Een tas vol politiek!
- trolly
Re: Een tas vol politiek!
Zo'n diagram bekijk ik eigenlijk ook meer als een soort ezeltje-prik. Afhankelijk van onderwerp, persoonlijke smaak en de stand van de planeten kunnen die plakkertjes ook op heel andere plekken terechtkomen, met name als het gaat over partijen die iets lastiger op de links-rechtsas te plaatsen zijn.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- isadora
En zo'n diagram is ook erg handig om met een dart te bepalen, welke keuze je dit jaar weer maakt.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
- Donateur
"SGP".
...nou vooruit dan.

...nou vooruit dan.
-
Wat kan er mis gaan? Hogere overheidsuitgaven, lagere belastingen en een hogere staatsschuld die nu al rond de 120% van het BBP bedraagt.
Beul van de blindegeleidelijn
- dylanwild94
- Donateur
Als ik op de SGP ga stemmen stem ik wel op een vrouw van die partij.

Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
-
- Donateur
Ja, maar dan wel een zwarte translesbo die pro-abortus is.
- isadora
Iemand nog op zoek naar een tweedehands Tesla?
https://charter97.org/en/news/2025/6/7/643442/
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Meltrain
- Donateur
Met het verdelen van het vrijgekomen ministersposten gaat het ook niet joepie, joepie, echt toppie:
https://www.ad.nl/politiek/ruzie-om-ver ... ~aacd9432/
https://www.ad.nl/politiek/ruzie-om-ver ... ~aacd9432/
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- trolly
Daar verbaas ik me dus ook over. Je zou denken dat de rest van het zooitje nu zo efficiënt mogelijk aan de slag zou gaan, om duidelijk te maken dat de PVV-minister de enige incompetente sukkels waren.
Maar zelfs die illusie weten ze niet op te tuigen, de kleingeestige knoeiers.
Maar zelfs die illusie weten ze niet op te tuigen, de kleingeestige knoeiers.
- dylanwild94
- Donateur
Dat versterkt wel gelijk de reden waarom de PVV eruit is gestapt en dat het dus niet alleen de PVV was/is die incompetent bezig was/is.
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
- trolly
Aanvullende eisen als breekpunt gebruiken terwijl je eigen minister al niks voor elkaar krijgt van het pakket waar je regeringsverantwoordelijkheid mee bent aangegaan is inderdaad niet zozeer incompetentie, maar moedwillige sabotage van het politieke proces, op kosten van de kiezer. Er zal overigens best een hoop PVV-klapvee te vinden zijn dat vindt dat deze georganiseerde crisis de schuld van Frans Timmermans is, of — zoals jij? — aan de overblijvende coalitiepartijen, of aan het weer.
-
Zijn er genoeg in ons eigen land van te vindenisadora schreef: ↑za 07 jun 2025, 12:10 Iemand nog op zoek naar een tweedehands Tesla?

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat de media zo voetstoots aanneemt dat Trump wérkelijk voor die Tesla's betaald heeft. Je kan zoiets toch ook gewoon voor de foto in laten rukken en naderhand weer terug in de voorraadkast van Tesla zetten

Mooie praat voor de bühne, verders niks.
-
Denk niet dat Trump die Tesla gekocht heeft. Hij mag er niet eens in rijden.
https://hersenvulsel.be/faitsdivers/pre ... iet-rijden
https://hersenvulsel.be/faitsdivers/pre ... iet-rijden
-
^^ dat kost toch eigenlijk ook bakken met geld, al die 'zorgen' voor en over oud-presidenten? Kijk, dat een Biden beter niet meer aan het verkeer kan deelnemen lijkt mij wel duidelijk.. maar een Obama heeft dus nog steeds een privé chauffeur, 24/7. Ondertussen een hoop geld binnen harken met het uitventen van zijn voormalige presidentsschap. 

-
- Donateur
Tsja. Amerika heeft presidenten, wij hebben de Oranjes. Staatshoofden kosten nu eenmaal geld, in welke vorm dan ook.
- AppleMoose
Wat is jouw alternatief? Vogelvrij verklaren en accepteren dat ze een voor een worden afgeknald?Durashift schreef: ↑zo 08 jun 2025, 14:30 ^^ dat kost toch eigenlijk ook bakken met geld, al die 'zorgen' voor en over oud-presidenten? Kijk, dat een Biden beter niet meer aan het verkeer kan deelnemen lijkt mij wel duidelijk.. maar een Obama heeft dus nog steeds een privé chauffeur, 24/7. Ondertussen een hoop geld binnen harken met het uitventen van zijn voormalige presidentsschap.![]()
En blandning av sött och salt.
-
Want als Obama zelf zou rijden wordt ie afgeknald, maar als ie met een chauffeur rijdt niet?
- AppleMoose
Oud-presidenten worden hun leven lang zwaar beveiligd. Daar is een chauffeur onderdeel van.
-
Is die angst reëel?AppleMoose schreef: ↑zo 08 jun 2025, 16:38Wat is jouw alternatief? Vogelvrij verklaren en accepteren dat ze een voor een worden afgeknald?Durashift schreef: ↑zo 08 jun 2025, 14:30 ^^ dat kost toch eigenlijk ook bakken met geld, al die 'zorgen' voor en over oud-presidenten? Kijk, dat een Biden beter niet meer aan het verkeer kan deelnemen lijkt mij wel duidelijk.. maar een Obama heeft dus nog steeds een privé chauffeur, 24/7. Ondertussen een hoop geld binnen harken met het uitventen van zijn voormalige presidentsschap.![]()
Klopt, én vergeet Wilders niet. Daar zullen 'wij' ook de belastingcenten wel voor moeten blijven bijdragen totdat ie het tijdelijke met het eeuwige verwisseld.TffpaA schreef:Tsja. Amerika heeft presidenten, wij hebben de Oranjes. Staatshoofden kosten nu eenmaal geld, in welke vorm dan ook.
- trolly
Voor zover ik weet is Wilders geen president van de VS.
Als je nog nooit de naam Kennedy hebt gehoord zegt de naam Trump je wellicht wel iets.
- AppleMoose
Is deze vraag serieus?
Yep. En dat dat nodig is, is al erg zat. Wat je ook van die man en zijn ideeën vindt.Durashift schreef: ↑zo 08 jun 2025, 17:50Klopt, én vergeet Wilders niet. Daar zullen 'wij' ook de belastingcenten wel voor moeten blijven bijdragen totdat ie het tijdelijke met het eeuwige verwisseld.TffpaA schreef:Tsja. Amerika heeft presidenten, wij hebben de Oranjes. Staatshoofden kosten nu eenmaal geld, in welke vorm dan ook.
Gelukkig betalen wij de kosten niet voor de Amerikaanse (oud-)presidenten. Dat scheelt alvast een paar knaken

-
Ah fijn, een reactie van trolly..
De namen die jij noemt zijn, tijdens de incidenten, al president en/of nog te kiezen. Geen voormalige. Genoeg malloten daar in de USA maar ik zou niet goed weten wat je er nu aan kan hebben om een voormalige President nog iets aan te doen. Ja, rancune misschien maar meestal is een dergelijke daad toch vooral ingegeven ter voorkoming (vanuit het objectief van een dader) van iets in de toekomst en niet het verleden, leren de meeste zaken (mij).
- trolly
Je krijgt waarom je vraagt, en niet alleen van mij. Trump was overigens een voormalige president.
-
Hij is zowel voormalig als huidig.
Vol smart wachten wij op de dag dat hij weer alleen maar voormalig is.
Ik weet niet welke Kennedy Durashift in gedachten heeft, maar degene die ik in gedachten heb is best wel voormalig.
En wijlen.
En ik vermoed dat trolly dezelfde meneer in gedachten had.
Vol smart wachten wij op de dag dat hij weer alleen maar voormalig is.
Ik weet niet welke Kennedy Durashift in gedachten heeft, maar degene die ik in gedachten heb is best wel voormalig.
En wijlen.
En ik vermoed dat trolly dezelfde meneer in gedachten had.