Interieur van het restaurant.
En de Gyrosschotel die ik heb besteld :)
Bee schreef:Speciaal voor Fles een bezoek gebracht aan Kreta in de Keet.
En de Gyrosschotel die ik heb besteld :)
Diemen heeft tenminste nog iets authentieks en iets eigens. Ik gruwel pas echt van Almere, ik vind dat dat smaak nog kraak heeft. Alles is nieuwbouw-eenheidsworst, heel verschillend maar toch meer van hetzelfde...Ronaldussen schreef:Alsof Diemen wat voorstelt :')
Kzou er niet dood gevonden willen worden, laat staan levend... :')
De biefstuk viel behoorlijk tegen. Kwam van de Aldi vandaan daar halen we dus nooit meer biefstuk.Fles schreef:Hm. Biefstuk klinkt wel goed. Effe eentje ontdooien *O*
Hier ook al... heb de boodschappen weliswaar in huis maar moet nog bedenken in welke volgorde ik ze ga opetenBee schreef:Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten
Dat ligt dan eerder aan je moeder. De biefstuk van de Aldi is doorgaans prima. Lamsbiefstuk en vis ook *O*Michael schreef:De biefstuk viel behoorlijk tegen. Kwam van de Aldi vandaan daar halen we dus nooit meer biefstuk.
Dat is zo, maar ik ben ook weleens vanuit station Almere Centrum het stadscentrum ingelopen, maar dat kon me ook niet echt bekoren. Een oude binnenstad heeft toch meer sfeer vind ik persoonlijk. Gezellige pleintjes, terrassen enzo.Klaasje schreef:Vanuit die treincabine van jou zie je natuurlijk niet zoveel. *O*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten