Werkzaamheden Almere Muziekwijk-Oostvaarders

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Klaasje

Werkzaamheden Almere Muziekwijk-Oostvaarders

Bericht door Klaasje »

NS schreef:Oorzaak

* spoorvernieuwing

Reisadvies
Maak gebruik van de bus:

geen treinverkeer mogelijk tussen Almere Muziekwijk en Almere Oostvaarders

* reis tussen Almere Muziekwijk en Almere Oostvaarders met de NS-bus

Extra reistijd

* een kwartier tot een half uur
De NS-Bussen zijn Stopbussen als ik wat verder kijk. Nou vraag ik me af... Waarom is er geen dealtje gemaakt met Connexxion dat de reizigers óók met de stadsbussen meemogen :?: Die rijden op zaterdag overdag toch bijna leeg rond. Dit gaat weer leuke discussies opleveren tussen de CXX-Viccer's en NS-Reizigers. :N
Verder is een stopbus nou niet echt bepaald handig voor reizigers tussen Lelystad en Amsterdam omdat dit nogal veel tijd kost. Een snelbus over de ring of snelweg is nl. echt niet langzamer dan een sprinter. :X
Suus
Contacteer:

Re: Werkzaamheden Almere Muziekwijk-Oostvaarders

Bericht door Suus »

Wel heel typisch dat ze inderdaad niet gewoon het hele stuk tot Lelystad dan buiten dienst stellen. Is dan misschien niet nodig, maar nu neemt de reistijd wel met 35 minuten toe voor gefreubel tussen twee stations. Moet toch beter kunnen in Almere :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
M57

Bericht door M57 »

Ik denk dat de diensten van het treinpersoneel uit Lelystad ook ietsjes minder gevarieerd zullen zijn dan normaal. :wink:
Caspar

Bericht door Caspar »

Reizen die nooit mee met de bus om zo vanuit Muziekwijk verder het land in te gaan? Of met intern vervoer oid?
Plaats reactie