Jacht 2.0
-
- Donateur
Re: Jacht 2.0
Episode 8, Dag 5
Vandaag begin ik met een stukje lopen. Met 2 bussen reis ik verder. Tot slot loop in een stukje.
Hint: Parochie
Vandaag begin ik met een stukje lopen. Met 2 bussen reis ik verder. Tot slot loop in een stukje.
Hint: Parochie
-
Ik reis
lijn 8 naar Arnhem CS
IC naar Nijmegen Stoptrein Arriva naar Cuijk.
lijn 8 naar Arnhem CS
IC naar Nijmegen Stoptrein Arriva naar Cuijk.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
-
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
-
Ik reis met de ic van 21:07 naar dieren ik ga daar naartoe omdat hij misschien van Vrassen met de bus naar dieren kan en dan kan hij weg met de trein
-
- Donateur
- Contacteer:
Van Zevenaar naar Utrecht.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
Ik blijf eventjes staan op Zutphen.
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
- Ivan
Ik blijf staan in Zwolle.
Denk dat we de ruime regio aardig gedekt hebben zo.
Denk dat we de ruime regio aardig gedekt hebben zo.
- ODRAIL
Dan blijf ik nog even staan Apeldoorn.
-
We hebben nog twee zwakke plekjes: Rond Twente, mede vanwege de werkzaamheden Almelo-Zwolle, en rond het Land van Maas en Waal (ten westen van Nijmegen)
Alessandro moet nog posten dat hij blijft staan (of reist), anders wordt hij inactief en verliezen we dekking in Arnhem.
Ik reis naar Doetinchem.
Alessandro moet nog posten dat hij blijft staan (of reist), anders wordt hij inactief en verliezen we dekking in Arnhem.
Ik reis naar Doetinchem.
- Spoiler: show
-
- Contacteer:
-
Dionysusnu schreef: ↑wo 14 mei 2025, 21:26 We hebben nog twee zwakke plekjes: Rond Twente, mede vanwege de werkzaamheden Almelo-Zwolle, en rond het Land van Maas en Waal (ten westen van Nijmegen)
Bedankt voor de reminder. Soms is het best wel lastig om tijdens je volle dag even de tijd hier voor te vinden.
Ik blijf staan op Arnhem Centraal
Excuses voor eventuele spelfouten. Dyslexie maakt het leven niet makkelijker
-
- Donateur
Episode 8, Dag 6
Ik zet mijn black ticket in en reis per haltetaxi en 2 bussen. Ik sta dan op Dreumel, Nieuwstraat.
Reisroute:
1: Varsseveld Station - Eibergen Viersprong met bus 74. Hint sloeg op dat de naam Eibergen voor het eerst werd vermeld in 1188 als Parochia Ecberghe
2: Eibergen Viesprong - Varsseveld Station met bus 74.
3: Varsseveld - Arnhem De Drie Gasthuizen. Per trein naar Arnhem Velperpoort en dan bus 7. Hint sloeg op de zijstraat bij de halte: Karthuizerstraat. Karthuizer is een kattensoort die een heel rustig karakter hebben en weinig miauwen.
4: Arnhem De Drie Gasthuizen - Nijmegen Terwindtstraat. Met bus 7 naar Velperplein. Dan bus 300 tot Nijmegen Centrum Oost en lopen. Hint sloeg op Panorama Hunnerberg. Niet helemaal de Waal maar de hint was goed begrepen.
5: Nijmegen Terwinststraat - Molenhoek Kerk. Om 7.23 lopen naar Franssestraat. Met bus 5 naar Groesbeek Zuidmolen. Dan bus 564 naar Mook-Molenhoek. Dan lopen. Hint sloeg op de kerk.
6: Molenhoek Kerk - Dreumel Nieuwstaat. Om 12.29 haltetaxi naar Poort Neerbosch. Dan met bus 89 en 165.
Succes
Ik zet mijn black ticket in en reis per haltetaxi en 2 bussen. Ik sta dan op Dreumel, Nieuwstraat.
Reisroute:
1: Varsseveld Station - Eibergen Viersprong met bus 74. Hint sloeg op dat de naam Eibergen voor het eerst werd vermeld in 1188 als Parochia Ecberghe
2: Eibergen Viesprong - Varsseveld Station met bus 74.
3: Varsseveld - Arnhem De Drie Gasthuizen. Per trein naar Arnhem Velperpoort en dan bus 7. Hint sloeg op de zijstraat bij de halte: Karthuizerstraat. Karthuizer is een kattensoort die een heel rustig karakter hebben en weinig miauwen.
4: Arnhem De Drie Gasthuizen - Nijmegen Terwindtstraat. Met bus 7 naar Velperplein. Dan bus 300 tot Nijmegen Centrum Oost en lopen. Hint sloeg op Panorama Hunnerberg. Niet helemaal de Waal maar de hint was goed begrepen.
5: Nijmegen Terwinststraat - Molenhoek Kerk. Om 7.23 lopen naar Franssestraat. Met bus 5 naar Groesbeek Zuidmolen. Dan bus 564 naar Mook-Molenhoek. Dan lopen. Hint sloeg op de kerk.
6: Molenhoek Kerk - Dreumel Nieuwstaat. Om 12.29 haltetaxi naar Poort Neerbosch. Dan met bus 89 en 165.
Succes
-
Dan begin ik maar de reis.
Trein naar Hemmen-Dodewaard.
Trein naar Hemmen-Dodewaard.
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
- Ivan
Ik neem de ic naar Utrecht CS.
We moeten goed bedenken waar hij morgen naartoe kan. Den Bosch CS is prima haalbaar, en met een overstap de Rossum kan hij ook richting Zaltbommel.
Of terug, das ook een optie uiteraard.
We moeten goed bedenken waar hij morgen naartoe kan. Den Bosch CS is prima haalbaar, en met een overstap de Rossum kan hij ook richting Zaltbommel.
Of terug, das ook een optie uiteraard.
-
- Contacteer:
We kunnen hem best goed vastzetten, Etienne kan inderdaad naar Zaltbommel. AnderzamNL kan terug naar 's Hertogenbosch om dat te dekken. Misschien een paar haltes met lijn 165 om dat te dekken. Alessandro kan het beste in de richting van Druten gaan om die kant te dekken. Idee?
Busschauffeur i.o. Qbuzz ZHN
-
Dus op dag 4 kwam ik op 180 meter van je (Hunnerpark - Terwindtstraat), en op dag 5 was gkw1969 om de hoek.
Heel mooi ontweken!
@Youri: goed plan. Het leuke van de Bommelerwaard is dat er weinig uitgangen zijn. Als hij terug richting het oosten reist, moet hij door Druten of over de PWA-brug bij Beneden-Leeuwen. In Beneden-Leeuwen zijn beide uitgangen af te zetten. Alessandro kan dat ook bereiken.
Verder 165/166 naar 's-Hertogenbosch en treinen/248 vanaf Zaltbommel.
De buurt-/schoolbussen naar Wijk en Aalburg en Andel kan hij morgen niet halen, en daarna is het weekend.
Dus ik reis met 2700 naar 's-Hertogenbosch en dan lijn 166 tot 's-Hertogenbosch, Treurenburg.

Heel mooi ontweken!
@Youri: goed plan. Het leuke van de Bommelerwaard is dat er weinig uitgangen zijn. Als hij terug richting het oosten reist, moet hij door Druten of over de PWA-brug bij Beneden-Leeuwen. In Beneden-Leeuwen zijn beide uitgangen af te zetten. Alessandro kan dat ook bereiken.
Verder 165/166 naar 's-Hertogenbosch en treinen/248 vanaf Zaltbommel.
De buurt-/schoolbussen naar Wijk en Aalburg en Andel kan hij morgen niet halen, en daarna is het weekend.
Dus ik reis met 2700 naar 's-Hertogenbosch en dan lijn 166 tot 's-Hertogenbosch, Treurenburg.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
- ODRAIL
Dan reis ik van station Apeldoorn terug (via Zutphen) naar station Arnhem Centraal.
- Cora
Ik kom terug uit mijn Forum hiatus om mee te doen.
Ik ben van plan om te starten op Rotterdam omdat dat mijn treinstation is. Kan ik ergens heen om jullie te helpen?
Mijn idee is dat ik eerst met jullie wil overleggen voordat ik een zet maak want ik zie dat bijna alles al dicht zit en het me niet handig lijkt om dubbel werk te doen. Als iemand mij ergens wil hebben hoor ik het wel
Ik ben van plan om te starten op Rotterdam omdat dat mijn treinstation is. Kan ik ergens heen om jullie te helpen?
Mijn idee is dat ik eerst met jullie wil overleggen voordat ik een zet maak want ik zie dat bijna alles al dicht zit en het me niet handig lijkt om dubbel werk te doen. Als iemand mij ergens wil hebben hoor ik het wel

Fout 404: Tekst niet gevonden
-
Hou er rekening mee dat Dreumel haltetaxis heeft, en dat die zonder tussenhaltes rijden. Zo kan je bijvoorbeeld direct naar Druten of Echteld, zonder via Beneden-Leeuwen te gaan.AnderzamNL schreef: ↑do 15 mei 2025, 10:36 @Youri: goed plan. Het leuke van de Bommelerwaard is dat er weinig uitgangen zijn. Als hij terug richting het oosten reist, moet hij door Druten of over de PWA-brug bij Beneden-Leeuwen. In Beneden-Leeuwen zijn beide uitgangen af te zetten. Alessandro kan dat ook bereiken.
-
Ik ga met de Arriva stoptrein van Cuijk naar Nijmegen, daarna met de IC naar Oss.
Bij Megen zit een veer waar hij nog mee de Maas over kan
Bij Megen zit een veer waar hij nog mee de Maas over kan
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
-
- Contacteer:
-
- Cora
Ik pak de intercity naar Utrecht als openingszet voor mij.
Edit: Vanuit Rotterdam CS natuurlijk
Als ik de volgende speldag iets kan betekenen hoor ik het graag
Edit: Vanuit Rotterdam CS natuurlijk

Als ik de volgende speldag iets kan betekenen hoor ik het graag

Fout 404: Tekst niet gevonden
-
Ik neem de trein naar Nijmegen.
-
Ik ga met de ns ic en ariva stoptrein naar Kesteren
Jammer dat wij jagers geen Black ticket hebben anders had ik en ik denk nog wel meer mensen hem kunnen pakken
Jammer dat wij jagers geen Black ticket hebben anders had ik en ik denk nog wel meer mensen hem kunnen pakken