Jacht 2.0

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Plaats reactie
Cora

Re: Jacht 2.0

Bericht door Cora »

Dan zou Etienne misschien richting Gorinchem kunnen doorreizen dan staat de route naar Dordrecht in principe dicht. Naar Utrecht loopt ie in mijn en Ivan's fuik en naar t oosten loopt ie wat? 3 jagers de armen in?
Fout 404: Tekst niet gevonden
Anderzam

Bericht door Anderzam »

Er bestaat een kans dat hij al in Gorinchem is, want de haltetaxi komt daar. In dat geval zal hij niet op het station staan. En Gorinchem heeft een Stichting Gouden Eeuw, wat zo'n 400 jaar geleden is.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
Cora

Bericht door Cora »

Dan zou @Etienne even daarnaartoe moeten doorreizen om het te controleren,

Maar either way, we zitten zo met meerdere jagers in zijn kielzog. Zeeland in is onwenselijk want dat zit echt meteen pot dicht. 1 jager op Spijkenisse Centrum en iemand die de route van 395 afblokt en de onherroepelijke jager die Roosendaal bezet houdt en hij zit klem daar. En daarnaast ik dek Rotterdam vanuit Utrecht. Als hij naar Rotterdam probeert te gaan ga ik hem onherroepelijk vangen.
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

AnderzamNL schreef: za 17 mei 2025, 18:13 Er bestaat een kans dat hij al in Gorinchem is, want de haltetaxi komt daar. In dat geval zal hij niet op het station staan. En Gorinchem heeft een Stichting Gouden Eeuw, wat zo'n 400 jaar geleden is.
Zou goed kunnen. In ieder geval is het dan nuttig om het station af te zetten zodat hij niet snel weg kan. Nog beter als je het station kan bereiken met een route die ook lokale haltes meepakt.
Ik zal later vanavond even kijken wat ik kan zetten.
Youri
Contacteer:

Bericht door Youri »

Ik blijf staan op Oss
Busschauffeur i.o. Qbuzz ZHN
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

Ik reis door naar Gorinchem en wandel dan naar de halte Krijtstraat in 30 minuten en kom dan ook langs de halte Melkpad. Op de terugweg naar het station kan ik ook nog langs de halte Pompstraat komen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Ik ben nu wel een beetje de draad kwijt ... en dus blijf ik wederom staan op station Arnhem Centraal.
Cora

Bericht door Cora »

Ver kan de boef niet zijn neem ik aan, Hij zal nog wel in de buurt van Gelderland zijn ;)
Alessandro

Bericht door Alessandro »

Ik reis met een halte taxi van Brandweerkazerne Ochten naar Station Opheusden en ga daar verder met de stoptrein naar Tiel waarna ik de sprinter naar Geldermalsen pak.
Excuses voor eventuele spelfouten. Dyslexie maakt het leven niet makkelijker
ZO6176
Donateur

Bericht door ZO6176 »

Episode 8, Dag 9

Vandaag reis ik per bus, trein en bus.

Hint: fastfood
gkw1969

Bericht door gkw1969 »

Doordat ik gisteren niet gereisd heb zit ik vandaag vast bij halte Rijksweg in Nuland.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Dionysusnu

Ok, hij heeft toch een trein bereikt. Dan is het nu erg belangrijk om ver uit te spreiden, en waar mogelijk IC-stations verderop af te zetten. Anders neemt hij morgen nog een trein en zijn we hem helemaal verloren.
Cora

Bericht door Cora »

Ik denk eerlijk gezegd dat we wel gebakken zitten als Etienne doorreist naar Dordrecht of eventueel Rotterdam/Roosendaal als hij dat redt en Ivan Eindhoven poogt te nemen dan denk ik dat we in principe goed zitten voor morgen. Ik blijf nog maar een dagje staan :pos: Eventueel kan hij in Zwolle zijn maar we hebben mij in Utrecht en ODRAIL staat in Arnhem dus we hebben zo 2 jagers in Zwolle staan :)

Ik weet niet meer wie maar de gene in Oss kan misschien terugschuiven naar Nijmegen opdat hij eventueel via die hoek is ontsnapt uit onze fuik.
Dionysusnu

Als hij gisteren in Amersfoort op een andere halte zat, zit hij nu in Zwolle. Dan zit hij morgen in Groningen (!). Je moet dat voor zijn, niet morgen pas reageren als het zo is. Blijven staan is niet effectief.
Cora

Bericht door Cora »

In dat geval kan ODRAIL het beste doorschuiven richting Zwolle gezien ik al een zet gedaan heb.
Youri
Contacteer:

Bericht door Youri »

Dan ga ik terug van Oss naar Nijmegen, voor de zekerheid met de Sprinter
Busschauffeur i.o. Qbuzz ZHN
Pim

Bericht door Pim »

Ik blijf staan wie weet waar hij anders via Kesteren naartoe reist met de trein

(Of niet dat kan natuurlijk ook)
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Cora schreef: zo 18 mei 2025, 13:30 In dat geval kan ODRAIL het beste doorschuiven richting Zwolle gezien ik al een zet gedaan heb.
U vraagt ... wij draaien ;) .

In 59 minuten met een intercity van station Arnhem Centraal naar station Zwolle.
Dionysusnu

Kan iemand naar Hilversum? Anders ben ik bang dat hij naar het noordwesten de randstad in gaat. (Maar alleen als Utrecht Centraal ook gedekt blijft).
Naar het oosten zou afzetten van Arnhem of Apeldoorn ook goed kunnen zijn, maar minder belangrijk aangezien dat meer een dode hoek is. (Maar ook hierbij: Alleen als het niet ten koste gaat van bestaande goede dekking)

Ik reis naar den Bosch, zodat Anderzam door kan reizen.
Spoiler: show
09:59 Busstation Busstation, Druten
Arriva Bus 165
10:59 Busstation Centraal Station, s Hertogenbosch
Anderzam

Bericht door Anderzam »

Ik kan wel naar Hilversum, maar ik was eigenlijk van plan om naar Breda/Roosendaal te gaan.
Vanaf Geldermalsen is Hilversum ook af te zetten, zou Alessandro of Ivan daarheen willen?
Cora

Bericht door Cora »

Dionysusnu schreef: zo 18 mei 2025, 19:28 Kan iemand naar Hilversum? Anders ben ik bang dat hij naar het noordwesten de randstad in gaat. (Maar alleen als Utrecht Centraal ook gedekt blijft).
Naar het oosten zou afzetten van Arnhem of Apeldoorn ook goed kunnen zijn, maar minder belangrijk aangezien dat meer een dode hoek is. (Maar ook hierbij: Alleen als het niet ten koste gaat van bestaande goede dekking)
Ik blijf op Utrecht staan :)
Ivan

Bericht door Ivan »

AnderzamNL schreef: zo 18 mei 2025, 19:31 Ik kan wel naar Hilversum, maar ik was eigenlijk van plan om naar Breda/Roosendaal te gaan.
Vanaf Geldermalsen is Hilversum ook af te zetten, zou Alessandro of Ivan daarheen willen?
Roosendaal lijkt me een goed idee. Ik zal naar Hilversum gaan. Met 2 sprinters dus.

De Bijlmer is ook haalbaar. Wellicht iets voor Alessandro?
Dionysusnu

AnderzamNL schreef: zo 18 mei 2025, 19:31 Ik kan wel naar Hilversum, maar ik was eigenlijk van plan om naar Breda/Roosendaal te gaan.
Ik denk dat het zuid(west)en een van de weinige plekken is waar we wel zeker weten dat hij niet zit: Op 's Hertogenbosch stond gisteren en vandaag een jager, en vanaf andere haltetaxihaltes kan je niet met 1 bus naar een ander treinstation ten zuiden van Den Bosch. Via Kromme Nol of Gorinchem-Breda zal het ook niet zijn, want vanaf daar rijden op zondag geen bussen richting het zuiden. Breda of Roosendaal haalt hij dus niet. Dordrecht eventueel wel, dus die kan je inderdaad proberen, en dan kan iemand vanuit Geldermalsen Hilversum pakken. Of Etienne kan naar Dordrecht, en jij juist wel naar Hilversum.
Anderzam

Bericht door Anderzam »

Dordrecht kan ik vandaag niet halen vanwege de werkzaamheden Ddr - Zlw. Ik denk dat andere jagers in een betere positie zitten om naar Randstad-Noord te gaan, dus ik wacht nog even met mijn zet.

Edit: Ik zou Rotterdam wel kunnen bereiken via de HSL.
Dionysusnu

Dat is de derde keer dat ik die werkzaamheden vergeet en daardoor een denkfout maak :')
Rotterdam lijkt me zeker geen slechte optie, dan kan Etienne het groene hart blijven dekken.
Plaats reactie