Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Tja, ook ik moet morgen het nodige aan school doen (dat is ook de reden waarom ik geen boekenweekgeschenk heb ). Maar het hele idee voor een meeting vind ik zo slecht nog niet. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
D'r is ook niet zo bar veel te doen daar, tenzij je op bezoek wil bij je familie (Ouwehands Dierenpark ligt op loopafstand). En een slagje Rhenen doe je niet zomaar: dan kan je net zo goed Lijn 80 of 50 naar Wageningen nemen en dan Lijn 86 naar Arnhem, en dan heb je een leuk en redelijk mooi (maar wel btje lang) rondje
Nee, maar het gaat erom dat ik alle lijnen in het land wel een keer gehad wil hebben. En dan ben ik net niet naar Rhenen, Tiel en meer van dat soort plaatsjes geweest. Hoe kan dat . Enfin, dat MOET dus ook een keer gebeuren.
Woepje schreef:En dan ben ik net niet naar Rhenen, Tiel en meer van dat soort plaatsjes geweest. Hoe kan dat . Enfin, dat MOET dus ook een keer gebeuren.
Ik kan me anders nog een ritje met Geert herinneren... Utrecht-Rhenen-Utrecht-Apeldoorn-Zutphen... ik ging door naar Hengelo-Enschede en weer terug naar Almelooooo, Geert naar Arnhem en Zeist... Was leuk joh, in Rhenen!
Maar zoals elders al vermeld, niet gegaan... planning is nu ergens half april...
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Hmm, nou ja ik rolde in september 2006 het treinspotwereldje in...dus had toch niks aan die VIRM inzet naar Rhenen gehad. Wist toen geeneens wat een VIRM was ;).
Maar goed, was het gezellig op de meeting vandaag .