Renneuh!!Pijnackerbus schreef: (met op de voorgrond een naambordje wat ik maar heb neergelegd

Renneuh!!Pijnackerbus schreef: (met op de voorgrond een naambordje wat ik maar heb neergelegd
Daar had ik ook last van, heb een tijdje voor de inrijder van Rtd gestaan omdat ze dat defecte stel nog naar de tuin moesten brengen. Dus nee, ik was het niet. :DReiziger Ddrs schreef:Vandaag middenin de avondspits een defecte SLT nabij Vlaardingen Oost.
Het gaat om een vrouw he.Justin schreef:Hahaha geniaal. Er staat toch een bordje op de deur?
.
Hoe laat was dat? Er waren namelijk twee SLTs stuk, eentje die de spitspendel van 16.36 moest rijden, en eentje die het begaf om 17.42 op Vlaardingen Oost. PBT hoefde trouwens volgens mij niet te helpen om die leeg te halen: toen ik om 18.05 op Vlaardingen Oost was was ie al goed leeg, en ging alles wat er in zat mijn s4100 richting Rotterdam in.Dexter schreef:Daar had ik ook last van, heb een tijdje voor de inrijder van Rtd gestaan omdat ze dat defecte stel nog naar de tuin moesten brengen. Dus nee, ik was het niet. :DReiziger Ddrs schreef:Vandaag middenin de avondspits een defecte SLT nabij Vlaardingen Oost.
Doordat de s14100 hierdoor opgeheven was stond de s4100 die rond 18.00 uur aankwam op Vdo ook helemaal vol in Schiedam, zeker nadat er in Schiedam nog een op mensen bijkwamen. Ze stonden zelfs in de eerste klas, en de conductrice stond helemaal tegen de deur gepropt. Goed vol dus ;)Reiziger Ddrs schreef:Vandaag middenin de avondspits een defecte SLT nabij Vlaardingen Oost. Niet dat ik daar geweest ben vandaag, maar stond bij aankomst op Rotterdam Centraal met de t2856 naast een stel S&V-medewerkers die net gebeld werden met het verzoek daar te gaan helpen met het ontruimen van de trein.
Deze S&V'ers wilden overigens eerst de trein nemen naar Vdo, maar bedachten al snel dat het bij een stremming toch handiger was met 'n busje te gaan(Al leek er nog wel enkelsporig langs de defecte trein gereden te worden, alleen de s14100 was opgeheven)
In Januari ben ik van Hoorn tot Avignon TGV gekomen zonder controleFles schreef:Ik heb zaterdag nog Ut - Ehv - Vl - Nm - Klp gereden zonder controle. 236 units, niet heel spannend. Ik heb weleens ritten rond de 500-600 km gemaakt zonder iemand te zien. Mijn PR is 691 km maar dat was zo'n boekenweekgeschenkdag (2008). Bij zo'n zelfde gelegenheid een jaar later bleek men kennelijk geleerd te hebben van die collectieve faaldag: 7 keer controle op 773 km
Ik kwam met de t4159 binnen om iets na 16:10 vanwege het wachten. Ik werd naar spoor 3 gestuurd en ze gebruikten mijn SLT voor de Spitspendel van 16:19u, wat dan waarschijnlijk met het uitvallen van een van die andere stellen te maken had. Want normaal gesproken keren de series op de Hoekse Lijn op elkaar, dus ik vond het al zo raar.Wubbo schreef:Hoe laat was dat? Er waren namelijk twee SLTs stuk, eentje die de spitspendel van 16.36 moest rijden, en eentje die het begaf om 17.42 op Vlaardingen Oost.
Dat noemen ze ook wel spoor 4, tja, soms is spoornummering wel logischChauf21 schreef:Bij station Gouda kwamen we op dat zakspoortje tussen perron 3 en 5.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten