Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Zoals gisteren beloofd hierbij de kiekjes die ik gemaakt heb van de EuroRegioBahn FLIRT, welke rijdt op de RB61 tussen Hengelo en Bad Bentheim. Het is vooral een fotospam, puur om hen die het boeit een beeld te geven hoe de treinen er van binnen nu uit zien. Alle foto's zijn gemaakt op 6 april 2018, het is maar goed dat er werd omgeroepen waar de trein vertrekt. Perron 11 in Hengelo was mij namelijk totaal onbekend.
Suus schreef:Het mag geen Eurobahn heten dus plakken ze overal Eurobahn-logo’s op? Schiet mij maar lek.
Valt mij ook op. De hele website is net omgezet naar Keolis... Plakken ze de trein vol met Eurobahn papieren en logo's :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km