Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik heb niet het gevoel dat het heel nodig is - het forum zet naast de gebruikersnaam ook al de dag - maar kwaad kan het ook niet, dus erbij zetten is prima.
Dionysusnu schreef: ↑do 17 jul 2025, 18:41
Ik ben het eens wat betreft de infowaarde van de trein nemen, dus ik reis met de intercity en bus 83 naar Nijmegen, Scheidingsweg.
Het lopen zal betekenen dat hij gebruik maakt van bus 83, in eender welke richting.
Richting Nijmegen kan hij dan, gelet op de omleidingen wegens de vierdaagse, met bus 5 totaan station Heyendaal komen.
Richting het zuiden is met een overstap te Well station Venray net de halen.
Ik zal ongetwijfeld iets gemist hebben, maar dit zijn de mogelijkheden die me het eerst opvallen.
Wat het met de hint van doen heeft weet ik nog even niet.
Ivan schreef: ↑vr 18 jul 2025, 12:08
Wat het met de hint van doen heeft weet ik nog even niet.
Ik denk een halte die Goudxxxx heet (Goudstraat, goudlaan etc.). Of goud in de mond, zijn vullingen bij de tandarts. Dus een halte naast een tandarts.
Daarnaast kan morgenstond ook gewoon iets met heel vroeg betekenen, misschien een Vierdaagsebus gepakt of een halte met heel vroeg, ochtendgloren, zonsopkomst etc. in de naam.
Kortom: heel veel mogelijkheden. Waarvan ik die met de tandarts het leukst zou vinden, maar niet per se het beste vind.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Dionysusnu schreef: ↑vr 18 jul 2025, 13:29
Het zou ook een geknipte reis als misleising kunnen zijn: lopen naar het busstation en daarna toch naar het westen.
Dat de trein na 4.00 aankomt lijkt mij geen probleem. Oostelijk punt zou kunnen. Ik kan me herinneren dat ik toen destijds rondom Nijmegen ook een ommetje maakte.
Wellicht kan gkw1969 naar Station Lent Laauwikstraat, dan staat een belangrijke busuitweg naar het noorden dicht. Ik zoek zelf nog even naar een rondje in de buurt, of misschien een plek die de route naar Druten dichtzet.
Het zuiden en westen (vanuit Nijmegen) lijkt me minder belangrijk, daar is het met bussen allemaal langzaam genoeg dat je binnen 4 dagen niet wegkomt. Pas als Anderzam de trein pakt, hoeven we ons daar zorgen om te maken.