Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Suus
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Weurt inderdaad, ik had het gelezen als Weert want had en heb nog nooit van Weurt gehoord :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
en-es

Bericht door en-es »

Had er ook nooit van gehoord. Tot ik een paar weken geleden op tv een programma zag over een echtpaar dat in Weurt een historisch pand aan het opknappen was.
Laatst gewijzigd door en-es op wo 02 jul 2025, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
trolly

Bericht door trolly »

Weurt is toch één van de vierdaagsehighlights?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Ik vind highlight wat veel eer, maar de routes op dag 2 lopen er wel doorheen inderdaad.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
TomSteyl

Bericht door TomSteyl »

trolly schreef: wo 02 jul 2025, 12:43 Weurt is toch één van de vierdaagsehighlights?
Exact, daar kende ik het ook van. En van het sluizencomplex.

Navraag leert dat het filiaal onderdeel wordt van Spar, maar geen Spar wordt... heel raar. Ik wist niet dat die nog andere formules hadden, vroeger hadden ze bijvoorbeeld Attent.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Ah, Coop. De vroege flagship store in Velp in de buurt van kantoor dat er toen zat is nu ook plus.
Durashift

Bericht door Durashift »

Suus schreef: di 01 jul 2025, 00:02 (..)

Van Tol Retail mag de naam Coop blijven gebruiken, maar het is mij onduidelijk welke winkels daarbij horen. Mogelijk dus Garderen?
Ja, vanmiddag nog even gekeken op het bord in Garderen en dat is hetzelfde als in dit artikel over de 'nieuwe' Coop in Vogelenzang (foto in de kop is in een mobiele versie volledig te zien, op een laptop niet).

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/350082/a ... nzang-over

Van Tol heeft er nu 13, naar eigen zeggen:
(..)Van Tol Retail is een familiebedrijf met onder andere wortels in Heerhugowaard. Het leverde altijd producten aan kleine kruideniers en aan de SRV-wagens.

De groothandel heeft nu dertien 'te kleine' supermarkten weer geopend. "De naam Coop is een prachtig Nederlands goed", vertelt directeur Michael van den Hurk. "We zijn blij dat we dat in stand kunnen houden. We hebben als doel om winkels met een weekomzet van 100.000 euro weer nieuw leven in te blazen." (..)
TomSteyl

Bericht door TomSteyl »

Blijft vreemd dat Van Tol niet actief communiceert over welke filialen dat concreet zijn. Ze hebben nu wel een Coop-folder ook hun lekkermakkelijk.nl staan.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
Plaats reactie