CAO onderhandelingen NS

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
IIVQ
Berichten: 1897
Lid geworden op: vr 01 apr 2022, 20:26

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door IIVQ »

Re.Tep moet niet aan CAO-verekeningen meedoen :p want van 1 naar 100% moet je x100 en niet x 10 doen. Dan kom je op €53000 uit en dan neem ik aan dat BasGeluk het over het jaarsalaris heeft. Om voor normale beroepen het brutomaandsalaris te berekenen
deel je dat (ongeveer) door 13 voor het maandsalaris (8% vakantiegeld en 12 maanden), van €4070, maar bij NS gaat die vlieger niet helemaal op omdat je nog onregelmatigheidstoeslagen (of hoe dat ook heet bij NS) erbij moet bedenken. Maar dat is dus weer extreem afhankelijk van in welke trede en evt schaal je zit.
West
Berichten: 20
Lid geworden op: do 12 jun 2025, 02:39

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door West »

Als ik uitga van mijn eigen situatie is 0.5% ongeveer 15 euro. Ik reken dan netto, inclusief ort. Mijn bruto bedrag is nagenoeg hetzelfde als mn netto bedrag dankzij de ort. Moet er wel bij vermelden dat ik niet fulltime werk. Maar re.tep weet zelf ook wel hoeveel het oplevert ;)
cassie127
Berichten: 7249
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door cassie127 »

De ORT (onregelmatigheidstoeslag)/SAV (secundaire arbeidsvoorwaarden) tarieven zijn voor iedereen gelijk, behalve medewerkers die nog onder contract zitten bij Nedtrain (nieuwe aanwas gaat onder contract bij NS). Als je ongeveer evenveel laat als vroeg als nacht draait (tot maximaal ⅓ minder nachten tov de rest) kun je er vanuit gaan dat je loon wat je volgens de CAO bruto zou krijgen op je trede ongeveer dat is wat netto op je rekening komt nadat alle toeslagen erbij zijn.

Ik weet dat dat het geval is als je bijvoorbeeld 19× laat hebt, 19× vroeg en 12-14× nachtdienst hebt over een periode van 12 weken.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Matt
Berichten: 400
Lid geworden op: ma 18 sep 2017, 00:06
Locatie: Randstad

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Matt »

Daarnaast worden er hier twee dingen door elkaar gehaald. NS biedt 0,5% erbij, maar dat is bovenop het al bestaande loonbod. De totale loonstijging is dan 3,25% per 1 maart 2025. Op 1 maart 2026 komt daar dan nog eens 2,75% bij. Dat is een stijging van ongeveer 6% over 3 jaar.
cassie127
Berichten: 7249
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door cassie127 »

Toch is die 3,25% inmiddels alweer een achteruitgang (wel heel klein) want het nieuwe inflatiegetal van het CBS staat op 3,3% https://www.rtl.nl/nieuws/economie/arti ... lXDzRY6IDw
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
tripel7
Berichten: 76
Lid geworden op: di 22 apr 2014, 11:38

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door tripel7 »

huibf schreef: vr 13 jun 2025, 23:26
Gorott schreef: vr 13 jun 2025, 12:07
Dennenboom schreef: vr 13 jun 2025, 11:57 Henri weet het wel:
Henri Janssen van FNV Spoor zegt het bod niet serieus te nemen. "Zoek het maar uit," zegt hij.
https://nos.nl/artikel/2571004-ns-komt- ... -aan-tafel
Henri is op een oorlogspad, Henri kan dus niet zo helder denken.
Henri is een lul. :oops:
Takes one to known one...
Durashift
Berichten: 6078
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Durashift »

cassie127 schreef: za 14 jun 2025, 23:03 Toch is die 3,25% inmiddels alweer een achteruitgang (wel heel klein) want het nieuwe inflatiegetal van het CBS staat op 3,3% https://www.rtl.nl/nieuws/economie/arti ... lXDzRY6IDw
Onze Nederlandse Bank verwacht, in hun voorjaarsraming, dat in de tweede helft van dit jaar de inflatie gaat dalen..
(..)Inflatie dit jaar nog onder de 3%

De inflatie zakt in de raming in de tweede helft van dit jaar onder de 3% en komt in 2026 en 2027 uit op 2,6%. Dit heeft verschillende oorzaken. Door de afkoeling van de economie komt de vraag naar producten en diensten volgend jaar meer in evenwicht met de productiecapaciteit. Daarmee verdwijnt het vraagoverschot uit de economie en daalt de inflatie iets. De afnemende loongroei draagt er ook aan bij. Net als de wereldwijde groeivertraging en de daaruit voortvloeiende lagere olieprijs, en de sterkere euro die de invoer van goederen en diensten goedkoper maakt.

Energie blijft betaalbaar

In 2025 zijn huishoudens gemiddeld bijna 3% van hun besteedbaar inkomen kwijt aan energie (gas en elektra). Dit is iets minder dan in 2024. Door de verdere inkomensgroei en lagere belastingen op energie daalt dit percentage iets in 2026. In 2027 stijgt het weer licht door de invoering van een Europese CO2-beprijzing van gas, de zogenoemde ETS2-beprijzing (..)
https://www.dnb.nl/algemeen-nieuws/acht ... -voor-jou/

Maar goed, een dalende olieprijs als gevolg van de groeivertraging wordt natuurlijk snel teniet gedaan door alle schermutselingen in het Midden-Oosten. Wát als Iran de straat van Hormuz afsluit?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Volgens een HR specialist kunnen werknemers, ook die onder een CAO vallen - de zorg bijvoorbeeld-, stevig(er) onderhandelen over hun arbeidsvoorwaarden.
(..)Veel werknemers zijn zich totaal niet bewust van hun sterke positie, merkt Grootenboer. "Ik denk dat door hoe sollicitatiegesprekken zijn vormgegeven, je snel het gevoel hebt dat je op de blote knietjes moet danken dat er überhaupt een baan is", vertelt hij.

Dat klopt in veel sectoren totaal niet. In sommige sectoren – bijvoorbeeld de zorg – is er zo weinig personeel dat werknemers echt de macht hebben. "Waar vroeger een werkgever kon zeggen 'voor jou 10 anderen', kun jij dat nu als werknemer zeggen", aldus Grootenboer. Met deze logica kun je best eens om loonsverhoging vragen.

Maar hoe pak je dat aan? Het klinkt wat vreemd, maar volgens Grootenboer moeten mensen zichzelf wat meer als product zien. "Ook als je een leuke baan hebt, moet je eens solliciteren. Ga zakelijk een keertje vreemd”, zegt hij met een knipoog. "Dan weet je hoe je in de markt ligt. Dan weet je wat voor aanbieding je krijgt. Dan loop je toch met een ander gevoel het volgende gesprek in wat over salarisonderhandeling gaat."

Een denkfout die veel mensen daarbij maken, is dat ze denken dat hun salaris puur afhankelijk is van hun cao. Daarbinnen is namelijk nog best veel ruimte, zegt Grootenboer. "Binnen schalen is er echt nog best veel ruimte. Ik weet dat binnen het onderwijs het nogal veel uitmaakt of je in schaal LC of LD zit. Daar zitten honderden euro’s tussen, maar wat het verschil is in functie is niet heel duidelijk omlijnd", vertelt hij. Als je in je vorige functie dus al een hogere schaal zat, kun je dat prima vragen. (..)
https://www.nporadio1.nl/nieuws/economi ... -ze-denken
Re.tep
Berichten: 76
Lid geworden op: do 22 mei 2025, 12:03

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Re.tep »

Matt schreef: za 14 jun 2025, 23:02 Dat is een stijging van ongeveer 6% over 3 jaar.
Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een rekenvoorbeeld welke cassie127 opgeeft is leuk, maar heel veel personeel bij NS werkt in een ander rooster, bv ouder rijdend en service personeel werkt amper in de nacht, en juist vaak alleen vroeg, meer dagdiensten of alleen laat omdat dubbele onregelmatigheidgewoon slopend is voor je lichaam.
IIVQ
Berichten: 1897
Lid geworden op: vr 01 apr 2022, 20:26

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door IIVQ »

West schreef: za 14 jun 2025, 22:58 Als ik uitga van mijn eigen situatie is 0.5% ongeveer 15 euro. Ik reken dan netto, inclusief ort.
Het maakt het er niet duidelijker op als de een het over maand- en de ander over jaarbedragen heeft, en niet iedereen er netto of bruto en in- of exclusief ORT bij vermeldt :-p
Thriller
Berichten: 43
Lid geworden op: do 29 mei 2025, 08:42

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Thriller »

Re.tep schreef: zo 15 jun 2025, 07:21
Matt schreef: za 14 jun 2025, 23:02 Dat is een stijging van ongeveer 6% over 3 jaar.
Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een rekenvoorbeeld welke cassie127 opgeeft is leuk, maar heel veel personeel bij NS werkt in een ander rooster, bv ouder rijdend en service personeel werkt amper in de nacht, en juist vaak alleen vroeg, meer dagdiensten of alleen laat omdat dubbele onregelmatigheidgewoon slopend is voor je lichaam.
Het lijkt me wel logisch dat als zwaarder werk beter betaalt, dat minder zwaar werk dan minder betaalt, toch?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6225
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door AppleMoose »

Durashift schreef: zo 15 jun 2025, 00:34 "Binnen schalen is er echt nog best veel ruimte. Ik weet dat binnen het onderwijs het nogal veel uitmaakt of je in schaal LC of LD zit. Daar zitten honderden euro’s tussen, maar wat het verschil is in functie is niet heel duidelijk omlijnd", vertelt hij. [/b]Als je in je vorige functie dus al een hogere schaal zat, kun je dat prima vragen. (..)
Even een zijsprongetje: Leuk en aardig dat verschil tussen LC en LD, maar dat laatste krijg je bijna nooit. Je start in LB en met moeite kun je doorgroeien naar LC, afhankelijk van je takenpakket, bevoegdheid en ruimte binnen je team/de school. De taakomschrijvingen zijn wellicht wat vaag, maar in het kort komt het neer op het volgende: LB is gewoon dat je lesgeeft en je taken uitvoert behorende bij jouw vak, LC is dat je daarnaast ook teamoverstijgende taken uitvoert die niet direct met jouw vak te maken hebben en/of dat je eerstegraads bevoegd bent (mag je lesgeven aan bovenbouw havo/vwo en op het hbo) en LD is dat je schooloverstijgende taken uitvoert en je bezighoudt met onderzoek en (brede) onderwijsontwikkeling.

Maar goed, binnen NS heb je als rijdend personeel niet zoveel "te kiezen". Je hebt in principe maar gewoon een loonpad binnen jouw functie en je gaat pas over naar een andere als je een andere functie gaat uitoefenen. Wel wordt er bij de sollicitatieprocedure gekeken naar je vorige loon en afhankelijk daarvan word je ingedeeld in een bepaalde trede, zodat je er financieel niet op achteruit gaat. Je start dus niet standaard op trede 1.
En blandning av sött och salt.
Matt
Berichten: 400
Lid geworden op: ma 18 sep 2017, 00:06
Locatie: Randstad

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Matt »

Re.tep schreef: zo 15 jun 2025, 07:21 Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een cao met een looptijd van één jaar is gewoon echt tekort. Dan moet er dus elk jaar worden onderhandeld en dan heerst er elk jaar voor de reizigers, de klanten dus, een stakingsdreiging. Nee, bedankt -0-
Djeez
Berichten: 89
Lid geworden op: za 07 nov 2015, 09:53

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Djeez »

Nee hoor, een verlopen cao blijft gewoon onbeperkt geldig. Alleen zijn er dan geen loonstijgingen nee (behalve de jaarlijkse treden als je nog niet aan het eind van je schaal zit). Het gaat er meer om dat we nu het beeld hebben dat het voor het NS personeel / vakbonden nooit genoeg is terwijl er zat bedrijven zijn waar de cao al jaren is verlopen of bedrijven zelfs zonder cao. Jaarlijkse cao loonsverhogingen zijn dus niet de standaard. En de cao van de NS is helemaal niet slecht. Loon is slechts èèn onderdeel van een cao he. Pensioen, vrij reizen voor familie, ORT, bijzonder verlof etc. is ook allemaal wel wat waard. Als je de gemiddelde reiziger vrij reizen heeft staat dit gelijk aan 200-300 euro netto loonsverhoging per maand, meer dan de cao je ooit gaat bieden..

Bij mijn werkgever zijn er bijvoorbeeld aanvullende regelingen voor zwanger en ouderschapsverlof. Dat is heel mooi als je daar gebruik van kan maken, maar personeel zonder kinderen heeft er niks aan terwijl je wel ziet dat andere collega's meer tijd krijgen zonder dat het loon kost en het kost de werkgever ook daadwerkelijk tijd en geld als ze het aanvullen tot 100%
cassie127
Berichten: 7249
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door cassie127 »

Matt schreef: za 14 jun 2025, 23:02 Daarnaast worden er hier twee dingen door elkaar gehaald. NS biedt 0,5% erbij, maar dat is bovenop het al bestaande loonbod. De totale loonstijging is dan 3,25% per 1 maart 2025. Op 1 maart 2026 komt daar dan nog eens 2,75% bij. Dat is een stijging van ongeveer 6% over 3 jaar.
Looptijd is overigens bij dit bod verlaagd naar 24 maanden.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
BasGeluk
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 05 jun 2024, 20:53

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door BasGeluk »

Re.tep schreef: zo 15 jun 2025, 07:21
Matt schreef: za 14 jun 2025, 23:02 Dat is een stijging van ongeveer 6% over 3 jaar.
Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een rekenvoorbeeld welke cassie127 opgeeft is leuk, maar heel veel personeel bij NS werkt in een ander rooster, bv ouder rijdend en service personeel werkt amper in de nacht, en juist vaak alleen vroeg, meer dagdiensten of alleen laat omdat dubbele onregelmatigheidgewoon slopend is voor je lichaam.
Wat bedoel je met dubbel onregelmatig?
Gr BasG
Gebruikersavatar
dylanwild94
Donateur
Berichten: 6584
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door dylanwild94 »

Matt schreef: zo 15 jun 2025, 09:49
Re.tep schreef: zo 15 jun 2025, 07:21 Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een cao met een looptijd van één jaar is gewoon echt tekort. Dan moet er dus elk jaar worden onderhandeld en dan heerst er elk jaar voor de reizigers, de klanten dus, een stakingsdreiging. Nee, bedankt -0-
Bij de COA OV is er nu een onderhandelingsakkoord met een looptijd van 15 maanden. Dus ja en het is vrij normaal dat CAO's voor 1 of 2 jaar worden afgesloten.
Hoe voller de bus des meer vertraging heeft hij.
jelmerrr
Berichten: 1861
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door jelmerrr »

AppleMoose schreef: zo 15 jun 2025, 09:07 Even een zijsprongetje: Leuk en aardig dat verschil tussen LC en LD, maar dat laatste krijg je bijna nooit. Je start in LB en met moeite kun je doorgroeien naar LC, afhankelijk van je takenpakket, bevoegdheid en ruimte binnen je team/de school. De taakomschrijvingen zijn wellicht wat vaag, maar in het kort komt het neer op het volgende: LB is gewoon dat je lesgeeft en je taken uitvoert behorende bij jouw vak, LC is dat je daarnaast ook teamoverstijgende taken uitvoert die niet direct met jouw vak te maken hebben en/of dat je eerstegraads bevoegd bent (mag je lesgeven aan bovenbouw havo/vwo en op het hbo) en LD is dat je schooloverstijgende taken uitvoert en je bezighoudt met onderzoek en (brede) onderwijsontwikkeling.
En dan ook voor LC hen je bepaalde verantwoordelijkheden nodig. Examensecretaris is vaak nog niet eens genoeg.
Thriller
Berichten: 43
Lid geworden op: do 29 mei 2025, 08:42

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Thriller »

Poh, die stakingen heb ik even helemaal gemist!
Heel_Holland_Spot
Berichten: 312
Lid geworden op: zo 30 jul 2023, 16:31

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Heel_Holland_Spot »

BasGeluk schreef: zo 15 jun 2025, 10:25
Re.tep schreef: zo 15 jun 2025, 07:21
Matt schreef: za 14 jun 2025, 23:02 Dat is een stijging van ongeveer 6% over 3 jaar.
Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een rekenvoorbeeld welke cassie127 opgeeft is leuk, maar heel veel personeel bij NS werkt in een ander rooster, bv ouder rijdend en service personeel werkt amper in de nacht, en juist vaak alleen vroeg, meer dagdiensten of alleen laat omdat dubbele onregelmatigheidgewoon slopend is voor je lichaam.
Wat bedoel je met dubbel onregelmatig?
Onregelmatig werk is niet altijd dezelfde dag of niet altijd dezelfde tijd. Dubbel onregelmatig werken is dus dat je niet iedere week op dezelfde dag werkt en ook niet op dezelfde tijd.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Selivio
Berichten: 551
Lid geworden op: za 30 apr 2016, 12:02

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Selivio »

dylanwild94 schreef: zo 15 jun 2025, 10:27
Matt schreef: zo 15 jun 2025, 09:49
Re.tep schreef: zo 15 jun 2025, 07:21 Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een cao met een looptijd van één jaar is gewoon echt tekort. Dan moet er dus elk jaar worden onderhandeld en dan heerst er elk jaar voor de reizigers, de klanten dus, een stakingsdreiging. Nee, bedankt -0-
Bij de COA OV is er nu een onderhandelingsakkoord met een looptijd van 15 maanden. Dus ja en het is vrij normaal dat CAO's voor 1 of 2 jaar worden afgesloten.
Tegenwoordig wel ja, maar nog niet so overdreven lang geleden waren CAO's van 3 tot zelfs 5 jaar niet raar, dus dat heeft meer met de tijdsgeest te maken...
Grt. Stefan
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6225
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door AppleMoose »

jelmerrr schreef: zo 15 jun 2025, 10:31En dan ook voor LC hen je bepaalde verantwoordelijkheden nodig. Examensecretaris is vaak nog niet eens genoeg.
Klopt, al hangt het ook wel weer een beetje per school af. En dat te bedenken dat docenten tot een paar jaar terug gewoon automatisch in LC kwamen alleen op basis van een bepaald aantal dienstjaren... :X

Maar goed, we dwalen wat af.
En blandning av sött och salt.
West
Berichten: 20
Lid geworden op: do 12 jun 2025, 02:39

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door West »

IIVQ schreef: zo 15 jun 2025, 08:41
West schreef: za 14 jun 2025, 22:58 Als ik uitga van mijn eigen situatie is 0.5% ongeveer 15 euro. Ik reken dan netto, inclusief ort.
Het maakt het er niet duidelijker op als de een het over maand- en de ander over jaarbedragen heeft, en niet iedereen er netto of bruto en in- of exclusief ORT bij vermeldt :-p
Ik reken altijd vanaf wat ik daadwerkelijk krijg overgemaakt :p Welke info wil je nog meer hebben?
BasGeluk
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 05 jun 2024, 20:53

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door BasGeluk »

Heel_Holland_Spot schreef: zo 15 jun 2025, 11:01
BasGeluk schreef: zo 15 jun 2025, 10:25
Re.tep schreef: zo 15 jun 2025, 07:21
Matt schreef: za 14 jun 2025, 23:02 Dat is een stijging van ongeveer 6% over 3 jaar.
Een CAO met een looptijd van 3 jaar in deze compleet onzekere tijden is natuurlijk veel te lang. Eigenlijk is twee jaar al erg lang. Dat kan bij een "kleine" verandering in de wereldorde al zeer snel fors slecht uitpakken.
Een rekenvoorbeeld welke cassie127 opgeeft is leuk, maar heel veel personeel bij NS werkt in een ander rooster, bv ouder rijdend en service personeel werkt amper in de nacht, en juist vaak alleen vroeg, meer dagdiensten of alleen laat omdat dubbele onregelmatigheidgewoon slopend is voor je lichaam.
Wat bedoel je met dubbel onregelmatig?
Onregelmatig werk is niet altijd dezelfde dag of niet altijd dezelfde tijd. Dubbel onregelmatig werken is dus dat je niet iedere week op dezelfde dag werkt en ook niet op dezelfde tijd.
Dus wat in de zorg gewoon onregelmatig werken wordt genoemd. Bedankt voor je toelichting.
Gr BasG
hauptbahnhof
Berichten: 4282
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door hauptbahnhof »

In de zorg zul je meestal toch wel vaste blokken hebben. Deze week 4 dagen van 7 tot 15, 1 dag vrij, dan 3 dagen 15 tot 11.
In het OV zal het zijn:
maandag 11:15 - 20:00
dinsdag 8:00 - 17:00
woensdag: 07:30 - 16:30
donderdag: 05:15 - 12:30
vrijdag: vrij
zaterdag en zondag: 14:00 - 22:00
maandag: 17:00 - 24:30
Dennenboom
Berichten: 1773
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: CAO onderhandelingen NS

Bericht door Dennenboom »

Dinsdag weer een staking.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten