Jacht 2.0

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
ZO6176
Donateur

Re: Jacht 2.0

Bericht door ZO6176 »

Na aanleiding van een PB van een medespeler heb ik in de spelregels een lijstje met haltes die verwarring kunnen geven. De lijst is mogelijk niet compleet en misschien niet consequent. Dat laatste geeft niet omdat het nu "op papier staat" en dan toch voor iedereen hetzelfde is. Heb je zelf nog een aanvulling stuur mij een PB. Ik ga niet iedere keer vermelden als de lijst is aangepast/uitgebreid, dus gewoon checken. Maar vergeet niet het belangrijkste: het is maar een spelletje en heb gewoon spelplezier.
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

Geen idee wie die medespeler zou kunnen zijn (A) :mrgreen:

Note to self: Niet vergeten dat vandaag een feestdag is en dus opnieuw zondagsdienstregeling.

Ik ga met de trein naar Goes.
ZO6176
Donateur

Bericht door ZO6176 »

En morgen weer een staking. Dus houd er rekening mee wanneer je woensdag je dinsdagzet doet.
Pim

Bericht door Pim »

Ik pak de trein naar Dordrecht.
Julius

Bericht door Julius »

ZO6176 schreef: ma 09 jun 2025, 14:14 Na aanleiding van een PB van een medespeler heb ik in de spelregels een lijstje met haltes die verwarring kunnen geven. De lijst is mogelijk niet compleet en misschien niet consequent. Dat laatste geeft niet omdat het nu "op papier staat" en dan toch voor iedereen hetzelfde is. Heb je zelf nog een aanvulling stuur mij een PB. Ik ga niet iedere keer vermelden als de lijst is aangepast/uitgebreid, dus gewoon checken. Maar vergeet niet het belangrijkste: het is maar een spelletje en heb gewoon spelplezier.
Rotterdam CS en CS Blijdorpzijde?
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

Ik kom als achtervang naar Roosendaal.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Met een intercity in 28 minuten van station Utrecht Centraal naar station Rotterdam Alexander.
Ivan

Bericht door Ivan »

Episode 12, Dag 8

Vandaag neem ik een belbus en een normale bus. Vervolg loop ik nog een stukje.

Hint: Rood ontbreekt. Dat zou het Nederlandse gevoel toch afmaken.

Edit: Dag nummer aangepast.
Laatst gewijzigd door Ivan op di 10 jun 2025, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Anderzam

Bericht door Anderzam »

Wit-blauw dus? Dat kan slaan op de vlag van Zeeland of Goeree-Overflakkee.
Als we ervan uitgaan dat hij in zo'n klein dorpje op Schouwen-Duiveland stond, kan hij richting Ouddorp/Stellendam zijn gegaan. Hellevoetsluis is ook nog mogelijk, maar dat past volgens mij niet met het lopen.
Een andere optie is dat hij via Zierikzee Sas richting Bruinisse is gegaan en morgen met de 395 hoopt weg te vluchten. Die gaat namelijk rechtstreeks naar Zuidplein.
Zien jullie nog andere mogelijkheden? Ik zit over mijn zet te twijfelen tussen Bruinisse, Dorp en Goedereede, Vissersweg.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
Dionysusnu

Ik heb een ander vermoeden bij de hint: Geel. Met rood erbij is dat oranje, ook hartstikke Nederlands. In Hellevoetsluis is een Amnesty Internationallaan, en die hebben een geel logo. Maar welke halte precies weet ik dan niet, want de Amnesty Internationallaan zelf ligt aan bus 104, dus hoef je niet voor te lopen. Maar misschien dat het sowieso handig is om die te controleren, en eventueel dan een rondje door Hellevoetsluis als iemand dat kan.
Cora

Bericht door Cora »

Ik sta op Spijkenisse Centrum, hij komt alleen maar weg met de 105 als hij naar Hellevoet gaat. En als hij een trein neemt weten we sowieso genoeg :P ik denk dat de 395 dichtzetten van grotere waarde is dan Goedereede. Als iemand Schiedam dichtzet dan zitten we gebakken.

En hij kan nooit in Hellevoet zijn. Gister stond hij nog op Krabbendijke. 9292 geeft vandaag reisadviezen van bijna 3u voor die verbinding

Misschien kan @ODRAIL of @Pim Schiedam blokkeren.
Laatst gewijzigd door Cora op ma 09 jun 2025, 23:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Fout 404: Tekst niet gevonden
gkw1969

Bericht door gkw1969 »

Een ding is zeker: morgen zijn alleen de treinen van QBuzz, Arriva, Keolis en Hermes beschikbaar. NS staakt.

