Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Nee. Gezien de belabberde prestaties van afgelopen jaar heeft de vervoerder nog wat goed te maken. Lees aantal weken cq maanden gratis vervoer.
Nu we het er over hebben. Om reizigers terug te winnen is een tijdelijke prijsverlaging op zijj plaats....
Er rijden in Arnhem vandaag opvallend wat gasbussen op de lijnen(1, 2 en 3) waar normaliter Trolleys rijden, zijn er ergens werkzaamheden aan het Trolleynet of heeft dit een andere oorzaak?
Er zijn wegwerkzaamheden op de Jacob Cremerstraat dit weekend. Hierdoor rijdt lijn 3 een omleiding via de Apeldoornseweg en dat kan niet op het aggregaat. En lijnen 1-2-3 zijn 's avonds en zondags aan elkaar gekoppeld.
Bussen rijden als lijn 8 naar en van Rijnstate, en draaien via de keerlus om weer op de route te komen
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Ik heb gezien dat ze bij de halte Gelredome dat ze een vangtrechter in de bovenleiding hebben geplaatst. Ik weet dat er in Rijkerswoerd werkzaamheden zijn dat ze daar een rotonde gaan aanleggen. Omdat de zomerdienstregeling ingaat rijdt ook lijn 352 de zomerdienstregeling dat er wat Solarissen overblijven om ook op lijn 7 ingezet te kunnen worden. Het is ook mogelijk om de 5272 en 5273 ook daar op in te zetten. Hierdoor hoeft de gehele lijn 7 niet meer in zijn geheel met CNG bussen gereden te worden.
Vanaf maandag rijden de lange omlopen (3 stuks) de hele dag met een Solaris. De overige omlopen met CNG op lijn 7 ivm de omleiding op de Marga Klompélaan.
En van 7-11 juli rijdt er ‘s avonds vanaf 20.00 op 1-2-3 ook CNG ivm werkzaamheden Burg Matsersingel.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Maar deze worden toch niet ingezet als trolley 2.0? (naar Wageningen weet ik, maar ik bedoel bij omleidingen zoals nu lijn 7 waarbij normaal CNG's worden ingezet)
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Heel_Holland_Spot schreef: ↑zo 29 jun 2025, 19:37
Maar deze worden toch niet ingezet als trolley 2.0? (naar Wageningen weet ik, maar ik bedoel bij omleidingen zoals nu lijn 7 waarbij normaal CNG's worden ingezet)
De 5272 en 5273 worden alleen ingezet als normale trolleys. Momenteel rijden ze allebei niet. Alle 3 de omlopen van lijn 7 worden op dit moment gereden met een Solaris.