Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ja de hele serverruimte wordt gevoed door een UPS van een paar duizend kilo die een verdieping lager staat dus die hielden het wel even uit. Blijkt alleen dat er maar één airco unit op die UPS is aangesloten. Slik. Van 20 naar 40 graden in 10 minuten tijd
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
121 Teletekst di 10 mrt
Kort nieuws binnenland
` Na een opsporingsprogramma op tv is
in Tilburg een jongen (17) opgepakt die
een buschauffeur heeft mishandeld.Op de
camerabeelden was te zien hoe hij de
chauffeur vijf vuistslagen gaf,omdat
die had geklaagd dat de jongen niet bij
een halte instapte.Na de mishandeling
duurde het 5 kwartier voor de politie
kwam.Veolia heeft daarover geklaagd.
Mja, wat moet je er van zeggen? "What goes around, comes around"? :?
Mag ik trouwens even kwijt dat ik niet begrijp waarom die kauwgomballentent van een NS HiSpeed een website heeft? Je hebt er werkelijk NIETS aan. Het is zowat nog erger dan de Treinreiswinkel. :neg: Doe dan gewoon niks en hou de centen voor die webdesigner en je hosting in je zak of zo. Bah
Goh op welke camping zou dit filmpje nou genomen zijn (start bij ongeveer 0.44 seconden).
Wel grappig clubje met allemaal oude VW busjes en d'r zat ook een brandweerbusje bij zoals je kunt horen.
M57 schreef:Vandaag was m'n dienst zo rustig en langs zulke leuke routes, dat het meer een hobbyrondje leek
Daarna met de diesel naar Enschede, en via wat omzwervingen met intercity's in het oosten weer terug naar m'n standplaats :)
M57 schreef:Vandaag was m'n dienst zo rustig en langs zulke leuke routes, dat het meer een hobbyrondje leek
Daarna met de diesel naar Enschede, en via wat omzwervingen met intercity's in het oosten weer terug naar m'n standplaats :)
Flesje, heb je van Asdz zowel de 3D letters bij uitgang Gustav Mahlerplein als -om het zo te omschrijven- de reuzeversie van het standaardstationsbord die tegenwoordig bij uitgang Parnassusweg 2x hangt? ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Op een goed moment ga ik echt per station een mapje maken met alle verschillende bordjes Dit is dus al het 106e station waar ik 3 verschillende bordjes van heb, het 19e met 4 en het 2e met 5 En misschien gaan het er nog wel 6 worden ook, dus :o
En dat ding voor "reizigersinformatie" is gewoon een kartonnetje in een paal Kunnen ze dan echt helemaal niets goed doen op OV-gebied in Amsterdam en omgeving...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.