Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
April064

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Sowieso vind ik langer dan 30 minuten uithouden in een SLT al lastig...... met beter materieel valt een volledige sprinterrit wel mee. Toen de 4300 door werkzaamheden op Gvc Ddr-Lls reed was dat ook best goed uit te houden in de SNG.
zij/haar/hen/hun
Matt

Bericht door Matt »

Toch geeft de NS-reisplanner is sommige gevallen aan dat je deze sprinter moet nemen als je tussen Rotterdam en Amsterdam reist, bijvoorbeeld voor reizigers naar Amsterdam Amstel en Amsterdam Bijlmer ArenA. :')
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Vandaag wist de NS app mij te vertellen dat de Flixbus de snelste route is tussen Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal en ik heb het maar opgegeven :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM

Bericht door VIRM »

Tja, want je mag en zal en kunt niet metrolijn E gebruiken. Je moet potverdorie omreizen via Gouda! ;) In een alternatief universum had NS wel iets met de RET geregeld.
Beul van de blindegeleidelijn
trolly

Bericht door trolly »

Ja, dat kan zomaar in science fiction :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
dylanwild94
Donateur

Bericht door dylanwild94 »

VIRM schreef: vr 28 mar 2025, 14:40 Tja, want je mag en zal en kunt niet metrolijn E gebruiken. Je moet potverdorie omreizen via Gouda! ;) In een alternatief universum had NS wel iets met de RET geregeld.
Opzich de RET houdt er niet zo van om hun reizigers in de kou te laten staan omdat de metro's overvol zijn door de NS reizigers.

Laats was wel enigszins opgelost door extra metro's naar Pijnacker zuid te laten rijden. Maar meer kan de RET ook niet doen aangezien er tussen leidschenveen en den haag centraal geen extra metro's passen omdat ze anders in de weg zitten van de HTM tramlijnen 3,4 en 34.
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
Bemined

Bericht door Bemined »

Groter probleem is dat de RET helemaal niet genoeg voertuigen heeft om vaker te rijden over de hele route van lijn E.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Als in Nederland de fysieke stempel onder het bureau tevoorschijn wordt gehaald om een probleem op te lossen, dat weet je dat je het eindstadium van het probleem gaat naderen. Vandaag was het weer eens zo'n dag (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
isadora

Bericht door isadora »

Je bent ontgipst?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik ben al op 3 januari ontgipst, en ik loop zelfs al een paar weken zonder krukken *O*

Het was een ander aanslepend bureaucratisch incidentje wat opgelost moest worden maar waar ik eerder nog niet de puf voor had :N
isadora

Bericht door isadora »

Zeg maar "het andere blok aan het been", maar fijn, dat je dat dan ook weg hebt gewerkt.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
en-es

Bericht door en-es »

Die tunnel naar de linkeroever van Antwerpen is best wel apart. En geen fietser houdt zich aan de regel dat je stapvoets door de tunnel moet fietsen. :shock:
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

De fietstunnel van de Kennedytunnel is nog bizarder, met de schuine liften naar de steriel witte tunnel tussen de snelwegtunnelkokers.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

De Kiosk op spoor 2/3 te Hilversum is nu volledig zelfscan, ook voor dingen als koffie. Totaal hopeloos concept.

Ik bestel koffie bij een scherm op de toonbank, terwijl de medewerker vraagt wat ik bestel en bijvoorbeeld een beker overhandig. Na de bestelling krijg ik een bon en de medewerker krijgt ook een bon. Allebei de bonnen verdwenen in de speciale bonnenbak er direct naast, en ik had de koffie al in mijn hand terwijl ik mijn telefoon nog aan het opbergen was. Wat is hier precies de besparing, het is in ieder geval geen personeel en geen tijdswinst.
en-es

Bericht door en-es »

Dit lijkt me inderdaad ingewikkeld.
Matt

Bericht door Matt »

Kan je niet ook nog steeds direct bij de verkoper bestellen? Ik zie op meerdere stations zelfscan bij de Kiosk, maar er is ook nog steeds een pinautomaat bij de toonbank.
Z2N
Donateur

Bericht door Z2N »

Niet bij deze Kiosk, daar zijn beide kassa's weggehaald en vervangen door zelfscan.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
VIRM

Bericht door VIRM »

Heerlijk overheidsbureaucratie. Een gemeente weigert iets te doen aan een melding openbare ruimte, en gaat niet in op mijn verzoek om gewoon even te bellen. De klachtenafdeling laat in een periode van zes weken helemaal niks van zich horen. Dan maar de ombudsman....
Beul van de blindegeleidelijn
MaartenD

Bericht door MaartenD »

Suus schreef: zo 30 mar 2025, 12:19 De Kiosk op spoor 2/3 te Hilversum is nu volledig zelfscan, ook voor dingen als koffie. Totaal hopeloos concept.

Ik bestel koffie bij een scherm op de toonbank, terwijl de medewerker vraagt wat ik bestel en bijvoorbeeld een beker overhandig. Na de bestelling krijg ik een bon en de medewerker krijgt ook een bon. Allebei de bonnen verdwenen in de speciale bonnenbak er direct naast, en ik had de koffie al in mijn hand terwijl ik mijn telefoon nog aan het opbergen was. Wat is hier precies de besparing, het is in ieder geval geen personeel en geen tijdswinst.
Koffieautomaat met pin is nog niet uitgevonden?

Volgende stap: alles in een automaat. Een paar keer per dag vullen en je hebt ook geen verveeld kijkende minimumloner meer nodig.
#more profit.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

MaartenD schreef: ma 31 mar 2025, 08:44 Koffieautomaat met pin is nog niet uitgevonden?
Zeg, houd eens op met zo logisch nadenken. Het is nog maar maandagochtend, hoor.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Ik mag iets van mijn bucketlist strepen: op de trein gestapt in het lommerrijke Praest :Y
Vanavond niet vergeten dat ik de auto hier heb staan :')
Gediplomeerd ongeluksmagneet
en-es

Bericht door en-es »

Dat heb ik een paar jaar geleden al gedaan na een wandeling tussen Elten en Praest. :pos:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Ardan schreef: ma 31 mar 2025, 13:18 Ik mag iets van mijn bucketlist strepen: op de trein gestapt in het lommerrijke Praest :Y
Krijgen we vanavond een nieuwe aflevering van Ardans Emmer-lijst? *O*
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Wie weet :D Het was meer dat ik de trein van 12:09 in Emmerich net had gemist doordat het verkeer niet zo meezat en geen zin had in een uur wortelschieten. Even wat anders dus.

In ander nieuws: wat is het nog lang licht he??????????
Gediplomeerd ongeluksmagneet
regenmaker
OVNL-beheerder
Contacteer:

Bericht door regenmaker »

Ardan schreef: ma 31 mar 2025, 13:18 Ik mag iets van mijn bucketlist strepen: op de trein gestapt in het lommerrijke Praest :Y
Ik had laatst een privé bus 93 van Praest Schule naar Emmerich Bahnhof. Die halte in Praest ligt op loopafstand van het station. Op station Praest stapte alleen ik uit en niemand stapte in de trein.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Plaats reactie