Eurovisie songfestival 2025 uitroepteken

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Matt

Re: Eurovisie songfestival 2025 uitroepteken

Bericht door Matt »

Daarnaast ook: gelukkig hebben de jury's voorkomen dat Israël winnaar zou worden :X
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Thank f* voor dat inderdaad. Ik zat met de verkeerde formule en een verkeerd aantal punten voor Zweden te werken waardoor ik dacht dat er maximaal 25 punten naar Zwitserland konden (bleek 78 te zijn), maar toen Zwitserland niets kreeg was het gelukkig Oostenrijk.

Ohja, opnieuw queer-coded winnaar ook weer, zouden ze de hint bij de EBU doorhebben :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Vinny

Bericht door Vinny »

Over het algemeen vond ik dat de nummers van goede kwaliteit waren gisteravond. Ik ben heel blij dat die sauna's van Zweden niet gewonnen hebben. Het zou volkomen misplaatst zijn als die hebben gewonnen. Wel opvallend dat Zwitserland zo weinig punten had, zo slecht was dat nummer toch ook niet?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Hainje

Bericht door Hainje »

Hainje schreef: do 06 mar 2025, 05:55 Ik heb het inmiddels ook een paar keer gehoord en hoe vaker ik het hoor, des te meer het mij tegen gaat staan. Ik denk dat we dit jaar tevreden moeten gaan zijn met een 15e plek ofzo.
Hmm, zat er met mijn inschatting toch niet ver vanaf.
Ik was wel onder de indruk van zijn optreden, maar los daarvan staat het nummer wat mij betreft in de regionen waar het behoort.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Matt

Bericht door Matt »

Dat Nederland minder heeft gescoord dan verwacht komt deels ook omdat Claude niet blank is. Datzelfde zag je een paar jaar geleden ook bij Zweden en Oostenrijk toen een donker getint persoon optrad. :')
Lijn 45
Contacteer:

Bericht door Lijn 45 »

Daar was ik van te voren ook al bang voor. -0- Volgens mij zou het nummer in een wereld zonder racisme een plek of 4-5 hoger zijn geëindigd.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik vermoed ook dat dit met de televoting het geval is, zeker als je kijkt naar het recente verleden met Oostenrijk 2018, Zweden 2019 en Malta 2021, maar de vorige keer dat ik het schreef op dit forum werd het mij niet in dank afgenomen. Helpt in dit geval niet mee dat ik chauvinistische gevoelens heb voor de Nederlandse inzending, dat moet sowieso altijd top 3 worden en dat het niet zo is, is omdat het underrated wordt door andere landen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Artistiek is het optreden van Claude gewaardeerd door de vakjury.
Hainje

Bericht door Hainje »

Was even vergeten dat Europa eigenlijk gewoon racist as fuck is en dat ik wat dat betreft toch wel in een bubbeltje zit. :')
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Dennenboom

Bericht door Dennenboom »

In de Bosatlas staan een paar leuke tolerantiekaartjes. Ruwweg gezegd: hoe dichter bij Moskou hoe intoleranter de bevolking. Verder zijn Italië, de UK en NL het minst tolerant van het oude Westen.
Matt

Bericht door Matt »

In welke versie van de Bosatlas? Ik ben wel geïnteresseerd in dit kaartje. 8-)
Dennenboom

Editie 54 derde oplage 2014, pagina 86.
trolly

Bericht door trolly »

Tolerant? In welk opzicht?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Dennenboom

Bijvoorbeeld acceptatie buitenlanders en homoseksualiteit. Ook democratische gezindheid. Is al weer een paar jaar oud, maar geeft wel aan waar de verschillen liggen.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Het is maar net wie je het vraagt. Het is vooral de verruwing van de politiek en een aantal schreeuwers in talkshows.
trolly

Bericht door trolly »

Het lijkt mij inderdaad een lastig te bepalen grootheid, vandaar mijn vraag.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
iamthedutchdude

Bericht door iamthedutchdude »

Die kaarten zijn gedefinieerd aan de hand van het "Percentage van de bevolking dat zegt een homosexueel niet als buurman te willen hebben" e.d.

En voordat ik met die spelling van het woord homoseksueel in het mierenneuktopic beland: dat was een citaat uit de 53e editie, vierde oplage, van de Grote Bosatlas... -0-
Matt

Bericht door Matt »

Hoewel de Grote Bosatlas de bekendste en meest gebruikte Nederlandse atlas is, staan er toch ook wel eens foutjes in. Zo stond er ooit in de Grote Bosatlas een kaartje over tijgers in Afrika :Y
Plaats reactie