Ik zie dit ook niet terug op hun website. Ik zie nergens dat ze niet in hun trein geldig zijn. Of we zien iets over het hoofd.Gast schreef: ↑ma 31 mar 2025, 11:45 Goedemorgen,
Ik wil dit weekend een rondje oost nederland doen per OV.
Nou zie ik dat er een DAGkaart Rrreis is voor 13,50
Ik kan alleen nergens vinden of deze ook in de treinen van Rrreis geldig is, en waar je deze in de buurt van Amersfoort kan kopen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mvgr, W
Korte vragen
-
- Berichten: 5397
- Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11
Re: Korte vragen
-
- Berichten: 7256
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Korte vragen
https://www.breng.nl/nl/shop/e-tickets/ ... -flevoland
Dagkaart oost is een samenwerking dus deze informatie kun je ook vinden bij Ervaar het ov, Breng en Arriva. Daarnaast staat op de RRReis website: "dus ook in de bussen van RRReis"
Dagkaart oost is een samenwerking dus deze informatie kun je ook vinden bij Ervaar het ov, Breng en Arriva. Daarnaast staat op de RRReis website: "dus ook in de bussen van RRReis"
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: wo 27 aug 2014, 15:49
Re: Korte vragen
Hallo,
Was vergeten in te loggen vanmorgen.
Maar blijf het toch onduidelijk vinden op de site van Rrreis.
zie de quote van de site van Rrreis.

Hier staat niets over de regionale treinen, dus vind het niet heel duidelijk.
De site van Hermes is wat dat betreft duidelijker en volgens "ervaar het OV" is de dagkaart weer € 13,- ; dus zou dat ook een andere dagkaart kunnen zijn.
Was vergeten in te loggen vanmorgen.
Maar blijf het toch onduidelijk vinden op de site van Rrreis.
zie de quote van de site van Rrreis.

Hier staat niets over de regionale treinen, dus vind het niet heel duidelijk.
De site van Hermes is wat dat betreft duidelijker en volgens "ervaar het OV" is de dagkaart weer € 13,- ; dus zou dat ook een andere dagkaart kunnen zijn.
- nvdw
- Donateur
- Berichten: 3208
- Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12
Re: Korte vragen
Waarschijnlijk gaat het bij die kaart van 13 euro om dezelfde dagkaart (sorry, DAGkaart), maar is de prijs niet aangepast naar die van 2025.
Met een beetje doorzoeken kom je op wat cassie127 al aangeeft, namelijk: geldig in de bussen van RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRReis.
Gelukkig heeft RRRRRRRRRRRRRReis een klantenservice. We kunnen hier allemaal wel tot in het oneindige over die DAGkaart gaan wellichten en misschienen, maar het lijkt me beter om RRRRRRRRRRRRRRRReis zelf even te polsen.
Met een beetje doorzoeken kom je op wat cassie127 al aangeeft, namelijk: geldig in de bussen van RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRReis.
Gelukkig heeft RRRRRRRRRRRRRReis een klantenservice. We kunnen hier allemaal wel tot in het oneindige over die DAGkaart gaan wellichten en misschienen, maar het lijkt me beter om RRRRRRRRRRRRRRRReis zelf even te polsen.
Feed the childrens
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: wo 27 aug 2014, 15:49
Re: Korte vragen
Dank voor de tip, heb de vraag gesteld bij klantenserrrrrvice RRRrrrreis...
**edit**
Zojuist reactie gehad van RRRRRRrreis, de DAGkaart is niet geldig in de trein.
**edit**
Zojuist reactie gehad van RRRRRRrreis, de DAGkaart is niet geldig in de trein.
-
- Berichten: 377
- Lid geworden op: vr 23 dec 2022, 13:45
- Locatie: Den Haag
Re: Korte vragen
De afgelopen zomers had Ervaar het OV wel een actie voor een trein- + busDAGkaart Oost. Toen ik in oktober Arriva daarover contacteerde, gaven zij aan dat zulke acties alleen in de zomer worden aangeboden. Duimen dat het dit jaar weer zo is, dus.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
-
- Berichten: 5397
- Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11
Re: Korte vragen
Heb die ooit eens als verjaardagscadeau ontvangen van hun. Inderdaad een mooi product.
