Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 40629
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Daniel »

De bus is bijna aan het einde van de straat, dus die auto was nog niet eens in de buurt toen de bus de straat in reed. Waarom zou de buschauffeur dan fout zijn?
Ik zie wel vaker bizar gebrek aan verkeersinzicht in smalle straatjes. Hoe vaak er in Scherpenzeel al niet iemand op snelheid een bus heeft ingehaald en bijna op de tegemoetkomende bus klapt waarvoor eerstgenoemde stilstond...
BasGeluk
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2024, 20:53

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door BasGeluk »

Ik heb tijdens mijn rijlessen (theorie en praktijk) geleerd dat je zoveel mogelijk rechts moet houden. Als er een voertuig aan jouw kant staat, of een wegversmalling whatever, dan moet je het naderende verkeer voor moeten laten gaan. In basis heeft de bestuurder van de bus dat niet gedaan want ten tijde van de aanrijding reed hij links van de weg en de bestuurder van de auto netjes rechts.
Wat we niet zien op de foto's is of de trailer binnen vijf meter van de kruising staat, want je mag voor en na een kruising niet parkeren binnen vijf meter van de kruising. We zien ook niet hoe hard de voertuigen hebben gereden en of er alcohol oid is gebruikt. Dat moet allemaal blijken uit onderzoek wat wordt gedaan en dat is niet in een uurtje geregeld en bekend.
Gr BasG
IIVQ
Berichten: 1894
Lid geworden op: vr 01 apr 2022, 20:26

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door IIVQ »

BasGeluk schreef: vr 25 apr 2025, 21:22 Ik heb tijdens mijn rijlessen (theorie en praktijk) geleerd dat je zoveel mogelijk rechts moet houden. Als er een voertuig aan jouw kant staat, of een wegversmalling whatever, dan moet je het naderende verkeer voor moeten laten gaan. In basis heeft de bestuurder van de bus dat niet gedaan want ten tijde van de aanrijding reed hij links van de weg en de bestuurder van de auto netjes rechts.
Inderdaad, je moet naderend verkeer voor laten gaan, maar een bus is een groot voertuig en heeft zeker in een wat krappere straat als dit een behoorlijke lengte (zo'n 50m) nodig om om zo'n trailer te rijden. Dan kan een auto van de andere kant nog niet eens zichtbaar zijn.
Je hebt ook nooit "recht om een ongeval te veroorzaken". Als de bus al bijna rond het obstakel was moet de auto hem gewoon de ruimte geven. Helaas is dat bij het wegverkeer niet zo duidelijk gecodificeerd. Bij de scheepvaart is het veel duidelijker, artikel 1 van het binnenvaartpolitieregelement zegt dat je als schipper de plicht hebt de regels te breken als de situatie dat vereist in verband met de veiligheid of de goede orde. Men noemt dat goed zeemanschap.

In het wegverkeer zou zo'n plicht er ook in moeten staan, en dat je je moet gedragen als een "heer in 't verkeer", waarbij een groot voertuig dat al bezig is met een manœuvre ook even de ruimte gegeven wordt.

Of de trailer wel of niet binnen 5m van de kruising staat is voor het ontstaan van dit ongeval verder niet van belang.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 40629
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Daniel »

@BasGeluk: Praktisch gezien kan je dat dus wel zien: de werkbus waarvoor de bus uitweek is nergens op de foto's te zien, dus die moet haast wel achter de bus verborgen zijn op de foto's. Dan was de bus nog bezig met inhalen. Tussen bus en kruising zit ook meer dan 5 meter, want er staat op één van de foto's een ambulance tussen en die dingen zijn zo'n 6 meter lang.
En gezien de bus op de Eikenlaan reed en de auto van de Verlengde Kolonieweg af kwam, kwam de auto uit een zijstraat en had de chauffeur 'm dus überhaupt niet kunnen zien aankomen toen hij begon met inhalen.

Overigens na even op Streetview kijken blijkt dit de locatie te zijn. Dat combinerend met de tekst en de rijrichting van de bus op de foto's kwam de auto dus van links en had deze voorrang aan de bus moeten verlenen!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1548
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door ovVeluwe »

Wat ik begreep stond de bus ten tijden van het ongeluk ook stil, de auto (met een bestuurder op leeftijd) reed dus tegen een stilstaande bus aan en gaf gas bij ipv dat hij ging remmen tijdens het afslaan.
BasGeluk
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2024, 20:53

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door BasGeluk »

IIVQ schreef: vr 25 apr 2025, 21:44 Of de trailer wel of niet binnen 5m van de kruising staat is voor het ontstaan van dit ongeval verder niet van belang.
Zeker wel. Check Artikel 5 van de Wegenverkeerswet maar. Daar staat in dat je je niet zo mag gedragen dat je het verkeer hindert of kan hinderen. Door een je te dicht op een kruising te zetten van een smalle straat die ook nog een busroute is overtreed je Artikel 5. Als het voor de rechter komt kan het best zo zijn dat een ieder in deze zaak voor 1/3 schuldig is. Dus laten we dat afwachten ipv mensen kneus te noemen.
Gr BasG
IIVQ
Berichten: 1894
Lid geworden op: vr 01 apr 2022, 20:26

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door IIVQ »

Ik kan me niet indenken dat je een artikel 5 gaat krijgen voor het parkeren langs de stoep op een woonstraat - zelfs als je daardoor de hele straat blokkeert.
Op zo'n type weg zijn obstakels gebruikelijk. De weggebruiker zal ook zelf moeten opletten en kan er zéker niet blindelings op vertrouwen dat de weg voor hem leeg is. Ik denk dat geen enkele rechter met je mee zal gaan en hooguit een boete voor verkeerd parkeren geven - en zoals gezegd, stond de werkbus waarschijnlijk niet binnen 5m van een kruising. Ter plekke mág je zelfs gewoon parkeren (er zijn geen inritten, parkeerhavens of gele streep te zien).

En dan nog, de bus reed rechtdoor, dus als de werkbus wél binnen 5m van de kruising had gestaan of juist 50m er van af, dan nog had de bus er links langs gemoeten. Of de werkbus (of trailer) wel of niet binnen 5m van de kruising staat is voor het ontstaan van dit ongeval verder niet van belang.

Een bevriend buschauffeur vertelde me nog dat in zo'n nauwe straat met paaltjes je als buschauffeur trouwens wel links moet rijden als je de bocht naar rechts wil halen. Dat is hier niet het geval (de bus rijdt rechtdoor), maar het maakt duidelijk dat je als buschauffeur niet altijd rechts kán houden.

Ik noem niemand een kneus, maar ik begin, getuige je verkeersinzicht, te denken dat je zelf een Wagon R-rijder bent. ;)
Durashift
Berichten: 6067
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Durashift »

ovVeluwe schreef: vr 25 apr 2025, 22:21 Wat ik begreep stond de bus ten tijden van het ongeluk ook stil, de auto (met een bestuurder op leeftijd) reed dus tegen een stilstaande bus aan en gaf gas bij ipv dat hij ging remmen tijdens het afslaan.
Het e.e.a. lezende én in combinatie met de locatiedeling door Daniel doet mij vermoeden dat de buschauffeur wellicht al in de smiezen had dat die Suzuki bestuurder niet de goede kant op keek bij het inrijden van de Eikenlaan. Want dat is volgens mij wat er aan de hand was: Suzuki bestuurder wil rechtsaf, kijkt naar zijn linkerkant, de straat is vrij, vergeet naar rechts te kijken en draait zo, pardoes, de straat in en kijkt tegen een manshoge voorruit van een bus aan. :shock:

De bus reed daar zeker omdat de grote kruising (bij het tankstation) nog niet klaar is?
Mán man man, als er tóch iets zo traag gaat, op de besluiten van onze huidige regering na dan, zijn het wel de werkzaamheden voor een nieuw riool, vind ik. (..en niet alleen in Soest, elders ook in mijn ervaring als beschouwer tijdens werktijd). Ze zijn me er toch al een tijd aan het werk daar, in Soest-Zuid. Dan is die straat weer weken dicht, denk je de omleiding te weten, zit een andere straat weer dicht. :twisted:

Maar misschien is het nog een idee om in de zijstraten van de Eikenlaan een tijdelijk, geel, tekstbord te plaatsen met: pas op, kans op busverkeer. Maar ja, zo'n rechthoekig bord neemt dan ook weer zicht op die bus weg.. (A)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Over artikel 5 in het wegverkeer. Tja, de basis is dat je een andere verkeersdeelnemer niet mag hinderen. Ach, er wordt zoveel gehinderd tegenwoordig, daar kan je niet tegenop schrijven, volgens mij.

Persoonlijk vind ik dat ik al gehinderd wordt door al die (te) felle verlichting van moderne auto's. Of een Setra die (weer eens) scheel kijkt met zijn dimlicht (lampje verkeerd om vervangen, denk ik dan altijd maar) of de Citea's met hun flikkerende (door bewegingen van de koets) LED verlichting op afstand (lijkt soms zo blauw dat ik denk dat er een hulpdienst aankomt..).

Daniel schreef:(..) Hoe vaak er in Scherpenzeel al niet iemand op snelheid een bus heeft ingehaald en bijna op de tegemoetkomende bus klapt waarvoor eerstgenoemde stilstond... (..)
Jup, ik denk vaak bij zo'n actie: ik sta stil met een reden, denken jullie soms dat ik voor Jan l*l met de korte achternaam stil sta :?:

Bij een OV bus zou ik mij nog voor kunnen stellen dat inhalende bestuurders denken dat de bus aan de halte stil staat. Maar goed, dat is meestal ook een kwestie van niet goed kijken en waarnemen. Irritant blijft het.
Stefan
Berichten: 4405
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Stefan »

Had afgelopen week bijna een auto in m’n bus.. ik sta te wachten voor een obstakel aan mijn kant, geef notabene nog richting aan naar links, maar toch besloot meneer om er vol gas langs te vliegen :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Durashift
Berichten: 6067
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Durashift »

IIVQ schreef: wo 23 apr 2025, 21:49 Ik ken de CAO transport & logistiek niet (en heb geen zin hem uit te pluizen), (..)
Dat kan kloppen, want ik had de benaming verkeerd. :roll: Het is de CAO Beroepsgoederenvervoer.
Uitpluizen viel wel mee: ;) ff CTRL+F en de zoekterm feestdagen leverde het onderstaande in de spoiler op:
Spoiler: show
(..)Artikel 32 Zon- en feestdagen

Op zondagen alsmede op algemeen erkende christelijke en nationale feestdagen wordt geen arbeid verricht, tenzij de aard of het belang van de onderneming zulks vordert. Algemeen erkende christelijke feestdagen zijn: Nieuwjaarsdag, 2e Paasdag, Hemelvaartsdag, 2e Pinksterdag en beide Kerstdagen. Nationale feestdagen zijn: Koningsdag en de dagen, waarop krachtens aanwijzing van de overheid extra vrijaf met behoud van loon mag worden verleend. 5 Mei wordt om de vijf jaar aangewezen als nationale feestdag (indien de jaartelling eindigt op een 0 of een 5).
Als Koningsdag wordt beschouwd de dag waarop, conform Koninklijk Besluit, het feest wordt gevierd.


Artikel 33
Vergoeding diensturen op zaterdag, zondag en feestdagen
1. Alle diensturen op zaterdag worden vergoed door betaling van het uurloon vermeerderd met een toeslag van 50%.
2. In afwijking van lid 1 worden voor rijdend personeel op dubbelbemande voertuigen alle diensturen op zaterdag na 07.00 uur vergoed door betaling van het uurloon vermeerderd met een toeslag van 50%.
3. Indien een feestdag als bedoeld in artikel 32 op een zaterdag valt, worden de diensturen in afwijking van lid 1 vergoed overeenkomstig lid 6 van dit artikel.
4. In geval Koningsdag op een zaterdag wordt gevierd, zal in afwijking van het bepaalde in de leden 1 en 2 van dit artikel, het werken op deze dag worden vergoed door betaling van een toeslag van 100%.
5. Alle diensturen op zondag worden vergoed door betaling van een toeslag van 100% op het uurloon.
6. Aan de werknemer, die op een feestdag als bedoeld in artikel 32 - niet vallend op een zondag – arbeid verricht, worden de diensturen vergoed. Als extra vergoeding kan de werknemer kiezen tussen:
- een rustdag op een, na overleg met de werknemer door de werkgever te bepalen dag. Deze rustdag zal worden genoten binnen een periode van 8 weken. Voor deze compenserende rustdag worden 8 diensturen in de loonberekening betrokken;
- een toeslag van 100% op het uurloon. (..)
IIVQ schreef: wo 23 apr 2025, 21:49 (..)
In 2020 is dat om redenen niemand zo opgevallen, omdat we toen allemaal bevrijdingsdag via Zoom vierden. Ik vind het nogal een verschraling, ik heb meer met bevrijdingsdag dan met de Dag ter verering van de God van de Meubelboulevard(2e Pinksterdag).
Ja, juist voor mensen die veelal op dergelijke feestdagen moeten werken is eens in de vijf jaar zo'n mazzeltje als een officiële nationale feestdag wel welkom, denk ik.

Aan de andere kant: de (commerciële) samenleving is al zo open tegenwoordig.. ééns in de vijf jaar op bevrijdingsdag alle winkels / DC's dicht en het vervoer aan de kant krijg je ook niet meer voor elkaar.

Goed, dit was het breuk in de draad deel wel, wat mij betreft. :X
Youri
Berichten: 294
Lid geworden op: wo 04 okt 2023, 10:53
Locatie: Krimpenerwaard
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Youri »

Vandaag reed de chauffeur van dienst (na het drukken op de stopknop) compleet mijn halte voorbij, na het oproepen van de bus die ons tegemoet kwam rijden, en gevraagd of deze wou wachten bij onze eerstvolgende halte. Uiteindelijk 10 minuten later op mijn bestemming aangekomen. Complimenten voor beide chauffeurs.
Busschauffeur i.o. Qbuzz ZHN
IIVQ
Berichten: 1894
Lid geworden op: vr 01 apr 2022, 20:26

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door IIVQ »

En complimentje voor jou dat je complimenten geeft aan beide chauffeurs. Vergissen is menselijk, een vergissing goed opvangen is écht vakmanschap.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 40629
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Daniel »

Vanmorgen wat verwarring in Amersfoort: de Heiligenbergerweg ten zuiden van de Ringweg Randenbroek bleek afgesloten, maar bij de uitvoerders ter plekke bleek de afspraak dat bussen door het werkvak mochten niet bekend. Leverde wat exotische last minute omrijroutes op.
In de loop van de dag was het misverstand uit de wereld en mochten de bussen, inclusief slalomparcours, er weer door. Hoewel dat voor de 1302 niet helemaal goed afliep. Ik zag bij halte Haydnstraat al een bandenspoor door een berg gruis van weggefreest asfalt en een halte verder bij de Nijenstede stond de 1302 met alarmlichten aan en een hoopje van dat asfaltgruis onder de voorbumper. Die zal wel wat schade opgelopen hebben door het over het hoofd zien van die berg gruis.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Niwa ter Els
Berichten: 102
Lid geworden op: za 14 dec 2024, 16:37

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Niwa ter Els »

BasGeluk schreef: vr 25 apr 2025, 21:22 Ik heb tijdens mijn rijlessen (theorie en praktijk) geleerd dat je zoveel mogelijk rechts moet houden. Als er een voertuig aan jouw kant staat, of een wegversmalling whatever, dan moet je het naderende verkeer voor moeten laten gaan. In basis heeft de bestuurder van de bus dat niet gedaan want ten tijde van de aanrijding reed hij links van de weg en de bestuurder van de auto netjes rechts.
Wat we niet zien op de foto's is of de trailer binnen vijf meter van de kruising staat, want je mag voor en na een kruising niet parkeren binnen vijf meter van de kruising. We zien ook niet hoe hard de voertuigen hebben gereden en of er alcohol oid is gebruikt. Dat moet allemaal blijken uit onderzoek wat wordt gedaan en dat is niet in een uurtje geregeld en bekend.
Een auto is geen bus. En theorie is geen praktijk. Op het moment dat de bus een obstakel moet passeren zal hij, zeker in dit straatje, ruim op tijd naar links moeten. Wanneer eenmaal positie is gekozen kàn de bus simpelweg niet meer terug, omdat je toch echt recht voor de vrije ruimte moet komen om te kunnen passeren. Daarbij kun je ook maar heel zwak insturen omdat je rekening te houden hebt met je uitzwaai en de objecten langs de weg. Je kunt er eigenlijk vanuit gaan dat het zeer onverstandig is om dichter dan een halve meter bij de rand van de vrije ruimte te komen. Want op het moment dat je gaat sturen is je bus ineens een halve meter breder ten opzichte van "rechtuit".
De eerder genoemde 50 meter is in dit straatje heel redelijk. De route in Soest heeft erg veel van dit soort plekken en is daarom altijd een leuke uitdaging en meestal gaat het goed omdat mensen het wel gewend zijn. In dit geval dus niet en daar kan de eigenaar van het stilstaand/geparkeerd voertuig never nooit aansprakelijk voor zijn omdat die op dat moment niet aan het verkeer deelnam, al had hij hem midden op de kruising gezet.
Chauffeur Syntus Utrecht.
ovforens
Berichten: 371
Lid geworden op: za 15 mar 2014, 12:15

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door ovforens »

Gaat Syntus nog een ander dienstenpakket rijden als de A12 dicht is vanaf 9 mei? Lijkt mij lastig om vanaf de garage Bunnik snel Utrecht te bereiken bijv, zeker als de marathon ook is.

Verder zullen de N-wegen het ook wel wat drukker krijgen
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 40629
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Daniel »

Aannemelijk, maar er is nog niks gepubliceerd inderdaad. Wat ik gehoord heb is dat 280 dan niet zou rijden i.v.m. voorkomen dat vertraging doorwerkt op omloopmatig gekoppelde ritten in Amersfoort.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
erwinraasveld
OVNL-beheerder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 16:14

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door erwinraasveld »

Lijn 280 vervalt in het geheel zag ik zonet op het station in Veenendaal.
Er lijkt ook geen alternatief te zijn.
BasGeluk
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2024, 20:53

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door BasGeluk »

Daniel schreef: wo 30 apr 2025, 17:33 Aannemelijk, maar er is nog niks gepubliceerd inderdaad. Wat ik gehoord heb is dat 280 dan niet zou rijden i.v.m. voorkomen dat vertraging doorwerkt op omloopmatig gekoppelde ritten in Amersfoort.
Op syntusutrecht.nl staat onder werkzaamheden en verstoringen een bericht over lijn 123 en 280. Er staat "halte vervallen". En vervolgens een enorme lijst haltes.
Gr BasG
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 40629
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Daniel »

Ah, dat bericht stond er gistermiddag nog niet vandaar mijn opmerking. De combinatie met 123 lijkt een foutje: op 123 zijn toevallig in dezelfde periode andere werkzaamheden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Philip
Berichten: 557
Lid geworden op: do 27 mei 2021, 18:37

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Philip »

Wat een uitval opeens in Veenendaal. Op lijn 83 vallen 5 van de 14 Syntus-ritten uit vandaag. Op lijn 87 vielen vanmorgen 5 van de 6 eerste ritten uit richting Rhenen. Lijn 280 rijdt vanmiddag 2 van de 7 ritten wel en 5 niet in de richting Veenendaal.
erwinraasveld
OVNL-beheerder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 16:14

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door erwinraasveld »

Ja het is weer hopeloos de laatste dagen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 40629
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Daniel »

87 heeft vaak veel ritten achter elkaar met dezelfde chauffeur, dus daar is niet veel nodig voor veel uitval.
Het lijkt erop dat vooral stalling Ede problemen in de bezetting heeft nu het meivakantie is, want de uitval concentreert best sterk aan die kant van de concessie. Op 50 zag ik bijvoorbeeld ook al meermaals juist de vroegste ritten uit Veenendaal en Wageningen uitvallen en op 80 zie je bv. wel uitval op de eerste bussen vanaf De Klomp, maar niet vanuit Amersfoort.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BasGeluk
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2024, 20:53

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door BasGeluk »

In Amersfoort vielen gisteren een stuk of vijf ritten achter elkaar van lijn 2 uit. Gelukkig heeft Syntus alweer een nieuw recruitmentteam om de personeelstekorten op te lossen :p
Gr BasG
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 40629
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Daniel »

Uitval in Amersfoort hoeft geen personeelsgebrek in Amersfoort te betekenen he. Er zijn namelijk best veel ritten in de stad Amersfoort die door chauffeurs uit Ede gereden worden.
En als je al ziet hoeveel er daarvan vanmiddag niet naar Amersfoort komen door de uitval op 280 dan gaat het in Amersfoort ook hard.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 10190
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen

Bericht door Milco »

Inmiddels heeft Syntus een bericht geplaatst over de afsluiting van de A12: https://www.syntusutrecht.nl/nl-nl/nieu ... wacht-in-h

Nu verwacht ik ook wel een soortgelijk bericht vanuit allGo over de afsluiting van de A1 en daarna A10 in Amsterdam rond dezelfde periode...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands

Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
25-05-2025 NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam!
14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten