Buurtsupergeneuzel en dergelijke
- Hainje
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Zou zomaar kunnen dat management van de betreffende winkels er momenteel weer wat meer bovenop zit. Winkels controleren elkaar ook onderling en als er meerdere medewerkers 'zakken' voor de controle, dan voert men de druk weer wat op. Om te voorkomen dat wanneer de inspectie langskomt, de kans op het niet vragen naar een ID te groot wordt. Immers, als een winkel meermaals niet slaagt voor deze controle, dan kunnen er boetes van € 25.000,- opgelegd worden. En Zaandam springt dan niet bij.
En tbh, ik had jou ook geen 35 geschat hoor.
En tbh, ik had jou ook geen 35 geschat hoor.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
-
- Donateur
Mijn hemel, sinds wanneer hebben de prijskaartjes bij de Albert Heijn allemaal flikkerende groene lichtjes die je proberen te lokken naar de “prijsfavoriet”?

-
De AH gebruikt digitale prijskaartjes, zal wel een controlelampje zijn dus want bij elektronisch papier blijft zonder stroom de laatste tekst staan waardoor je een storing anders niet snel herkent.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik wist dat elektronische schapkaartjes een LED'je erin hadden zitten, maar niet dat je daar van alles omheen kon programmeren. Toen ik bij de PLUS werkte, gebruikten wij dat lampje in alle kleuren van de regenboog om het zoeken makkelijker te maken voor de orderpickers en had het geen functie voor de klanten.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Hainje
Dan was er iemand bezig met een controleronde op dat moment. Via de PDA kunnen ze allerlei categorieën selecteren waarvan het lampje bij de betreffende producten gaat knipperen.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
-
Vanaf morgen wordt de Boni in Baarn een Nettorama.
-
En de Aldi in Baarn heeft de zelfscan kassa's verwijderd.
-
In Wierden heeft de Lidl ze gekregen. Overigens op sommige dagen alleen op drukke tijdstippen open, de zelfscan.
- ICE11
Bij ons in de plaatselijke REWE is van de tevoren drie "klassieke" kassas naar verbouwing maar nog een enkele over, en daar staat nu regelmatig een lange wachtrij, terwijl de vier nieuwe zelfscan kassas vanwege het maximale aantal artikelen die men daar mag afrekenen bijna niemand gebruikt. 

- Suus
- Contacteer:
Sinds afgelopen woensdag heeft ook de Jumbo persoonlijke aanbiedingen. En ze gelden meteen allemaal, je hoeft ze niet eerst te kiezen of een betaald lidmaatschap te nemen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Via de Jumbo app kreeg ik al een aantal weken persoonlijke aanbiedingen.
-
De chocolade vlokken extra puur van De Ruijter zijn van 300g naar 240g per pak gegaan.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
De Vlokfeest vlokken van De Ruijter zijn zelfs van 300g naar 200g gegaan, vond het pak al zo klein geworden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Nog steeds krimpflatie? Jongens toch!
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
-
Daar kan de AH nog wat van leren. Al betaal je natuurlijk voor die aanbiedingen door gemiddelde hogere winkelprijzen.
Beul van de blindegeleidelijn
-
- OVNL-beheerder
Jumbo heeft het sauzenschap opnieuw ingedeeld en daarbij is de curry van Zeisner kennelijk definitief uit het assortiment verdwenen.
Achteruitgang van de Nederlandse eetcultuur. 

- Suus
- Contacteer:
Even je supermarktmanager een briefje sturen, dan kan hij waarschijnlijk nog wel een voorraadje voor je bestellen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik heb die sauzen hier ook nooit in de Jumbo gezien, zal dan wel lokaal assortiment zijn wat vaak op verzoek van klanten aanwezig is. (Hier heeft de Jumbo bijvoorbeeld opvallend veel producten uit de keukens van de islamitische landen, gezien de andere helft van de wijk best veel inwoners van die herkomst heeft).
Aangeven dat je iets mist in het klantenpanel werkt ook, laatst hier gedaan met het pekelvlees wat kort daarna opeens weer in het vleeswarenschap lag.
Nou is de Jumbo hier ook wel geschikt voor archeologisch onderzoek, kwam laatst een flesje woksaus tegen in het schap wat tot juni 2024 houdbaar was
Aangeven dat je iets mist in het klantenpanel werkt ook, laatst hier gedaan met het pekelvlees wat kort daarna opeens weer in het vleeswarenschap lag.
Nou is de Jumbo hier ook wel geschikt voor archeologisch onderzoek, kwam laatst een flesje woksaus tegen in het schap wat tot juni 2024 houdbaar was