-
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: vr 01 apr 2022, 20:26
Re: Korte vragen
Ik vind het toch onduidelijke informatie.
"De DAGkaart is geldig bij alle de vervoerders in Overijssel, Gelderland en Flevoland (met uitzondering van de bussen in Almere en de bussen van Qbuzz)." (nadruk van mij)
Er wordt nergens gemeld dat het niet om trein gaat, en zeker omdat er zo expliciet twee uitzonderingen gemeld zijn, lijkt het alsof dit kaartje ook voor trein (NS, RRReis, maar ook bijv Geldermalsen-Beesd van Qbuzz DMG) geldig is. Als je je verveelt en een rechtenopleiding doet: gewoon dit kaartje kopen en overal instappen en je laten beboeten en het aanvechten.
Vooral stom dat het, nadat je het aan de klantenservice gevraagd hebt, nog steeds niet duidelijk op de site staat.
"De DAGkaart is geldig bij alle de vervoerders in Overijssel, Gelderland en Flevoland (met uitzondering van de bussen in Almere en de bussen van Qbuzz)." (nadruk van mij)
Er wordt nergens gemeld dat het niet om trein gaat, en zeker omdat er zo expliciet twee uitzonderingen gemeld zijn, lijkt het alsof dit kaartje ook voor trein (NS, RRReis, maar ook bijv Geldermalsen-Beesd van Qbuzz DMG) geldig is. Als je je verveelt en een rechtenopleiding doet: gewoon dit kaartje kopen en overal instappen en je laten beboeten en het aanvechten.
Vooral stom dat het, nadat je het aan de klantenservice gevraagd hebt, nog steeds niet duidelijk op de site staat.
-
- Berichten: 1792
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
- Locatie: Emmen (DR)
Re: Korte vragen
Inderdaad, op de RRReis-site staat niet duidelijk dat het een kaartsoort betreft die alleen in de bus geldig is: er staat immers "alle vervoerders in Overijssel, Gelderland en Flevoland" (of eigenlijk "alle de vervoerders ..."
) en niet "alle bussen in Overijssel, Gelderland en Flevoland" o.i.d. Dit zou betekenen dat de kaartsoort bijvoorbeeld ook bij NS, Blauwnet (of specifieker Keolis Blauwnet en Arriva Blauwnet) en de Qbuzz-trein geldig zou zijn (zoals @IIVQ terecht opmerkt), terwijl dit in de praktijk niet het geval is. Idem voor de RRReis-trein tussen Amersfoort en Ede-Wageningen (hoewel je hier wellicht nog kan argumenteren dat er "Dus ook in de bussen van RRReis." staat).
Maar naast het bovenstaande helpt het niet mee dat Arriva aangeeft dat dit ticket €13,- kost en niet in Lelystad geldig is (waar gewoon RRReis rijdt en het ticket dus geldig is). Dit geeft volgens mij al wel aan hoe zorgvuldig de vervoerders met het Tarievenhuis Oost omgaan. Als je de daadwerkelijke voorwaarden en dergelijke goed door wil hebben, dan moet je langs drie sites (Breng, Arriva en RRReis) en vervolgens van alle sites precies het juiste concluderen.
Daarnaast lost dat de problemen op de andere sites nog niet op.

Maar naast het bovenstaande helpt het niet mee dat Arriva aangeeft dat dit ticket €13,- kost en niet in Lelystad geldig is (waar gewoon RRReis rijdt en het ticket dus geldig is). Dit geeft volgens mij al wel aan hoe zorgvuldig de vervoerders met het Tarievenhuis Oost omgaan. Als je de daadwerkelijke voorwaarden en dergelijke goed door wil hebben, dan moet je langs drie sites (Breng, Arriva en RRReis) en vervolgens van alle sites precies het juiste concluderen.
