Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Je veter zit los.
iamthedutchdude

Bericht door iamthedutchdude »

Huh, maar ik heb helemaal geen ve...

Verdorie, weer ingetrapt _O-
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Wubbo schreef:Je veter zit los.
Dit bleek te kloppen, gelukkig kwam ik er achter voordat ik weer een enkel zou breken. Hoe wist je dit?!?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Ik weet dit soort dingen gewoon.
Hainje

Bericht door Hainje »

Goeroe Wubbo weet alles!!
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

TffpaA schreef: zo 21 apr 2024, 13:48 Gister nog gespot:

Afbeelding
ChatGPT heeft er een Ghibli'tje van gemaakt. Tekst blijft nog moeilijk; gezichten op afstand kennelijk ook. Maar voor de rest lijkt het allemaal best aardig - zelfs de graffiti op het verkeerspaaltje is meegenomen (ik had de opdracht meegegeven er een avondscène van te maken).

Afbeelding
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

Lin Bus. Grappig dat 'ie de tekst wél bijna goed heeft, maar tegelijkertijd op z'n kop heeft gezet.
nvdw
Donateur

Bericht door nvdw »

Rare mombakkes heeft die tramsjoof, dacht ik net, maar nu zie ik dat zijn tram uit de rails is gelopen.
Feed the childrens
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Er moet kennelijk tegenwoordig bij gezet worden wat de nationaliteit van de dader was, want tsja: als het een Nederlander is, dan is het gewoon een drama in de persoonlijke sfeer, maar als het een bruinmens uit Muzelmannistan is, is het natuurlijk een afgezant van die hele groep die ons en onze manier van leven kapotdood wil hebben:

https://nos.nl/artikel/2562211-auto-ont ... angehouden

Enfin, let in het filmpje even goed op de proleet die blijft filmen in plaats van te hulp schiet: die valt pardoes achterover in een plantenbak. Karma bestaat nog.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

De grote heidebrand bij Ede is hier in Amersfoort Oost ook behoorlijk te ruiken, de rookpluim waait precies deze kant op. Net iets zuidelijker in de stad was het ook ietwat nevelig door de rook.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
ArrivaBas
Contacteer:

Bericht door ArrivaBas »

Ik volg het populaire YouTube-kanaal van de vrijwillige brandweer uit Lunteren (meer dan 100.000 volgers) en die zullen ongetwijfeld als een van de eersten naar die grote heidebrand gealarmeerd zijn. Hun video's duren altijd vanaf het moment dat de pagers afgaan tot de auto weer in de kazerne staat, dus ik denk dat dat weer een hele spectaculaire en lange film gaat worden. Toen afgelopen december een pannenkoekenhuis bij Ede in vlammen opging duurde hun video van die brand ook bijna twee uur.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersnaam
Contacteer:

Bericht door Gebruikersnaam »

De NOS meldt nu dat de brand is veroorzaakt door een oefening van defensie (klik). Vanaf de Wageningse campus zag de brand er in elk geval indrukwekkend uit.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

ArrivaBas schreef: do 03 apr 2025, 18:25 Ik volg het populaire YouTube-kanaal van de vrijwillige brandweer uit Lunteren (meer dan 100.000 volgers) en die zullen ongetwijfeld als een van de eersten naar die grote heidebrand gealarmeerd zijn.
Er werd inderdaad behoorlijk vlot opgeschaald naar korpsen buiten Ede. Rond een uurtje of drie, dus net een kwartier na het uitbreken van de brand, hoorde ik vanuit mijn kantoor dat vlak langs de A30 ligt al dusdanig veel brandweer langskomen dat ik toch maar even online opzocht wat er aan de hand was.
Schapekop in de Keistad

Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Ik reed over de A30 vanmiddag onder een enorme wolk door inderdaad. Die brand is echt flink.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Hij was zelfs vanuit de ruimte zichtbaar :shock:

Afbeelding
Anderzam

Bericht door Anderzam »

Mag ik even kwijt... dat ik vandaag 47 kilometer gefietst heb en dat dat mijn dagrecord is. Ik voel me bekaf, maar ik heb toch nog wat van de wereld gezien. En met wat van de wereld bedoel ik Leidschendam en Voorburg. :D
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

TffpaA schreef: do 03 apr 2025, 20:47 Hij was zelfs vanuit de ruimte zichtbaar :shock:
Bron? Niet dat ik het níét geloof, maar in hedendaags AI-tijdperk zou ik het toch graag even verifiëren.
AnderzamNL schreef: do 03 apr 2025, 22:19 Mag ik even kwijt... dat ik vandaag 47 kilometer gefietst heb en dat dat mijn dagrecord is. Ik voel me bekaf, maar ik heb toch nog wat van de wereld gezien. En met wat van de wereld bedoel ik Leidschendam en Voorburg. :D
Sterkte. Met het Leidschendam en Voorburg gedeelte, bedoel ik dan. Dat je bekaf bent is je eigen keuze. :6
isadora

Bericht door isadora »

ArrivaBas schreef: do 03 apr 2025, 18:25 Ik volg het populaire YouTube-kanaal van de vrijwillige brandweer uit Lunteren (meer dan 100.000 volgers) en die zullen ongetwijfeld als een van de eersten naar die grote heidebrand gealarmeerd zijn. Hun video's duren altijd vanaf het moment dat de pagers afgaan tot de auto weer in de kazerne staat, dus ik denk dat dat weer een hele spectaculaire en lange film gaat worden. Toen afgelopen december een pannenkoekenhuis bij Ede in vlammen opging duurde hun video van die brand ook bijna twee uur.
Dit gaat alle records slaan, hopelijk hebben ze genoeg schijfcapaciteit bij Google. :X
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Visgraatmodel

Bericht door Visgraatmodel »

Ik zit nu in de ECD en merk dat de Belgische en Nederlandse bemanning niet klikken met elkaar.
Hele ongemakkelijke boel en ze weten ook niet wat ze tegen elkaar moeten zeggen. :')
en-es

Bericht door en-es »

In de EC vorige week tussen Rotterdam en Antwerpen niks van gemerkt bij de NS-conducteur en zijn vrouwelijke collega van NMBS.
TomSteyl

Bericht door TomSteyl »

Al vanaf dat ik een kind was, was ik tv-verslaafd (introvert binnenkind van jewelste!) en met name de nieuwsprogramma's vond ik machtig interessant. Nu Harmen Siezen vandaag gestorven is, is er weer een jeugdheld weg, na recentelijk Loretta Schrijver en Dieuwertje Blok (van KRO Ontbijt TV) al. Alsof er ineens grote opruiming wordt gehouden van grote namen uit de jaren '80 en '90. En dan heb ik Ron Brandsteder, Rob de Nijs etc. nog niet eens genoemd.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ze zijn inderdaad allemaal een beetje van dezelfde generatie, ja.

Je vraagt je toch af wat er dan aan de hand kan zijn.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Leeftijd is toch nog vaak een belangrijke doodsoorzaak. Ik was niet zo heel extreem TV-kind, maar inderdaad wel veel bekende namen uit m'n jeugd die nu met hun overlijden in het nieuws komen.
Schapekop in de Keistad

jjasloot
Donateur
Contacteer:

Bericht door jjasloot »

Zijn er trouwens hier nog mensen die zaterdag mee gaan met de afscheidsrit van de ICE3M?
en-es

Bericht door en-es »

Jazeker :Y
Plaats reactie