23.30 Dordrecht Stadspolders - Dordrecht Station 23.34 met R-Net stoptrein
23.41 Dordrecht Station - Rotterdam Zuidplein 0.15 met lijn 488
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Dionysusnu

Anderzam schreef: ma 09 jun 2025, 23:14 Zien jullie nog andere mogelijkheden? Ik zit over mijn zet te twijfelen tussen Bruinisse, Dorp en Goedereede, Vissersweg.
In dat geval zou ik Goedereede adviseren, want ik kan Bruinisse pakken. Julius eventueel ook, maar ik denk dat die beter richting Scharendijke kan. Maar ik zou eigenlijk nog even afwachten; Mijn vermoeden is dat hij al voorbij Goedereede is.
Cora schreef: ma 09 jun 2025, 23:45 Ik sta op Spijkenisse Centrum, hij komt alleen maar weg met de 105 als hij naar Hellevoet gaat. En als hij een trein neemt weten we sowieso genoeg :P ik denk dat de 395 dichtzetten van grotere waarde is dan Goedereede. Als iemand Schiedam dichtzet dan zitten we gebakken.

En hij kan nooit in Hellevoet zijn. Gister stond hij nog op Krabbendijke. 9292 geeft vandaag reisadviezen van bijna 3u voor die verbinding
Tussen Krabbendijke en vandaag zitten twee dagen ;) Gisteren stond hij waarschijnlijk in Scharendijke. Vanaf daar is Hellevoetsluis haalbaar. (De 3 uur is waarschijnlijk vanwege de overstaptijden, en/of omdat je niet met belbussen plande, die zijn vaak sneller)
Cora schreef: ma 09 jun 2025, 23:45 Misschien kan @ODRAIL of @Pim Schiedam blokkeren.
Eens, dan kan ZO6176 door richting Voorne-Putten.
Cora

Bericht door Cora »

*oh* Ivan heeft vandaag dag 7 genoemd terwijl het dag 8 is :')

Ik ben er met mn hoofd niet bij. Ik ben atm verslaafd aan Train Driver 2 waar ik in euh 3 dagen nu 45 uur in heb zitten :')
Eens, dan kan ZO6176 door richting Voorne-Putten.
Daar ben ik al :')
Ivan

Bericht door Ivan »

Cora schreef: di 10 jun 2025, 00:00 *oh* Ivan heeft vandaag dag 7 genoemd terwijl het dag 8 is :')
Oh oeps :oops:

Fixed it
Anderzam

Bericht door Anderzam »

Nu gkw1969 op Zuidplein staat, is er niet meer de noodzaak om Bruinisse af te dekken. Oude-Tonge is handiger. Ik wacht nog steeds met mijn zet; als iemand het hier overneemt, reis ik verder.
Dionysusnu

Ik zit me nu af te vragen of hij niet toch naar het zuiden is. Het noorden stond potdicht met vandaag Oude-Tonge en morgen Spijkenisse en Schiedam. In Zeeland zelf hebben we minder dekking. Misschien dat hij een Cora'tje doet, "dwars door de fuik", en ergens in Goes heeft verstopt. Wat vinden jullie, is dit plausibel of onzin?
ZO6176
Donateur

Bericht door ZO6176 »

Cora schreef: ma 09 jun 2025, 23:45 Ik sta op Spijkenisse Centrum, hij komt alleen maar weg met de 105 als hij naar Hellevoet gaat. En als hij een trein neemt weten we sowieso genoeg :P ik denk dat de 395 dichtzetten van grotere waarde is dan Goedereede. Als iemand Schiedam dichtzet dan zitten we gebakken.

Misschien kan @ODRAIL of @Pim Schiedam blokkeren.
Ik sta al op Schiedam. Weet mijn zet nog niet.
ZO6176
Donateur

Bericht door ZO6176 »

Dionysusnu schreef: di 10 jun 2025, 00:22 Ik zit me nu af te vragen of hij niet toch naar het zuiden is. Het noorden stond potdicht met vandaag Oude-Tonge en morgen Spijkenisse en Schiedam. In Zeeland zelf hebben we minder dekking. Misschien dat hij een Cora'tje doet, "dwars door de fuik", en ergens in Goes heeft verstopt. Wat vinden jullie, is dit plausibel of onzin?
Onzin nooit. Dan zou hij morgen met een schoolbus gaan.
ZO6176
Donateur

Bericht door ZO6176 »

Ik blijf staan.
Julius

Bericht door Julius »

Ik denk Ivan is richting Goes of Stellendam gereisd. Ergens in die richting.
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

Ik neem bus 112 naar Bergen op Zoom en dan bus 108 naar Halsteren, Jannelandseweg.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Cora

Bericht door Cora »

Wie stond/staat op Roosendaal? Als we daar geen dekking meer hebben kan misschien Pim daarheen?
Dionysusnu

Etienne stond er gisteren. Als er nu iemand over kan nemen, is het handiger om Bergen op Zoom af te zetten, dat is voor Zeeland een groter knooppunt dan Roosendaal.
Anderzam

Bericht door Anderzam »

Ik reis dan naar Stellendam, Busstation via een route die wat zeldzame haltes meepakt.
14:30 lijn 436 naar Middelharnis, Gemeentehuis, aankomst 14:42.
14:44 lijn 639 naar Ouddorp, Bernhardweg, aankomst 15:13.
15:13 lijn 104 naar Stellendam, Busstation, aankomst 15:27.
Plaats reactie