- Spoiler: show
Hallo, het is wel RRReis waar je over praat. Je weet toch dat aanpassingen aan de site daar altijd minstens een half jaar duren?


Daarnaast lost dat de problemen op de andere sites nog niet op.
-
- Berichten: 446
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 00:00
Re: Korte vragen
Bij voorwaarden die elkaar tegenspreken is altijd de versie van toepassing die het voordeligste is voor de klant...
-
- Berichten: 1792
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
- Locatie: Emmen (DR)
Re: Korte vragen
Normaal wel, maar dit betreft verschillende verkopers van hetzelfde of een soortgelijk product (ik ga ervan uit dat je de kaartjes die in de bus verkocht worden herkenbaar doordat deze op de rol van de betreffende vervoerder geprint worden, die van Breng doordat hij digitaal gekocht wordt/kan worden). Het lijkt me namelijk sterk dat die regels van het consumentenrecht ook werken als je met een digitaal gekocht kaartje bij Breng gebruik wilt maken van de voorwaarden die Arriva heeft gepubliceerd. Maar desondanks kan je als klant kiezen welke voorwaarden je het beste uitkomen en vervolgens koop je dagkaart bij de betreffende vervoerder.
Oftewel: wil je de goedkoopste dagkaart, dan koop je bij Arriva (want €0,50 goedkoper). Dat doe je ook als je wil dat je dagkaart in alle buurtbussen geldig is. Wil je dat de dagkaart ook in de trein geldig is, dan koop je bij RRReis (want die sluiten de trein niet expliciet uit). etc.
Oftewel: wil je de goedkoopste dagkaart, dan koop je bij Arriva (want €0,50 goedkoper). Dat doe je ook als je wil dat je dagkaart in alle buurtbussen geldig is. Wil je dat de dagkaart ook in de trein geldig is, dan koop je bij RRReis (want die sluiten de trein niet expliciet uit). etc.
-
- Berichten: 5708
- Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42
Re: Korte vragen
Hij kost gewoon €13,50 in de bussen van Arriva hoor.
-
- Berichten: 446
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 00:00
Re: Korte vragen
Als ze op hun website zeggen dat hij minder kost, dan heb je recht op teruggave van het verschil 

-
- Berichten: 1792
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
- Locatie: Emmen (DR)
Re: Korte vragen
Tenzij er duidelijk sprake is van een oneigenlijke dwaling (in normale mensentaal: een foutje) en de consument redelijkerwijs mocht aannemen dat er van een fout sprake was (zie het Otto-arrest).

Daarbij vermoed ik dat een rechter zich in dit geval, o.b.v. het Otto-arrest, in het voordeel van Arriva zou uitspreken, aangezien dit (1) simpelweg een verouderd tarief is en (2) de consument bij de andere vervoerders in hetzelfde gebied had kunnen zien dat het normale tarief voor dit kaartje €13,50 is en (3) de site van Arriva ook niet van een actietarief (o.i.d.) spreekt. Al kan de rechter mij ook verbazen door de tarieven uit andere gebieden in Nederland meenemen (die de prijs van een dagkaart tussen de €11,- en €20,- hebben liggen).
-
- Berichten: 446
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 00:00
Re: Korte vragen
Nu weet je nooit wat een rechter precies gaat zeggen, maar het lijkt me onredelijk, als je op de Arriva-website een aannemelijke prijs ziet, dat je die dan moet gaan verifiëren op een of meerdere websites van andere vervoerders. Je mag er als consument dan toch wel van uitgaan dat de prijs correct wordt aangegeven - in dit voorbeeld denk ik niet dat je bij een prijs van €13 van "een foutje" moet uitgaan.iamthedutchdude schreef: ↑di 01 apr 2025, 15:57 Daarbij vermoed ik dat een rechter zich in dit geval, o.b.v. het Otto-arrest, in het voordeel van Arriva zou uitspreken, aangezien dit (1) simpelweg een verouderd tarief is en (2) de consument bij de andere vervoerders in hetzelfde gebied had kunnen zien dat het normale tarief voor dit kaartje €13,50 is en (3) de site van Arriva ook niet van een actietarief (o.i.d.) spreekt.
-
- Berichten: 1792
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
- Locatie: Emmen (DR)
Re: Korte vragen
In het Otto-arrest staat juist specifiek dat van een consument verwacht wordt dat hij/zij onderzoek doet naar hetgeen hij/zij aanschaft. Zou me dus absoluut niet verbazen als de rechter dit aanhoudt, zeker aangezien het Otto-arrest inmiddels een redelijk algemeen begrip is geworden bij dit soort zaken.
Maar zoals ik ook al meldde (zie hieronder): Het kan ook dat de rechter die €13,- wel een aannemelijk bedrag vindt aangezien andere regio's soortgelijke bedragen vragen.
Maar zoals ik ook al meldde (zie hieronder): Het kan ook dat de rechter die €13,- wel een aannemelijk bedrag vindt aangezien andere regio's soortgelijke bedragen vragen.
Maar daarnaast: de gemiddelde consument gaat dit ook niet voorleggen aan een rechter, die gaat bij het vermelden dat het een foutje moet zijn al mokkend akkoord met de lichtjes hogere prijs.iamthedutchdude schreef: ↑di 01 apr 2025, 15:57 Al kan de rechter mij ook verbazen door de tarieven uit andere gebieden in Nederland meenemen (die de prijs van een dagkaart tussen de €11,- en €20,- hebben liggen).
-
- Berichten: 8479
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Re: Korte vragen
Als de een €11 vraagt en de andere €13 liggen de prijzen zo dicht bij elkaar dat je niet kunt redeneren dat €11 ongewoon laag ligt. Iemand mag dan op de juistheid van €11 vertrouwen en hoeft geen nader onderzoek te doen.
-
- Berichten: 673
- Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 14:33
Re: Korte vragen
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden bij de toenmalige webcare van RRReis (lees Noah) gevraagd hoe het zat met de dagkaart op de trein. Juist omdat de passage "ook de bussen van Rrreis" tot vragen oproept. Er werd toen aangegeven dat de passage ongelukkig is en dat dit opgehelderd moest worden. Het verbaast mij dat dit in al die tijd nog steeds niet is aangepast.
Ik schatte overigens de informatie die Noah destijds verstrekte (mogelijk wel geldig in de trein) tot zeer legitiem dan er gemiddeld bij een webcare of klantenservice vandaan komt. Meestal heeft men geen flauw benul waar de maatschappij zijn diensten rijdt. Voorbeelden genoeg dat ik foutieve informatie heb gekregen of de informatie op internet niet klopt.
Ik schatte overigens de informatie die Noah destijds verstrekte (mogelijk wel geldig in de trein) tot zeer legitiem dan er gemiddeld bij een webcare of klantenservice vandaan komt. Meestal heeft men geen flauw benul waar de maatschappij zijn diensten rijdt. Voorbeelden genoeg dat ik foutieve informatie heb gekregen of de informatie op internet niet klopt.
- Spoiler: show
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
-
- Berichten: 446
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 00:00
Re: Korte vragen
Wat gaf de conducteur voor reden aan om het te weigeren?TomSteyl schreef: ↑di 01 apr 2025, 21:11 Zal bijvoorbeeld niet snel vergeten dat ik eens bij NS aangaf dat mijn Euregioticket (gekocht bij de Aseag) werd geweigerd door de conducteur en dat er bij hoog en laag werd beweerd dat je bij NS een ander Euregioticket moest kopen. Toen ik aangaf dat ik vond dat ze slecht ingelezen was over het product, werd de hoorn erop gesmeten
Mijn Euregio-ticket kon afgelopen zaterdag door de NS-conducteur niet gescand worden ("Ticket vandaag niet geldig") maar de conducteur vond het prima toen hij het op mijn scherm bekeek. Dat had ik in de DB-app gekocht, onder de AVV-tickets.
-
- Berichten: 673
- Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 14:33
Re: Korte vragen
Een beetje de standaardreden die ik vaker bij NS-conducteurs hoorde: "ik ken het het niet, dus het is niet geldig." Kortom, een drogreden. Ook heb ik eens een conducteur gehad die bij hoog en laag beweerde dat het een buskaartje was. Er zijn zelfs modellenboeken beschikbaar van alle Euregiotickets, maar vaak te gemakzuchtig om het te raadplegen. Kortom, vaak onnodig stress in de trein.
En dan heb je de categorie NMBS-conducteurs die het ticket "knippen" en daarmee de antenne in de wegwerpchipkaart doorboort waardoor ie niet meer uit te lezen is in Nederland, met weer stress als gevolg. Daarom vraag ik altijd om hooguit een zichtcontrole te doen.
En dan heb je de categorie NMBS-conducteurs die het ticket "knippen" en daarmee de antenne in de wegwerpchipkaart doorboort waardoor ie niet meer uit te lezen is in Nederland, met weer stress als gevolg. Daarom vraag ik altijd om hooguit een zichtcontrole te doen.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
-
- Donateur
- Berichten: 6005
- Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
- Locatie: Maastricht/Berlin
Re: Korte vragen
Ik heb ooit in de buurt van Euskirchen zo'n gepensioneerde met een kaartsoortenonderzoek getroffen (je weet wel, met zo'n heel A4-formulier dat hij dan zelf handmatig in ging vullen) en die stond toch wat gek te kijken naar de Euregiotickets die we bij ons hadden, destijds nog uit de Veolia-automaat geloof ik. Als ik het me goed herinner, heeft hij bijna de hele weg van Kall naar Euskirchen erover gedaan om zo'n formulier in te vullen, voordat we uiteindelijk zeiden: pardon, mogen we ons ticket terug, we moeten er nu uit.
Ook heb ik een keer op de 20a in Hasselt (een van de 3 buslijnen nota bene die specifiek ingetekend staan op het kaartje in de folder) een chauffeur gehad, die letterlijk vroeg: "is dit hier geldig?". Toen we "ja" zeiden vond hij het meteen goed.
Andersom heb ik het ook wel eens meegemaakt, dat er een ongebruikelijke situatie was maar de chauffeur het volgens mij wel bij het rechte eind had. Namelijk in de 350 naar Aachen, waar iemand in Gulpen met een online DB-ticket in wilde stappen. Die hield bij hoog en laag vol dat ticket voor de hele reis gekocht te hebben, en de bus stond ook in het reisadvies, maar dat is 99% zeker zo'n situatie geweest waarbij DB je slechts een Teilstrecke verkoopt. Uiteindelijk heeft de chauffeur het opgegeven, op risico van de reiziger bij een eventuele controle.

Ook heb ik een keer op de 20a in Hasselt (een van de 3 buslijnen nota bene die specifiek ingetekend staan op het kaartje in de folder) een chauffeur gehad, die letterlijk vroeg: "is dit hier geldig?". Toen we "ja" zeiden vond hij het meteen goed.

Andersom heb ik het ook wel eens meegemaakt, dat er een ongebruikelijke situatie was maar de chauffeur het volgens mij wel bij het rechte eind had. Namelijk in de 350 naar Aachen, waar iemand in Gulpen met een online DB-ticket in wilde stappen. Die hield bij hoog en laag vol dat ticket voor de hele reis gekocht te hebben, en de bus stond ook in het reisadvies, maar dat is 99% zeker zo'n situatie geweest waarbij DB je slechts een Teilstrecke verkoopt. Uiteindelijk heeft de chauffeur het opgegeven, op risico van de reiziger bij een eventuele controle.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40633
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Korte vragen
Ach, een ASEAG-chauffeur zat ooit ook heel raar te kijken naar een Euregioticket uit de NS automaat. Nog zo eentje uit de oude postcode-automaat was dat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 673
- Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 14:33
Re: Korte vragen
Code 0150 was dat
Kijk, ik snap heel goed dat er varianten tussenzitten waarvan menig wenkbrauw omhooggaat (zoals vroeger bij de TEC, wat het meest lullige kassabonnetje was), maar in principe moet iedereen die in het gebied werkzaam is minstens van het bestaan van het product weten.
