Dat schreef ik gisteren al ;) Er is hier alleen zoveel gespamd dat dat een beetje ver terug staatM57 schreef:Volgens mij heeft Amsterdam Amstel ook verschillende bordjes/letters aan de buitenkant. Zal binnenkort eens kijken. :)

Dat schreef ik gisteren al ;) Er is hier alleen zoveel gespamd dat dat een beetje ver terug staatM57 schreef:Volgens mij heeft Amsterdam Amstel ook verschillende bordjes/letters aan de buitenkant. Zal binnenkort eens kijken. :)
Studie ontwijkend gedrag tooltje. :)tsov schreef:Iemand zin om z'n toetsenbord te mollen?
Nee hoor, niet als eerste... ben al meer dan een week snotverkouden. Zit nog lekker vast ook dus eigenlijk een continu verstopte neus. Als gevolg daarvan gaat het slapen ook niet echt lekker wat ondertussen ook wel aardig begint op te breken... *geeuw*deadlock schreef:Ik krijg het altijd een week of twee later dan de rest, maar nu als eerste![]()
Grafernstig verkouden. Mét koorts, nasaal praten en liters blergh.
Gelukkig voel ik me nu al weer wat beter, maar doe nog maar even rustig aan...Wubbo schreef:Het rommelende buikje had ik vorige week (natuurlijk in het weekend), maar na een dag was dat gelukkig over. Geert heeft er nu ook last van, die is al 2 dagen geveld.
Je moet het ruimtelijk inzicht van vrouwen niet overschatten he ;) :pos:Jurjen schreef:Broodje Aahaap. Dat kán niet anders, want Tegel is een cirkelvormig gebouw met sowieso om de 20 meter een uitgang die uitkomt op de taxi rank...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 7 gasten