Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Visgraatmodel

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Ik heb mijn praktijkexamen van de motor gehaald. *O* *O*
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd. *O*
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Insgelijks - en klavertjes vier brengen ongeluk op de motor ;)
waldo79

Bericht door waldo79 »

Gefeliciteerd :Y
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

@Visgraatmodel: Gefeliciteerd :pos: ;) .
Heel_Holland_Spot

Bericht door Heel_Holland_Spot »

Gefeliciteerd!!! *O* :pos:
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
en-es

Bericht door en-es »

Gisteren voor 39 euro een enkele reis Glasgow-Belfast aangeschaft voor mijn reis in augustus. Per bus en boot want de trein/boot/trein verbinding via Stranraer en Larne is er niet meer.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Weer een vakje op de DB-bingokaart ingekleurd met een bomvolle trein en een rijtuig 21 dat tijdens de rit volledig afgesloten wordt in verband met een defecte airco. Het is nog maar 16 graden buiten, dat belooft wat voor de zomer. :')
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

@umbusko, welke trein en welk treintype heb je mee gereisd? Als het goed is hebben de nieuwe ICE4-stellen minder last van problemen met de airco en betreffen het vooral oudere treintypes.
-
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Een ICE 3. Maar hij gaat straks na Hamburg Hbf direct de werkplaats in en rijdt daarom niet door tot Hamburg-Altona.
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Aan het opruimen thuis. Weg met al die ouwe zut, wat moet ik nog met zoveel foldertjes.
Hee, wacht eens. Had dat meisje op die andere kaart net niet...
Afbeelding

Ja hoor. Het marketingbureau vond het blijkbaar Nodig om het meisje op de andere kaart een ander kleur shirtje te geven :') Waar zijn mensen op zulke bureau's toch de hele dag mee bezig van Onze Zuurverdiende Belastingcenten?????
Gediplomeerd ongeluksmagneet
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Misschien mede om de folders snel van elkaar te kunnen onderscheiden. Zo ontdekte ik laatst bij de Kiosk dat je bij de gewone saucijzenbroodjes de saucijs niet van buiten kunt zien, maar bij de vegavariant juist wel. Dat zijn van die dingen waar je anders nooit op let.
JordiBrabant

Bericht door JordiBrabant »

Tja, de U-Bahn heeft een blauw logo, de tram een rode, zou ze op de omslag van een buskaart een paars shirt dragen?
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ik vraag me vooral af wat ze op de folder van de trekschuit draagt.
JordiBrabant

Bericht door JordiBrabant »

Lichtblauw, JWZ.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
nvdw
Donateur

Bericht door nvdw »

Bruin.

En o ja:
Visgraatmodel schreef: zo 27 apr 2025, 08:58 Ik heb mijn praktijkexamen van de motor gehaald. *O* *O*
Welkom bij de club *O*
Feed the childrens
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Is toch ook heel logisch dat op de metrokaart ze een blauw shirt draagt en op de tramkaart een rood shirt, of ben ik de enige die dat logisch vind?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
trolly

Bericht door trolly »

Geen shirt maar trui. Haar ouders runnen kennelijk een breiwinkel.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Iets met korte mouwen vind ik geen trui, en het woord truitje daar krijg ik de rillingen van over mijn lichaam *rilt*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
erjeebee

Bericht door erjeebee »

Lijkt me een gevalletje overgooier waarbij de jongedame is vergeten de kleding die je geacht wordt onder een overgooier te dragen aan te trekken.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Jajaja, het is goed voor het milieu enzo, maar de gemeente gaat over een paar maanden in mijn wijk gfe apart inzamelen en nu moet ik bedenken hoe en waar ik een extra vuilnisbak in mijn huis neerzet.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Zie je steeds meer inderdaad, ook bij flats. Ik kreeg laatst al een enquête van de gemeente of ik m'n GFT apart wil gaan inzamelen en of ik dan de voorkeur geef aan een eigen kliko of een centrale GFT-kliko aan de straat.

Op zich plek genoeg in de berging voor een eigen kliko, maar die wandelt dan eens in de zoveel tijd wel vanzelf naar de aanbiedlocatie vermoed ik zo :mrgreen: Met m'n vuilniszak met restafval, dat is dus GFT, vuil plastic en restafval door elkaar, hoef ik doorgaans hooguit eens in de week richting ondergrondse container te wandelen. Idem met oud papier, PMD en glas trouwens; dat gaat op een andere dag in de week naar de daarvoor bestemde containers.
Want tja, in de categorie handig mag ik rechtsaf voor de restafvalcontainer en linksaf voor de rest. Was natuurlijk veel te handig als ik m'n restafval ook kwijt kon in de ondergrondse container die naast de bovengrondse exemplaren voor papier, glas en PMD staat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
en-es

Bericht door en-es »

Ondergrondse containers? Waarin je met een pasje vuil kan storten? Reuze handig. Dat denken vooral diegenen die geen pasje hebben en vervolgens hun zooi er naast dumpen. _O_
waldo79

Bericht door waldo79 »

Het glas is ook altijd halfleeg bij en-es (A)
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Rotterdam heeft geen pasjes voor de ondergrondse containers, dan kan de gemeente nog wel een tweede kantoor naast het stadhuis zetten om al die pasjes te administrateren. Het nadeel is wel dat er afvaltoerisme is uit buurgemeenten waar Irado wel pasjes heeft.
Plaats reactie