In het laatste bericht staat geen quote knop. Als het zo eenvoudig is zoals je doet voorkomen, dan zou het fijn zijn als je dat wilt uitleggen.
Ik hoef ook niet binnen een week antwoord, dat heb ik nergens gezegd zoals jij nu suggereert.
In het laatste bericht staat geen quote knop. Als het zo eenvoudig is zoals je doet voorkomen, dan zou het fijn zijn als je dat wilt uitleggen.
Bij de Syntus VDL kan je de dakluiken niet bedienen bij ingeschakelde airco, dan werken die knopjes gewoonweg niet. Dus het is of luiken open en geen airco, of airco aan en geen dakluiken. Kan niet allebei. Ik kies altijd gewoon voor airco omdat er dan toch nog iets van lucht blaast wat in ieder geval de gevoelstemperatuur hopelijk iets omlaag brengt.Speedmaster schreef: ↑wo 02 jul 2025, 20:05Om de airco te laten werken dienen de dakluiken gesloten te zijn. Bij sommige bussen gaat dit automatischKopri schreef: ↑wo 02 jul 2025, 19:40 Bij sommige chauffeurs vraag ik mij ook af, waarom doen ze de luikjes boven niet open voor frisse lucht? Of is daar soms een reden voor dat ze die dicht laten, want in een VDL tunnelbus wordt het inderdaad ook heel snel warm en al helemaal als je in de spits zit met een gevulde bus.
Dat inderdaad, ik dobberde vanmiddag over de Oudegracht.
Bedankt, dat wist ik niet. Zou mooi zijn als er een tips&tricks topic voor (nieuwe) gebruikers zou zijn. Dan voorkom je dit soort discussies wat de topics vervuilt.Lijn 45 schreef: ↑wo 02 jul 2025, 20:49 Je kan het laatste bericht quoten als je op plaats bericht klikt en dan onder het veld waar je een bericht kan typen bij het laatste bericht op de "-knop klikt. Die knop staat niet bij de laatste berichten in topics als je niet in het reactiescherm zit omdat het tegen de forumregels is om het laatste bericht te quoten.
Dan krijgt Z2N meteen een berichtje in zijn inbox en weet hij dat hij binnen 24 uur moet reageren.@Z2N: hoe weet jij dat het daaraan ligt?
Z2N zal het ongetwijfeld allemaal zien. Geef die arme forummer ook even de keuze of en zo ja op welk tempo er geantwoord moet worden.
Maak het regelmatig mee dat er een bus van de 73 uitvalt, en dan voornamelijk van het type Citaro G uit het Noorden. Dan komt er een monteur en reset de bus en kan weer verder rijden, vaker megemaakt dat chauffeurs dit volgens mij zelf niet mogen doenZ2N schreef: ↑wo 02 jul 2025, 08:41 De hitte is duidelijk een zware slag voor het materieel dezer dagen, er vallen veel ritten uit door defect materieel. Lijn 34 naar Utrecht zit tot negen uur op meer dan 20% rituitval, op de 73 vielen midden in de ochtendspits twee omlopen achter elkaar uit en met de uitval bij Syntus en Qbuzz bij elkaar vielen vijf omlopen 50 achter elkaar uit tussen 07:15 en 07:45.![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Matt5154, ovVeluwe en 45 gasten