Ik maak met enige regelmaat wat reisjes per OV, reisjes die niet perse een eigen verslag verdienen, daarom komen er in dit topic vooral losse foto's of verslagen tot 5 foto's te staan. Ik zal proberen wekelijks hier wat te plaatsen, gezien ik ook wel wekelijks gebruik maak van mijn Weekend Vrij 1e klasse. Heel af en toe zal ik een linkje plaatsen naar een video op mijn YT-kanaal, mits die video bij een foto of miniverslag toepasselijk is.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden :pos:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op 5 mei (bevrijdingsdag) is het gebruikelijk dat de bussen en trams van GVB Amsterdam Nederlandse vlaggetjes voorop het voertuig voeren, het weekend van 5 en 6 mei was ik met mijn vriendin van Amsterdam aan het genieten (wat een stad is het ook zeg :Y ), en zo kon tussen haar shopgeweld door bij de halte spui een trapwagen van lijn 5 gefotografeerd worden.

Op 22 april jongstleden was ik voor mijn #elkelijn-challenge in Tiel, want ik moet alle spoorlijnen in Nederland bereden hebben. Aldaar kon deze Arriva-bus die stond te wachten op haar chauffeur op de foto, rechts op de achtergrond komt een zusje aangereden.

Dan nog een foto van 18 februari jongstleden, door heftige opstartproblemen reed keolis/eurobahn nog niet tussen Bad Bentheim en Hengelo, er werden bussen ingezet, Syntus Twente amba 3250 mocht samen met een citea het vervoer verzorgen.

Nog eentje dan, op de extreem koude 1 maart 2018 kwam deze Erixx LINT het station van Soltau binnengereden, en vormde de eens per 2 uur rijdende stoptrein naar Bremen Hbf. Zie ook de klassieke beveiliging die ze hier nog hebben. Mijn trein naar Hannover had wat vertraging, met een temperatuur van -10 ter plaatse in de volle zon had ik liever gehad dat hij gewoon op tijd reed.

Till next time! :pos: