Waar hangen we vandaag weer eens uit?
-
Re: Waar hangen we vandaag weer eens uit?
Ik ook. Maar wellicht waren er onvoorziene omstandigheden? Maar ik maak uit het verhaal op dat ze toch weggekomen zijn?
-
-
Je bericht was dusdanig verwarrend verwoord dat men inderdaad zou kunnen denken dat er sprake was van bonnefooi. Want je hebt geprobeerd de 20:22 naar Amsterdam te pakken, en je zat "op de eerstvolgende" vertrekkende trein (die naar Keulen). Maar nu je het zegt, men zou het ook zo kunnen lezen dat je reis uiteindelijk conform plan is verlopen, afgezien van die 90 minuten vertraging dan.
-
In Camaret-sur-Mer. 

-
- Contacteer:
Ik in de sprinter onderweg naar station Diemen
Ik zit zelf 3 tot 4 keer per week in de trein vanuit Amsterdam Centraal en ik heb een YouTube kanaal en mijn favoriete trein is VIRM/DDZ.
- Meltrain
- Donateur
Maar je zat nu in de 19:55 naar Keulen, terwijl je een reservering had voor de trein van 20:53 naar Brussel?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Suus
- Contacteer:
Eurostar Continental hadden zondagavond veel vertraging, onder meer door de grote verstoring bij Rotterdam. Als je geplande trein meer dan een uur vertraging heeft, moeten vervoerders proberen je op een andere manier naar je bestemming te brengen, dus ik kan mij goed voorstellen dat Eurostar probeerde om reizigers mee te krijgen in de restcapaciteit van andere eerder vertrekkende treinen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ThatPCDude
- Donateur
In Balatonfüred 

Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
-
Dat klopt. Wat Suus zegt, ze deden hun stinkende best om elke trein (nou ja, dat waren er dus twee in de 1,5 uur dat we daar waren) zo vol mogelijk te laten vertrekken. We hebben interrail 1e klas, we stonden helemaal vooraan de trein, de deurcontrole scande de reservering en zei "stap in, linksaf". Dat is de twee ramen 2e klasse met rolstoelplek.Meltrain schreef: ↑wo 16 jul 2025, 09:25Maar je zat nu in de 19:55 naar Keulen, terwijl je een reservering had voor de trein van 20:53 naar Brussel?
Daar zaten meer mensen zonder reservering voor die trein.
Ze moeten met de omloop van het personeel in de knoop hebben gezeten, want er stonden 3 treinen die niet vertrokken en er was er ook eentje afgerangeerd. Als je treinen al met 1-2 uur vertraging binnenkomen is dat wel een dingetje.
- Ivan
Zojuist een klein kijkje genomen bij de voormalige stamlijn van Breda. Het is daar niet enorm schokkend, maar ik was er nog niet geweest.
-
Wat in hemelsnaam is de voormalige stamlijn van Breda?
-