Dat waren dus deze kaartjes:
Verder hier ook de originele planning. Zoals jullie gelezen hebben, werd hier al vrij snel van afgeweken
Hm, dan zijn er verschillende kaartjes in omloop. Ik ken er één met een metro (CAF) op de voorkant en een gele achterkant.meltrain schreef:Ja, dat was het ook.
Ach joh dat viel best meeziggy schreef:Het viel me overigens op dat het oosterse accent goed vertegenwoordigd was tijdens de meeting..
Met een gele achterkant is Metrotoegang bij week of maand abonnement...ziggy schreef:Hm, dan zijn er verschillende kaartjes in omloop. Ik ken er één met een metro (CAF) op de voorkant en een gele achterkant.meltrain schreef:Ja, dat was het ook.
Wat praat ik dan voor dialect? -O-|Pim| schreef:Wat ik spreek is gewoon lekker Brabants.
Dat wat jij spreekt is niet eens zo typies brabants, maar gewoon echt Mill's.|Pim| schreef:Wat ik spreek is gewoon lekker Brabants.
We vonden het wel humor dat er toch een aantal van jullie serieus dachten dat we mee deden met de wedstrijd, het beheer was duidelijk wel wijzer aangezien we niks geen telefoontje hebben gekregen voor een controle/ontmoeting tijdens de wedstrijd-route.Ardan schreef:Wil nog wel even kwijt dat wij behoorlijk begonnen te twijfelen aan de inzet van het STF-team, toen ik twitterberichtjes van find_your_spot las over vuvuzela's en televisies... en terecht achteraf.
Tssssss.... Wees blij dat ik zaterdag me nest nog ben uitgekomen en me luie reet in de trein richting Amersfoort had gezet...Ardan schreef:Wil nog wel even kwijt dat wij behoorlijk begonnen te twijfelen aan de inzet van het STF-team, toen ik twitterberichtjes van find_your_spot las over vuvuzela's en televisies... en terecht achteraf.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten