goedemorgen,
ik kan niet zien of bus 7 Arriva in Maastricht naar de Luikerweg een rolstoel toegang heeft; wij vertrekken - op zondag - !! vanuit het Centrum vlak bij het Vrijthof. Kunt u duidelijkheid geven alstublieft ?
bus voor rolstoeler
- ThatPCDude
- Donateur
Re: bus voor rolstoeler
In principe hebben alle moderne bussen in ons land een (al dan niet automatische) rolstoelplank. Dit is ook op de Maastrichtste stadsdienst het geval, dus het moet kunnen!
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
- Suus
- Contacteer:
De gebruikelijke bussen voor de stadsdienst in Maastricht hebben een rolstoelplank bij de achterdeur. Het kan echter zijn dat het instappen toch moeizaam gaat omdat de gewenste halte geen extra hoge stoeprand heeft.
Waar ik meer mee zit is dat lijn 7 niet bepaald in de buurt van de Luikerweg komt?
Waar ik meer mee zit is dat lijn 7 niet bepaald in de buurt van de Luikerweg komt?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Naar de Luikerweg rijdt lijn 12, die rijdt met een sprinterbusje. Ik weet niet zeker of die een rolstoelplank heeft. Maar, lijn 12 rijdt niet op zondag.
Ik zou als ik u was even contact opnemen met de klantenservice van Arriva om te helpen uw reis te plannen. Dat kan op 0800 0232545, ze zijn vandaag geopend.
Ik zou als ik u was even contact opnemen met de klantenservice van Arriva om te helpen uw reis te plannen. Dat kan op 0800 0232545, ze zijn vandaag geopend.