Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
PatrickM

Re: Mag ik even kwijt #203

Bericht door PatrickM »

Aking schreef:Ga dan ook niet in zo'n uithoek wonen kind! -o-
Ja maar dat verzin ik toch niet!?

Zou in de randstad denk ik niet goed kunnen functioneren. Veel te druk. Een dorp wordt denk ik al moeilijk...

En nu we het toch over uithoeken hebben: Serbistan is volgens mij best wel een uithoek...
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Afgelopen nacht is een bericht van mijn werkgever met daarin een vacature viral gegaan op Facebook (normaal heeft een bericht 300 views, nu bijna 5000) dus ik heb van negen tot vier eigenlijk constant automonteurs aan de lijn gehad. Ik dacht nog even wat rustige werkdagen te hebben voor de kerstvakantie waarin wat losse eindjes opgelost konden worden, maar in plaats daarvan was het gekkenhuis :')
Ach jee ... Volgende week (de week voor Kerst) mag ik vijf middagen werken i.p.v. vier. En de week tussen Kerst in oudjaar mag ik drie dagen werken i.p.v. de gebruikelijke vier dagen.
Aking

Bericht door Aking »

henk1234 schreef:
Aking schreef:Ga dan ook niet in zo'n uithoek wonen kind! -o-
Ja maar dat verzin ik toch niet!?

Zou in de randstad denk ik niet goed kunnen functioneren. Veel te druk. Een dorp wordt denk ik al moeilijk...

En nu we het toch over uithoeken hebben: Serbistan is volgens mij best wel een uithoek...
Serbistan ligt anders best centraal :Y
PatrickM

Bericht door PatrickM »

KM46 schreef:
Mikos schreef:Laatste blik op Hofplein. Voor wie voor januari nog foto's wil maken vanaf een afstandje; nu is je tijd, straks ben je te laat.
Wordt het station ook gesloopt?
Dat is toch een monument?
Aking

Bericht door Aking »

Dat station is toch sowieso al niet heel veel meer van over? :')
trolly

Bericht door trolly »

Aking schreef:Wat is er mis met Utca030! :x
Joe tel mie! Ik ben niet bezig het spoorwegmuseum naar de balkan te slepen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Aking schreef:Dat station is toch sowieso al niet heel veel meer van over? :')
Zo kan je het ook verwoorden inderdaad...
Aking

Bericht door Aking »

trolly schreef:
Aking schreef:Wat is er mis met Utca030! :x
Joe tel mie! Ik ben niet bezig het spoorwegmuseum naar de balkan te slepen.
Het ligt in NEEderland! Verder is het best een leuk stadtje! :Y

Maar het ging over uithoeken, en dat is Utrecht allerminst 8-)
Chrysa

Bericht door Chrysa »

henk1234 schreef:Zou in de randstad denk ik niet goed kunnen functioneren. Veel te druk. Een dorp wordt denk ik al moeilijk...
Heel gezellig hier in het dorp hoor. :p Zie nooit mensen buiten, dus met die drukte zal het wel meevallen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Als je sneller een nieuwe server wil moet je ff flink storten in de Geert + Joel Fooi pot!
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Chrysa schreef:
henk1234 schreef:Zou in de randstad denk ik niet goed kunnen functioneren. Veel te druk. Een dorp wordt denk ik al moeilijk...
Heel gezellig hier in het dorp hoor. :p Zie nooit mensen buiten, dus met die drukte zal het wel meevallen.
Ik heb serieus nog nooit in een dorp gewoond. Alleen van het idee dat alles zo dicht op elkaar is gebouwd word ik al eng...

Wel een beetje jammer dat ik hier kwam wonen toen het OV werd wegbezuinigd. In december van datzelfde jaar kwam er voortaan elk kwartier zo'n roodzwart busmonster voorbijscheuren bij mijn oude woonplaats... Daar baalde ik best wel van.
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

KM46 schreef:
Mikos schreef:Laatste blik op Hofplein. Voor wie voor januari nog foto's wil maken vanaf een afstandje; nu is je tijd, straks ben je te laat.
Wordt het station ook gesloopt?
Zoals je in de tekst kunt lezen wordt de rails, bovenleiding en al dat soort meuk verwijderd. Het station (voor wat er van over is) en de markante "bogen" blijven behouden. Als ik het goed heb komt er een soort park bovenop te liggen met daaronder winkels en horeca.
En blandning av sött och salt.
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

henk1234 schreef:Ik heb serieus nog nooit in een dorp gewoond. Alleen van het idee dat alles zo dicht op elkaar is gebouwd word ik al eng...
Het is maar net wat je referentiekader is natuurlijk. Ik woon nu officieel in een stad, maar het heeft nog minder inwoners dan het dorp waar ik tot begin dit jaar gewoond heb en ik heb nu meer uitzicht :') (al was het uitzicht daar ook niet slecht) Ik heb daar altijd in een rijtjeshuis gewoond, in een rustige buurt en ik hoorde de buren ook nauwelijks. Nu woon ik in een wat gehorige jaren 60-flat, maar ik moet zeggen, het went best snel.
En blandning av sött och salt.
trolly

