloppudding ook nog bestaat. Dus hoe snel die dodo gezelschap krijgt?
Als kloppudding ooit een hype geweest is, dan heb ik dat gemist.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

In plaats van al die gehypete fusionsnacks waar niemand op zit te wachten, zouden ze beter weer een anijsblokjesmachine bouwen. Dat was pas een product, de anijsstaafjes die ze sindsdien verkopen komen helaas niet in de buurt… :(
regenmaker
OVNL-beheerder
Contacteer:

Bericht door regenmaker »

Op de zaterdagmarkt in Apeldoorn stond altijd een man met hele bergen anijsblokjes, ook met allerlei smaakjes anijs. Je rook de anijs al vanaf een paar honderd meter afstand (behalve als je bij de viskraam stond :mrgreen:). Ik ben er inmiddels ben ik er al een tijdje niet meer geweest. Geen idee of hij er nog steeds staat.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
en-es

Bericht door en-es »

Zo te zien gelden bij Plus de aanbiedingen voortaan van woensdag t/m dinsdag i.p.v. zondag t/m zaterdag.
Bemined

Bericht door Bemined »

En bij de coop hetzelfde.
ITF

Bericht door ITF »

Ook bij de EkoPlaza.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

De lokale Jumbo blijkt sinds kort een dweilrobot in dienst te hebben. Ik keek er toch even gek van op vanochtend.
Matt

Bericht door Matt »

De lokale MCD in het drop van mijn ouders is sinds kort vervangen door een Boon's. De indeling is nu meer zoals een AH of Jumbo, maar dat went vanzelf. Ik begreep dat de komende jaren alle MCD's zullen worden vervangen door Boon's.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Dat MCD nog bestaat joh!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hainje

Bericht door Hainje »

Wat is een mcd? Want ik denk dan toch eerder aan de Mac dan aan een supermarkt.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
en-es

Bericht door en-es »

Schijnt een supermarktketen te zijn. Heb er nooit van gehoord.
Matt

Bericht door Matt »

MCD is een supermarktketen voor in de buurt van Rotterdam. Er waren eerst iets van 30 vestigingen, maar ik zie er op hun website nu nog maar 11.
Z2N
Donateur

Bericht door Z2N »

In de buurt van Rotterdam en 030 dan, in Utrecht en Zeist zit er eentje.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
waldo79

Bericht door waldo79 »

En ook wel daarbuiten.
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Tom024 schreef: do 06 feb 2025, 10:14 De lokale Jumbo blijkt sinds kort een dweilrobot in dienst te hebben. Ik keek er toch even gek van op vanochtend.
De Jumbo in het centrum van Oosterhout heeft er ook 1. Die speelt zelfs muziek af.
Ivan

Bericht door Ivan »

waldo79 schreef: do 06 feb 2025, 13:38 En ook wel daarbuiten.
In een dorpje aan de grens met België, in zeeuws-vlaanderen, heeft er ook 1 gezeten. Is sinds een jaar of twee PLUS geworden.
Durashift

Bericht door Durashift »

Matt schreef: do 06 feb 2025, 11:06 De lokale MCD in het drop van mijn ouders is sinds kort vervangen door een Boon's. (..)
Boon's Market toch? MCD is/was een merk van Boon, volgens mij.

Ik vindt het wel prettige winkels, kom weleens bij die in Eck&Wiel en ook weleens bij die in Zeist geweest. Die kan een ombouw wel gebruiken, vind ik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vorige maand was in het nieuws dat enkele grote supermarktketens een substantieel bedrag aan goede doelen overmaken om de fouten op kassabonnen uit het verleden te compenseren.
(..)Albert Heijn, Jumbo en Plus maken gezamenlijk 1,8 miljoen euro over aan goede doelen voor de fouten die in het verleden gemaakt zijn aan de kassa. Het gaat bijvoorbeeld om verkeerde prijzen op de bon omdat kortingen niet werden verrekend.

De Consumentenbond hekelt de fouten op de kassabonnen al langer en heeft nu met de drie supermarkten een akkoord bereikt. Volgens de bond zijn fouten op de bonnen "zo goed als verleden tijd".

Dat komt volgens de bond omdat er meer gewerkt wordt met digitale prijskaartjes die sneller worden aangepast. Ook zijn er onafhankelijke controles. (..)
https://nos.nl/artikel/2552787-supermar ... assabonnen

Nou, misschien tref ik het niet en is "zo goed als" nou nét op mij van toepassing.. maar ik had afgelopen weekend bij de AH een korting van €1,00 niet op de kassabon, gisteren een salade die, naar mijn idee, in de bak van de bonusaanbieding lag maar was niet herkend op de kassabon (beiden laten ziten want weer 'gedoe'. ) en vanavond bij de Plus.. : ze hadden nog een hele (bovenste deel van) kopstelling met oliebollenmix voor de helft van de prijs. Op de kassabon stond de volledige prijs en geen afprijzing te bekennen.
Daarnaast moest ik de 1+1 gratis actie voor de volkoren bollen van de versbakkerij opvragen, want de kassadame had luxe witte bollen aangeslagen. :X
Was toch 2 euro die ik in de handen gedrukt kreeg. :)

Ik blijf voorlopig nog wel ff mijn kassabon nakijken.
VIRM

Bericht door VIRM »

Dat de AH-app promotie maakt voor voedingsmiddelen kan ik snappen (al is het wel vervelend als je een product zoekt onder het label 'eerder gekocht' en er allerlei irrelevante artikelen worden gepromoot). Maar sinds gisteren wordt ineens reclame gemaakt voor de nieuwe Samsung Galaxy S25 via Odido.. in de AH-app. Beetje triest.
Beul van de blindegeleidelijn
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Hebben ze bij de Albert Heijn allemaal herinstructie gehad ofzo? Het was alweer jaren geleden maar nu moest ik ineens al voor de derde keer dit jaar mijn legitimatie laten zien, steeds bij een andere winkel. En ook niet alleen voor droppies van 16 die niet kunnen schatten maar ook voor volwassenen.

Even voor de duidelijkheid: ik ben 35 :')
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Plaats reactie