Dienstregeling 2025
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: za 12 mar 2011, 11:34
Re: Dienstregeling 2025
Er gaan een heleboel ICMs aan de kant.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 40725
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Dienstregeling 2025
Ze hadden er al amper genoeg om alle ICs mee te rijden... Dat worden krappe treintjes in de drukste maanden van het jaar. Vooral gezien ik nou niet het idee heb dat er nu volop ICNG afgeleverd wordt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 371
- Lid geworden op: zo 30 jul 2023, 16:31
Re: Dienstregeling 2025
Dus dan blijft voor ICMm alleen Almere - Amsterdam - Amersfoort en Schiphol - Groningen/Leeuwarden over?!
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
-
- Berichten: 4104
- Lid geworden op: ma 09 jun 2014, 19:14
Re: Dienstregeling 2025
De 600 wordt ook benoemd als ICM
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: ma 20 jun 2022, 13:14
-
- Berichten: 1175
- Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 22:31
Re: Dienstregeling 2025
Dit jaar al 11 afgeleverd, dus dat idee klopt wel een beetje.
-
- Berichten: 7146
- Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
- Locatie: Amersfoort
Re: Dienstregeling 2025
Valt wel mee. Dienstregeling 2025 vergt veel minder 'klassiek' IC-materieel dan 2024. Met name de doorkoppelingen van IC's over Schiphol heen en het vervangen van klassiek IC materieel in de 1800 en 2400 scheelt best een hoop. Verder is het nog steeds veel rustiger dan voor Corona en heeft NS het onderhoud weer beter voor elkaar dan in '24. Daar staat natuurlijk wel tegenover dat er waarschijnlijk vaker sprintermaterieel in IC's zal rijden dan bij de start van de dienst '25. Sprinters zijn er namelijk nog meer dan nodig. ICNG gaat eerst alle TRAXX-combinaties aan de kant zetten en dan langzaam ICM vervangen tussen Schiphol en Groningen.
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: ma 20 jun 2022, 13:14
Re: Dienstregeling 2025
Volgens mij las ik hier eerder dat er na de zomer nog maar 1 ICR omloop in de 1100 is en 1 op reserve. En dan vanaf december einde oefening. Maar wie weet eerder?
Dan zal in de loop van dienstregeling 2026 de ICNG wel gaan, instromen op de 700 zodat deze vanaf dienstregeling 2027 met ICNG en doordeweeks 700-1900 over de HSL naar Rtd kan.
Dan zal in de loop van dienstregeling 2026 de ICNG wel gaan, instromen op de 700 zodat deze vanaf dienstregeling 2027 met ICNG en doordeweeks 700-1900 over de HSL naar Rtd kan.
-
- Berichten: 371
- Lid geworden op: zo 30 jul 2023, 16:31
Re: Dienstregeling 2025
Is er nog een kans dat de inzet van ICMm tegen het einde nog wijzigt? Dus dat het in een andere serie terechtkomt. Bijvoorbeeld op de Schrootlijn.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
-
- Berichten: 7333
- Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Re: Dienstregeling 2025
Als ICNG ooit eens naar het noorden gaat rijden verwacht ik wel weer een tijdelijke verschuiving van ICM vanuit de 700/800 naar de 1700 voor zolang de stellen dan nog nodig zijn.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Michael en 8 gasten