Bericht door trolly »

Aking schreef:Maar het ging over uithoeken, en dat is Utrecht allerminst 8-)
Ook dat is een kwestie van perspectief. Overigens is het de moeite wat van je eigen posts van de afgelopen tijd terug te lezen — je wekte daarin de indruk dat je het verfoeide Nederland aan het omruilen was voor een balkanzwembad met slaaprijtuig. Wellicht is het rond dat zwembad wat stedelijker dan in idylisch Schubbekutteveen, maar 't zal waarachtig geen Times Square zijn...

________________________________________________________________________________________________
Aking

Bericht door Aking »

trolly schreef:
Aking schreef:Maar het ging over uithoeken, en dat is Utrecht allerminst 8-)
Ook dat is een kwestie van perspectief.
Utrecht ligt vrij precies midden in Nederland, dus het is nooit een uithoek, het woord zegt het namelijk al: HOEK, er is vanaf Utrecht dus altijd een punt dat verder ligt en daarmee de uithoek is
Overigens is het de moeite wat van je eigen posts van de afgelopen tijd terug te lezen — je wekte daarin de indruk dat je het verfoeide Nederland aan het omruilen was voor een balkanzwembad met slaaprijtuig.

Dat ben ik nog steeds mijn waarde, dat ben ik nog steeds! Maar dat neemt niet weg dat dat proces nog lopende is, en ik tot die tijd, in ieder geval officieel nog steeds woon 4 hoog in de randstad. Echter heb ik ook de beschikking over mijn huis met balkanzwembad, het een sluit het ander niet uit tenslotte ;)

Wellicht is het rond dat zwembad wat stedelijker dan in idylisch Schubbekutteveen, maar 't zal waarachtig geen Times Square zijn...
Het is de periferie van de 2e stad van het land, dus Times Square nog net niet, maar Schubbekutteveen overstijgt het ver. We hebben hier een stuk of 10 buslijnen, minimaal een stuk of 5 supermarkten, en minimaal een zelfde aantal kiosks, kleine zaakjes, restaurants en meer van zulks.

We hebben zelfs een spoorlijn met station (al komen daar al duisent jaar geen treinen meer (A) ), een ziekenhuis en de politie academie!

Kortom, wat wil een mens nog meer *O* (behalve een trein 8-) )
Laatst gewijzigd door Aking op di 13 dec 2016, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
PatrickM

Bericht door PatrickM »

Een bus :twisted:
Aking

Bericht door Aking »

henk1234 schreef:Een bus :twisted:

que?
Aking schreef: We hebben hier een stuk of 10 buslijnen ... wat wil een mens nog meer *O* (behalve een trein 8-) )
trolly

Bericht door trolly »

henk1234 schreef:Een bus :twisted:
Nee, Chrysa wil een bus, en Aking spaart voor een trein. Dus.

Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Aking schreef:Utrecht ligt vrij precies midden in Nederland, dus het is nooit een uithoek
Je weet toch dat Amsterdam het centrum van de wereld is en alles buiten de Ring een uithoek?
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Aking

Bericht door Aking »

Oh yeah and Holland is a part of Amsterdam :Y
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Precies. Ik woon net ten oosten van de Amsterdamse Bergen :)
Laatst gewijzigd door Ardan op di 13 dec 2016, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
trolly

Bericht door trolly »

Aking schreef:Het is de periferie van de 4e stad van het land
Ah. Dus je bent van de 4e stad van het land op weg naar de 4e stad van het land. Čestitam. Nu begrijp ik dat je een beetje in de war bent.

Aking

Bericht door Aking »

Waar ik 4e zei bedoelde ik 2e, stop de tijd!
trolly

Bericht door trolly »

Jammer, je kunt geen joker meer inzetten -o-

groningen

Bericht door groningen »

Gevalletje agressie in de Arriva Store in Groningen gistermorgen. De rechter pinapparaat is gesloopt. Pinnen kan alleen aan de linkerkant.
Plaats reactie