Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Wubbo schreef:Dan moeten ze me dat ook niet rekenen als ik ze koop ;-)
Zou je je dood kunnen eten aan aardbeien, vraag ik me af? Ik doe een experiment, ik eet nu 500 gram per dag en tot nu toe leef ik nog. Misschien moet ik de dosis opvoeren? ;-)
Vast niet ;) Jij ging ook al niet dood aan mandarijnen
Bee schreef: Leuk om te zien dat sommige bestemmingen het tot de dag van vandaag hebben uitgehouden (Holendrecht AMC) Al is het over een paar weken dan éindélijk voorbij voor lijn 45 en 47, die gezamenlijk 10x per uur een leeg rondje AMC reden :)
Verklaar je nader. Worden 45 en 47 ingekort tot Bijlmer ofzo? :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Nee, lijn 45 en 47 worden ingekort tot het nieuwe busstation bij het Holendrechtstation. Nu rijden ze nadat ze het Holendrechtstation passeren een rondje rondom het AMC, om uiteindelijk na bijna het volledige rondje bij de standplaats uit te komen. Zodra er op het nieuwe busstation bij het Holendrechtstation ook een standplaats is, worden lijn 45 en 47 tot daar ingekort, en rijden ze voortaan Bijlmerstation - Holendrechtstation.
Alleen lijn 46 blijft het rondje rondom het AMC rijden, maar die komt weer niet op het busstation bij het Holendrechtstation, die rijdt vanaf het Bijlmerstation via de Hoogoorddreef, Lemelerbergweg, Laarderhoogtweg en Muntbergweg naar de Meibergdreef.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Joshua schreef:Ik kreeg vandaag in Eindhoven gewoon een roos van een lieve vrouw van de PVDA, ondanks dat ik geen PVDA ga stemmen.
Ik kreeg afgelopen donderdag en vorige week zaterdag ook al een schuurspons van de SP in het kader van de 'grote schoonmaak' die hen voor ogen staat. Nou ja, perfect om het toilet mee te schrobben toch ;)
Zow, vandaag even wat dozen richting Amersfoort getransporteerd. Waren er toch meer als ik verwacht had, heb toch 't nodige weggegooid maar desondanks nog flink wat daarheen meegenomen.
Morgen nog wat kleine dingetjes meenemen en dan ben ik echt volledig over. Al moet ik nog 'n beetje zin maken om de dozen ook weer uit te pakken
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Hehe, dat heb ik ook wel gedaan met sommige dingen... oud papiercontainer hier in Dordt is goed gevuld. Ik kwam dingen tegen die al 13 jaar op 'n stapel op m'n bureau gelegen hadden
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik bedenk me nu ook dat ik een beetje overdrijf want ik heb het bewuste bureau pas 8 jaar (eind 2001 op de plek in Dordt komen wonen waar ik nu vandaan vertrek). Was gewoon wat kleins wat ooit ergens onder geschoven was.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Leuke vraag vandaag op mijn scheurkalender.
Het antwoord stond achterop: Toen de spoorwegen in de 19de eeuw werden aangelegd, had je nog geen NS. Meerdere bedrijven boden spoorwegvervoer aan. Een daarvan was de Hollandsche IJzeren Spoorwegmaatschappij (H.IJ.S.M.), die op de lijn tussen Amsterdam en Rotterdam reed. Maatschappijen hadden niet alleen elk hun eigen treinen en rails, maar ook eigen stations. Het Haagse station van 'de Hollandsche', zoals de H.IJ.S.M. werd genoemd, heette in de volksmond al snel Hollands(ch) Spoor. Station HS, zoals het wordt afgekort, is een ontwerp van de architect Dirk Margadant. Het werd gebouwd tussen 1888 en 1893. Margadant was in loondienst van de H.IJ.S.M., en hij ontwierp stations in meer dan 10 steden.