Schapekop in de Keistad
-
Boon's Markt heeft een aantal vestigingen van Coop overgenomen en dat worden er al maar meer. Ze hebben met de PLUS afgesproken dat ze de naam een tijdje mogen gebruiken, maar wel met een eigen twist waardoor we een nieuwe tijdelijke supermarktketen hebben (naast de oude Coop): Gewoon Coop.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
- Suus
- Contacteer:
Echt, die fusie van Coop en Plus is een drama geworden. Grappig genoeg las ik vorige week dat Plus alweer zint op een nieuwe overname…
- ArrivaBas
- Contacteer:
In de provincie Noord-Brabant zijn in zeker drie supermarkten van Albert Heijn grote partijen drugs tussen de bananen (of bananen tussen de drugs
) aangetroffen: https://nos.nl/artikel/2563094-harddrug ... permarkten

"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Sommige Coop's blijken zelfs helemaal afgestoten en niet eens verkocht, zoals die aan de Hellestraat in Amersfoort.
Vroeg me al sinds de fusie af wat ze nou met die winkel wilden want dat was echt een relatief klein buurtsupertje op hooguit 5 minuten lopen van een behoorlijk grote Plus.
Of daar ooit nog een supermarkt zal komen, zoals het artikel zich afvraagt, betwijfel ik. Het was toen ik in 2010 in Amersfoort kwam wonen nog een verschrikkelijke Albert Heijn (waar altijd alles op was, heel irritant boodschappen doen toen de Plus op een zeker moment aan het verbouwen was). Die Albert Heijn is op een zeker moment al gesloten nadat een grote nieuwe winkel een eindje verderop opende, waarna Coop in het gat sprong. Maar echt druk was het er nooit.
Schapekop in de Keistad
- trolly
Ik heb vanmiddag vier bananen bij de Appie gekocht. Maar nee hoor, niksArrivaBas schreef: ↑do 10 apr 2025, 20:24 In de provincie Noord-Brabant zijn in zeker drie supermarkten van Albert Heijn grote partijen drugs tussen de bananen (of bananen tussen de drugs) aangetroffen: https://nos.nl/artikel/2563094-harddrug ... permarkten

Waarom kan dat toch altijd allemaal wel in Brabant?
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
Oh? Tell us more

Ik denk dat Coop sowieso nooit echt tot ontwikkeling heeft kunnen komen.Daniel schreef: ↑do 10 apr 2025, 22:09Sommige Coop's blijken zelfs helemaal afgestoten en niet eens verkocht, zoals die aan de Hellestraat in Amersfoort.
Vroeg me al sinds de fusie af wat ze nou met die winkel wilden want dat was echt een relatief klein buurtsupertje op hooguit 5 minuten lopen van een behoorlijk grote Plus.
Of daar ooit nog een supermarkt zal komen, zoals het artikel zich afvraagt, betwijfel ik. Het was toen ik in 2010 in Amersfoort kwam wonen nog een verschrikkelijke Albert Heijn (waar altijd alles op was, heel irritant boodschappen doen toen de Plus op een zeker moment aan het verbouwen was). Die Albert Heijn is op een zeker moment al gesloten nadat een grote nieuwe winkel een eindje verderop opende, waarna Coop in het gat sprong. Maar echt druk was het er nooit.
-
Ik ken het merk ook niet.
Maar, de 'Belgische' sauzen komen wel in de verdrukking, vind ik: ik mis de knoflook (aioli).saus van De Vos&Lemmens, vorig jaar nog aangeboden bij de Plus maar ook daar niet meer in het schap.

Wel grappig: een andere kassière vroeg aan mij waar dat visvrije tonijn nou naar zou smaken.. Ehm.. dát wilde ik nou juist ontdekken maar dat mag ik niet