trolly schreef:Aking schreef:Maar het ging over uithoeken, en dat is Utrecht allerminst

Ook dat is een kwestie van perspectief.
Utrecht ligt vrij precies midden in Nederland, dus het is nooit een uithoek, het woord zegt het namelijk al: HOEK, er is vanaf Utrecht dus altijd een punt dat verder ligt en daarmee de uithoek is
Overigens is het de moeite wat van je eigen posts van de afgelopen tijd terug te lezen — je wekte daarin de indruk dat je het verfoeide Nederland aan het omruilen was voor een balkanzwembad met slaaprijtuig.
Dat ben ik nog steeds mijn waarde, dat ben ik nog steeds! Maar dat neemt niet weg dat dat proces nog lopende is, en ik tot die tijd, in ieder geval officieel nog steeds woon 4 hoog in de randstad. Echter heb ik ook de beschikking over mijn huis met balkanzwembad, het een sluit het ander niet uit tenslotte ;)
Wellicht is het rond dat zwembad wat stedelijker dan in idylisch Schubbekutteveen, maar 't zal waarachtig geen Times Square zijn...
Het is de periferie van de 2e stad van het land, dus Times Square nog net niet, maar Schubbekutteveen overstijgt het ver. We hebben hier een stuk of 10 buslijnen, minimaal een stuk of 5 supermarkten, en minimaal een zelfde aantal kiosks, kleine zaakjes, restaurants en meer van zulks.
We hebben zelfs een spoorlijn met station (al komen daar al duisent jaar geen treinen meer (A) ), een ziekenhuis en de politie academie!
Kortom, wat wil een mens nog meer *O* (behalve een trein

)