Korte vragen

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Plaats reactie
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Re: Korte vragen

Bericht door webguy »

Vreemde implementatie om dat dan de hele week te doen, maar Ok.
bjorn keith
Contacteer:

Bericht door bjorn keith »

Ik ben voornemens om op 6 september IC/EC 186 te nemen van Budapest naar Kosice in Slowakije. Normaal vertrekt de trein om 10:25 van Budapest-Keleti, maar ik kan nog geen reservering maken voor de trein. Ik heb al de websites van diverse spoorwegmaatschappijen daarvoor geprobeerd. Oorzaak daarvoor lijken me de geplande werkzaamheden op Budapest Keleti van 25 augustus tot 20 september. Het station lijkt helemaal (?) dicht te gaan in die periode. Internationale treinen zouden van andere stations in Budapest vertrekken. Heeft iemand enig idee of ergens al meer bekend is? En zo niet; waar de trein die ik wil nemen logischerwijs kan gaan vertrekken? En vanaf wanneer de trein wel te reserveren gaat zijn?

Het gaat dus om de IC/EC 186 Hernád/Hornád (10:25 Budapest Keleti - 14:14 Kosice)

Veel dank alvast voor de hulp! Tot nu toe heb ik niet veel meer info gevonden dan dit flyertje met een qr-code naar een pagina waar niks op staat: https://kundeninformation-pv.oebb.at/da ... 082025.pdf
Kijk ook eens op mijn YouTube kanaal: https://youtube.com/ovdoornederland
en-es

Bericht door en-es »

Ik vermoed dat er van een ander station in Boedapest vertrokken wordt. En dat nog niet vast staat hoe en wat. En kan er niet gereserveerd worden. Wel irritant maar het is niet anders.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Informatie over wijzigingen in de Hongaarse spoordienstregeling komen op deze pagina: https://www.mavcsoport.hu/mav-szemelysz ... /vaganyzar
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Heel_Holland_Spot

Bericht door Heel_Holland_Spot »

Op welke perron kan ik op Breda het beste staan met het oog op goederentreinen?
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Matt

Bericht door Matt »

Volgens mij komen die meestal door via spoor 3 en spoor 8, dus de buitenste perrons.
Bemined

Bericht door Bemined »

Goederentreinen van/naar Roosendaal gaan meestal via spoor 3 en 8, die van/naar Kijfhoek meestal via spoor 4 en 7 maar afwijkingen komen voor.
Plaats reactie