Vorig jaar nog in de bus van Bree naar Maaseik een chauffeur die bij hoog en laag beweerde dat het niet geldig is, want de Lijn verkoopt het niet meer. Uhhh, dat de Lijn het afgeschaft heeft in de verkoop (ze verkochten er maar 18 in een heel jaar) betekent nog niet dat daarmee de geldigheid weg is. Toen ik na 30 seconden gemekker het al zo beu was, heb ik hem de keuze gegeven om zich ter plekke te informeren bij de centrale of hij zou mij weigeren en dat ie zeer snel een klacht aan zijn broek kreeg. Hij koos voor optie 3: morrend mij toelaten

Kijk, ik snap heel goed dat er varianten tussenzitten waarvan menig wenkbrauw omhooggaat (zoals vroeger bij de TEC, wat het meest lullige kassabonnetje was), maar in principe moet iedereen die in het gebied werkzaam is minstens van het bestaan van het product weten.
Vorig jaar nog in de bus van Bree naar Maaseik een chauffeur die bij hoog en laag beweerde dat het niet geldig is, want de Lijn verkoopt het niet meer. Uhhh, dat de Lijn het afgeschaft heeft in de verkoop (ze verkochten er maar 18 in een heel jaar) betekent nog niet dat daarmee de geldigheid weg is. Toen ik na 30 seconden gemekker het al zo beu was, heb ik hem de keuze gegeven om zich ter plekke te informeren bij de centrale of hij zou mij weigeren en dat ie zeer snel een klacht aan zijn broek kreeg. Hij koos voor optie 3: morrend mij toelaten

Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
-
- Berichten: 8479
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Re: Korte vragen
Sowieso het hele kaartassortiment kennen in grensregio's kan een hele opgave zijn voor een chauffeur dan wel conducteur.
-
- Donateur
- Berichten: 6005
- Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
- Locatie: Maastricht/Berlin
Re: Korte vragen
Inderdaad, en voor de reiziger ook. Veranderingen worden vaak niet goed aangekondigd, laat staan veranderingen bij andere maatschappijen, laat staan veranderingen bij andere buitenlandse maatschappijen. En dan heb je opeens een nieuwe lay-out, een nieuwe app, een nieuw abonnement of wat dan ook en dan moet je maar net weten wat dat is. Je kunt tegenwoordig bijvoorbeeld ook in Arriva's app Glimble in- en uitswipen voor een reis, inclusief de RE1 en RE9 van Aachen tot aan Köln. Ik vermoed zomaar dat een controleur uit ik noem maar wat, Dortmund, die toevallig op die lijn uitkomt de eerste keer dat iemand zo reist ook even met zijn ogen zal moeten knipperen.
De eerste keer dat ik met het Euregioticket reisde, hebben we er in een Maastrichtse stadbus 3 gekocht bij de Veolia-chauffeur. Die moest heel diep in zijn tas graaien om daar een paar ASEAG-Euregiotickets uit te halen, die hij vervolgens afstempelde, en we hebben toen zijn hele dag gemaakt. Hij was zo gelukkig dat hij die eindelijk eens kon verkopen.
De eerste keer dat ik met het Euregioticket reisde, hebben we er in een Maastrichtse stadbus 3 gekocht bij de Veolia-chauffeur. Die moest heel diep in zijn tas graaien om daar een paar ASEAG-Euregiotickets uit te halen, die hij vervolgens afstempelde, en we hebben toen zijn hele dag gemaakt. Hij was zo gelukkig dat hij die eindelijk eens kon verkopen.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten