OV Foto's en reisverhalen.

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Kyoutarou

OV Foto's en reisverhalen.

Bericht door Kyoutarou »

Gewoon als probeersel wou ik een onderwerp starten om ook mijn foto's en reiservaringen te delen.

Goed, als eerste maar wat foto's uit Lelystad, want in 2023 gingen de Ambassadors daar van de stadsdienst verdwijnen. Niet lang daarvoor had ik mijn allereerste fotocamera gekregen, dus leek dit mij een goede kans om een rondje door ons kikkerlandje te doen om allerlei Ambassadors vast te leggen.

Arriva 8667 op buslijn 13 naar Batavia Stad via WC Kempenaar.
Afbeelding

Op deze foto is de 8660 vertrokken op buslijn 3 naar Batavia Stad
Afbeelding

De Lelystadse wagens waren die dag niet het enige doel, wederom aasde ik ook op andere amba's. Waaronder de resterende in de Zaanstreek.

Hier staat Connexxion 3576 te wachten om op buslijn 69 naar Krommenie Station te rijden.
Afbeelding

Nog meer R-NET geweld met de 3575 op buslijn 392 Metro Noord Amsterdam.
Afbeelding

Later die dag was ik nog naar Ede-Wageningen gegaan in de hoop daar de witte ''RRReis'' Ambassadors te treffen, helaas zonder succes.
Wel reed er die dag wel voor het eerst een Solaris voor Hermes in RRReis kleurstelling.
Afbeelding

Helaas toendertijd niet bewust dat de Ambassadors van Qbuzz in Utrecht eruit zouden gaan. :(

Maar goed, gelukkig vaak genoeg gezien en vastgelegd. Nu maar nadenken over wat ik als volgende ga delen. :pos:
As it net kin sa't it moat dan moat it mar sa't it kin!
Plaats reactie