Wat is Noord-Friesland toch een takke-eind weg. Einde van de wereld bijna.
Op de teurgweg tijd over, maar even de Qliner gepakt van Heerenveen naar Lelystad. Anderhalf uur

gelukkig zitten de stoeltjes van de Lion's Regio lekker en zat ik voorin.
Morgen een goede scouting-traditie in ere houden: samen met de Scouts, de Stam en leidinggevenden acte-de-présence geven bij de Winterswijkse dodenherdenking. Enige nadeel: anderhalf uur stilstaan en stil zijn, terwijl ik net herstellende ben van een vermoeidheidsverkoudheid. Hopen dat ik me een beetje rustig kan houden en vooral tijdens de 2 minuten stilte niet de hele boel bij elkaar hoest.
Dexter schreef:Ardan schreef:Die U-/S-bahn-overstap, waar in de dienstregeling ook nog eens rekening mee wordt gehouden. Beetje een Van der Madeweg-idee.
Ga eens kijken in Muenchen op de stations Scheidplatz (U2 <-> U3) en Innsbruecker Ring (U2 <-> U5) waar de metro's perfecte cross-platform-aansluitingen op elkaar bieden. :pos: Ook in o.a. Brussel (Beekkant lijn 1/5 <-> 2/6) en Stockholm (Gamla Stan en Slussen Roda Linje <-> Grona Linje) bestaat het, maar daar wordt niet altijd op de aansluiting gewacht.
Jaa, maar dat is een overstap metro <> metro. Ik heb het over metro <> S-bahn

En MDW haalde ik er puur bij om een voorstelling van de situatie te maken..
@C-o-F: De voormalige lijn A is nu deel van lijn 2, hoe verklaar je dat met jouw logica?