Het is niet uniek inderdaad, in Hannover doen ze het ook met de TW2500:
Hier staat een TW2500 bij de werkplaats, in dienst rijden ze altijd rug-aan-rug gekoppeld, anders vallen de reizigers aan de achterkant zo de tram uit

Die rijden ook al sinds vorig jaar in Rabat, hetzij in een iets ander design. Op deze foto kan je duidelijk de achterkant zien:Bee schreef:Er is nog iets anders bijzonders aan deze zeer lange tram, het zijn er eigenlijk twee! Casablanca heeft 74 trams besteld, maar elke tram bestaat eigenlijk uit twee delen die altijd gekoppeld in dienst rijden.
Mooi zijn ze zeker! Vooral die wulpse rondingen doen het hem, heh Fles?Fles schreef:Die TW2500's in hannover zijn wel bazendingen hoor. Echt de mooiste trams die ik ooit gezien heb _O_
Ik zie alleen "bladna.nl".R-Flow schreef:Die rijden ook al sinds vorig jaar in Rabat, hetzij in een iets ander design. Op deze foto kan je duidelijk de achterkant zien:Bee schreef:Er is nog iets anders bijzonders aan deze zeer lange tram, het zijn er eigenlijk twee! Casablanca heeft 74 trams besteld, maar elke tram bestaat eigenlijk uit twee delen die altijd gekoppeld in dienst rijden.
http://www.bladna.nl/IMG/jpg/tram_marokko.jpg
http://www.bladna.nl/IMG/jpg/tram_alstom_marokko.jpg
Ik ben gek op wulpse rondingen jijweetzellufDexter schreef:Mooi zijn ze zeker! Vooral die wulpse rondingen doen het hem, heh Fles?Fles schreef:Die TW2500's in hannover zijn wel bazendingen hoor. Echt de mooiste trams die ik ooit gezien heb _O_![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten