Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
@AnderzamNL stond op Delft. *ALS* de boef daarheen was gereist had AnderzamNL hem gevangen. Alle treinen die in Zwijndrecht stoppen ook in Delft zo ver ik weet dus dat kan niet met 1 trein en 1 bus.
Ik denk dat hij niet verder dan Schiedam gekomen kan zijn vanuit Zwijndrecht. Misschien nog met een bus uit Schiedam maar ik ga ervanuit dat hij op de luchthaven van Rotterdam staat.
Bus uit Schiedam is te riskant. Is makkelijk dicht te zetten met 2-3 jagers.
Ik denk dat zijn plan was om op Rotterdam The Hague te gaan staan om te voorkomen dat iemand hem zou vangen op Rotterdam Centraal (en ons behoorlijk te alarmeren door de metro te gebruiken gezien er maar 2 steden met metro's zijn in Nederland )
Goed punt. Even los van de hint: Naaldwijk zou kunnen richting Den Haag, of rond Papendrecht en morgen naar het groene hart.
Laten we in ieder geval Den Haag en/of Leiden blokkeren, en misschien dat Vianen, Lekbrug (oost!) ook een goede is om dicht te zetten.
Dat zijn goede punten van jou. Ik sta op Rotterdam dus hier komt hij met de trein niet meer weg (ervanuitgaande dat hij niet op de luchthaven van Rotterdam stond )
Cora schreef: ↑ma 26 mei 2025, 19:50
@AnderzamNL stond op Delft. *ALS* de boef daarheen was gereist had AnderzamNL hem gevangen. Alle treinen die in Zwijndrecht stoppen ook in Delft zo ver ik weet dus dat kan niet met 1 trein en 1 bus.
05:55 SPR Dronten naar Lelystad Centrum
06:07 Aankomst Lelystad Centrum
06:12 IC Lelystad Centrum naar Almere Centrum
06:26 Aankomst Almere Centrum
06:35 SPR Almere Centrum naar Weesp
06:49 Aankomst Weesp
Kan hij niet naar Werkendam Plein zijn gegaan? Eindhalte Plein ligt bij Amerscamp. Met veel fantasie kun je daar een naam van camping van maken dus vakantie
Het zou kunnen maar lijkt me sterk. Volgens mij zit Ivan dichtbij genoeg om die mogelijkheid te controleren. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat de crimineel op de luchthaven stond gezien zijn reisgedrag (eindigen op stations en grote plekken) maar tunnelvisie is niet het handigste iets om te hebben
Cora schreef: ↑ma 26 mei 2025, 19:50
Dat had ik even gemist.
Oei dat heb ook even gemist.
AnderzamNL heeft me dus gepakt want ik ben op dag 3 via Delft gegaan.
Edit:
Ik was naar bushalte camping, Delft gegaan.