Jacht 2.0
- ODRAIL
Re: Jacht 2.0
Ik blijf wederom staan op station Amsterdam Centraal.
-
Episode 13, Dag 7
Ik loop een stukje, en neem een bus, een trein, en een bus.
Hint:
Ik loop een stukje, en neem een bus, een trein, en een bus.
Hint:

-
- Donateur
- Contacteer:
In 59 minuten van Dieren naar Utrecht Centraal.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- Donateur
Iemand een idee? Kampen. Zuid ien verder met de bus naar katwolderplein? Of richting randstad? Misschien dat Pim een rondje Kampen kan doen? We zijn al in Meppel gefopt.
- Ivan
Er zijn denk ik 3 opties.
1. Met bus 663 naar Lelystad Centrum, daar de trein.
Wegens de aansluitingen kan hij dan enkel de IC naar Almere C. hebben genomen.
D.w.z. dat hij dan dus daar ergens de bus heeft genomen, bijvoorbeeld naar de halte Almere Stad, Greta Garboplantsoen.
Dat past net binnen het uur en is een logische plek om richting Huizen te gaan, maar er zullen vast nog meer van dat soort plekjes zijn.
2. Met de bus naar Dronten, daar de trein naar Lelystad C. Daar heb ik nog niet gezocht daar mogelijke haltes, maar hij kan er prima zitten uiteraard. Wellicht zodat hij morgen alsnog naar Enkhuizen kan, mocht dat het doel zijn.
3. Via Dronten met de trein naar Kampen zuid. Daar kan hij op 2 buslijnen stappen, die me beide niet zo kansvol voor hem ogen. Beide lijnen kunnen we wel aflopen denk ik. Inderdaad Wellicht Pim een rondje Kampen en iemand uit Emmeloord busstation voor het stukje richting Urk?
Ik heb vast wat gemist, maar ik denk dat dit het zo'n beetje is.
1. Met bus 663 naar Lelystad Centrum, daar de trein.
Wegens de aansluitingen kan hij dan enkel de IC naar Almere C. hebben genomen.
D.w.z. dat hij dan dus daar ergens de bus heeft genomen, bijvoorbeeld naar de halte Almere Stad, Greta Garboplantsoen.
Dat past net binnen het uur en is een logische plek om richting Huizen te gaan, maar er zullen vast nog meer van dat soort plekjes zijn.
2. Met de bus naar Dronten, daar de trein naar Lelystad C. Daar heb ik nog niet gezocht daar mogelijke haltes, maar hij kan er prima zitten uiteraard. Wellicht zodat hij morgen alsnog naar Enkhuizen kan, mocht dat het doel zijn.
3. Via Dronten met de trein naar Kampen zuid. Daar kan hij op 2 buslijnen stappen, die me beide niet zo kansvol voor hem ogen. Beide lijnen kunnen we wel aflopen denk ik. Inderdaad Wellicht Pim een rondje Kampen en iemand uit Emmeloord busstation voor het stukje richting Urk?
Ik heb vast wat gemist, maar ik denk dat dit het zo'n beetje is.
-
- Donateur
Om 11.00 sprinter Hengelo.
Daar met blauwnet naar Zutphen
Daar met blauwnet naar Zutphen