Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Als je OV als voorbeeld neemt moet er ook elke paar jaar een aanbesteding komen voor een nieuw bestuur, die daarna nieuwe energiezuinige servers moet regelen en nieuwe formules moet uitrollen om de belangrijkste hoogfrequente draadjes eruit te laten springen.
...en die natuurlijk flink in bestaande draadjes moeten snoeien! Verder zou ik dan ook wel willen zien dat veel draadjes uitvallen of op zijn minst later aankomen/vertrekken dan verwacht. En dat er issues vanwege personeelstekort spelen.
Ik kan dit hele draadje doorspitten, maar ik kan ook de vraag stellen. Is het misschien mogelijk om topics die over een bepaald bustype gaan de foto ook alleen dat bustype te laten zijn? Zo keek ik net in het topic over de New VDL Citea en zie ik een foto van Hermes Citea geleed in Bravo uitvoering met BRT front. (ik ben daarin licht autistisch.... dingetjes die bij elkaar horen moeten bij elkaar zijn). Maar het maakt het topic aangenamer om te zien.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Daarnaast zou het bij meerdere onderwerpen (bijvoorbeeld net zo goed altijd een foto van een Arriva GTW Noord op het topic over de Noordelijke Nevenlijnen) wel mogelijk moeten zijn, al lijkt het me wel veel werk.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Voor zoeken naar gegeneraliseerde onderwerpen zal je toch al meer vinden met iets als google, dan met de ingebouwde zoekmachine die alleen 1-op-1 op woorden kan zoeken.
Stel je zoekt op "hoe koop ik een treinkaartje" en wil als resultaat het forumtopic "kaartjes kopen". Met een algemene zoekmachine vind je dat wel, met de forumzoekmachine niet. Die laatste vind namelijk geen resultaten voor het exacte woord "treinkaartje".
(Ok, misschien dat "generaliseerde" niet zo'n goed woordgebruik is, maar daarvoor hebben we een ander topic )
Meltrain schreef: ↑do 22 mei 2025, 14:26
Het viel me net op dat de zoekfunctie van dit forum alleen beschikbaar is als je ingelogd bent.
Is dat altijd al zo geweest of is dat nieuw?
Bots gingen inderdaad veel ingewikkelde zoekvragen stellen. Dat was niet zo handig. We gaan het aankijken. Ik leef helaas ook niet in de illusie dat dit aanzetten er opeens voor zorgt dat Karen opeens wel gaat zoeken voor ze iets post
^^ helaas is het kopje 'actieve onderwerpen' ook niet meer beschikbaar in de ' niet ingelogde modus'.
Ik gebruikte dat vaak om even 'snel' bij te lezen in een pauze.. ook handig om te beslissen of het het waard is om in te loggen of niet ( qua tijdsbesteding).
Heel_Holland_Spot schreef: ↑do 23 jan 2025, 17:14
gkw1969 heeft het volgens mij over deze
Daarnaast zou het bij meerdere onderwerpen (bijvoorbeeld net zo goed altijd een foto van een Arriva GTW Noord op het topic over de Noordelijke Nevenlijnen) wel mogelijk moeten zijn, al lijkt het me wel veel werk.
Sorry voor de late reactie, maar inderdaad het gaat om dit soort pagina's. En voor concessies foto's uit de concessie
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you