Waar hangen we vandaag weer eens uit?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
MdJ

Re: Waar hangen we vandaag weer eens uit?

Bericht door MdJ »

Athene :)
Bij twijfel: gebruik beton.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Jelle schreef: vr 13 jun 2025, 23:09 Ik was vandaag in Katwijk om enige vorm van verkoeling te vinden.
Toevallig.
Hainje

Bericht door Hainje »

Onderweg naar Den Haag voor het Rode Lijn-protest, bijna de hele trein (1134) is gevuld met mensen in rode kleding. This gon be beautiful 😍.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Durashift

Bericht door Durashift »

^^ Goed bezig. :pos: Zelf zit ik dus achter een toetsenbord.. :oops: :roll: maar heb een donatie bij Amnesty gedaan.. er komt vast (helaas) nog wel een keer dat ik er wel bij kan zijn. In de tussentijd maar eens rode kleding kopen.
Ivan

Bericht door Ivan »

In de zoo van Antwerpen.

Nu de trein terug.
Hainje

Bericht door Hainje »

Durashift schreef: zo 15 jun 2025, 15:48 ^^ Goed bezig. :pos: Zelf zit ik dus achter een toetsenbord.. :oops: :roll: maar heb een donatie bij Amnesty gedaan.. er komt vast (helaas) nog wel een keer dat ik er wel bij kan zijn. In de tussentijd maar eens rode kleding kopen.
Ach je donatie is al iets he. Je zou in principe ook nog kunnen kijken op bdsmovement.org voor de merken die je kunt boycotten, als je dat zou willen.

Denk dat je na je donatie aan Amnesty ook wel een nieuwsbrief gaat krijgen, de volgende editie van de demonstratie zal er vast in worden aangekondigd.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik heb gisterenavond de Nacht van de Vluchteling gelopen, niet superveel opgehaald maar toch € 83. Ik ging oorspronkelijk op voor de 40 km naar Den Haag, maar uiteindelijk is het de 20 km in Rotterdam geworden. Misschien volgend jaar wel de 40 km :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Ik merk nu al een paar jaar de Nacht van de Vluchteling pas op de dag dat hij is op. Volgend jaar maar eens eerder doen zodat ik wellicht ook kan meelopen.
ThatPCDude
Donateur

Bericht door ThatPCDude »

...op een propvolle Laan van Nieuw Oost-Indië met omgeleide lijn 385 omdat er zo nodig gedemonstreerd moest worden en omdat Qbuzz dit vervolgens niet wist.
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!

Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Hainje

Bericht door Hainje »

Dat is in ieder geval niet de route van de Rode Lijn-demonstratie. Dus tenzij het een andere demonstratie is, vind ik het niet zo vreemd dat Qbuzz er niets vanaf wist.
ThatPCDude
Donateur

Bericht door ThatPCDude »

Verkeersregelaars hadden de Benoordenhoutseweg afgezet na de halte Laan van Clingendael, waardoor ik niet langs de A12 naar Gvc kon en om moest rijden langs tramhaltes Oostinje en Ternoot. Dus mocht ik achteraan aansluiten in de file op de Laan van Nieuw Oost-Indië.
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!

Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Durashift

Bericht door Durashift »

Wubbo schreef: zo 15 jun 2025, 17:11 Ik merk nu al een paar jaar de Nacht van de Vluchteling pas op de dag dat hij is op. (..)
Ja, dat had ik ook toen ik het las.

Ik zag vanavond een effen rood stuk doek aan een vlaggenstok hangen bij een huis.

Freek de Jonge hoorde ik net op de radio,1, in 't oog, vertellen dat hij zéér achter deze demonstratie staat en sterk overweegt om er de volgende keer ook bij te zijn.
Plaats reactie