Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik had de pek en veren al klaar voor de seconde-zonder-n-lijm, maar nader onderzoek wijst uit dat er geen eensgezindheid bestaat m.b.t. de spelling van dat woord, dus gaan pek ende veren weer terug de schuur in.
joos77 schreef: ↑za 12 jul 2025, 14:16
Das toch een algemeen ding met werk kleding dat het maar confectie is en niet aangepast aan de lichamen, het woord zegt het al UNIFORM. Daarom waarschijnlijk ook vooral ruim zittende kleding.
Een rok is desnietemin wel wat gevoeliger dan een broek ja, zeker een hoge taille model.
Maar goed een buschauffeur of controleur moet natuurlijk een UNIFORM rok dragen of in ieder geval na gelang een vrij beperkte dresscode.
Dus verwacht geen chauffeurs of controleurs in bloemetjes print of ultra mini rok te zien.
Van mij persoonlijk mag een buschauffeur van mij overigens gewoon in vrijetijdskleding zitten. Zolang die z'n werk maar goed doet.
Okay wel iets waar ik aan kan herkennen dat het de chauffeur is, mischien een speltje ofzo, anders weet ik niet of er een chauffeur of kaper achter het stuur zit. Moet ineens denken aan die jongen van 15 uit Doesburg die buschauffeurtje speelde, die zal vast wel geen uniform aangehad hebben.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )