Mag ik even kwijt
- Hainje
Re: Mag ik even kwijt
Ja wie weet wat ze t.z.t. allemaal verzinnen.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
- ODRAIL
Moet toegeven dat ik eigenlijk geen museummens ben, maar dat ik in 2017 al vijf keer een museum bezocht heb
.
-
Kun je dat dan wel aan met al je mankementen? :o
-
Ik vermoed dat KM46 onderdeel is van een expositie met als thema medisch wonder of iets dergelijks.
- Suus
- Contacteer:
Ik krijg alweer een cadeau van NS, dit keer omdat ik mogelijk overlast heb ervaren op het traject Gouda - Utrecht 

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Vinny
Wees blij *O*
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- ODRAIL
KM46 schreef:Moet toegeven dat ik eigenlijk geen museummens ben, maar dat ik in 2017 al vijf keer een museum bezocht heb.
Ja hoor ... geen probleemAking schreef:Kun je dat dan wel aan met al je mankementen? :o
- ODRAIL
Stuur dat cadeau dan maar gelijk door naar mijSuus schreef:Ik krijg alweer een cadeau van NS, dit keer omdat ik mogelijk overlast heb ervaren op het traject Gouda - Utrecht
Heb dit jaar al diverse keren hinder ondervonden van werkzaamheden tussen Gouda en Utrecht :? .
- Suus
- Contacteer:
Nee, het is niet vanwege de werkzaamheden, maar vanwege de storingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ODRAIL
* Zucht
:N *

- Suus
- Contacteer:
Voor de werkzaamheden krijg je waardebonnen vooraf: gratis friet, gratis koffie etc.
-
- Oud-beheerder OVNL
Die waardebonnen vooraf heb ik gemist, de tegoedbon kwam vandaag bij de post. Waarom voor mij en voor Geert (die hetzelfde traject forenst als ik) niet blijft een raadsel.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- Meltrain
- Donateur
Ik dacht dat Geert in Rotterdam werkte, maar dat is dus niet meer zo?
Ik heb die mail overigens ook gekregen. :Y
Ik heb die mail overigens ook gekregen. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Suus
- Contacteer:
Oh, voor de werkzaamheden rondom Gouda van eind april heb ik gratis koffie gekregen. Helaas kon ik het niet zittend drinken door diezelfde werkzaamheden.
- ODRAIL
Voor alle werkzaamheden op het traject Gouda - Utrecht heb ik dit jaar tot nu toe alleen maar extra reistijd gehad. Waar mag ik heen voor een (kleine) compensatie :? ?
- Mikos
- Contacteer:
Jij hebt je compensatie al gehad, hoe vaak heb je nu al in de eerste klas gezeten, terwijl je er niet voor betaalde? *Ruimt de bijgehouden lijst weer op*
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Er zit daar waarschijnlijk ergens een stukke verouderde database tussen ofzo. Ik kreeg voorafgaand aan de laatste werkzaamheden in Gouda nog 'n bon voor gratis koffie toegemaild als compensatie voor de overlast die het zou geven. Achja, ik forens ook pas 7 jaar niet meer langs Gouda.Wubbo schreef:Die waardebonnen vooraf heb ik gemist, de tegoedbon kwam vandaag bij de post. Waarom voor mij en voor Geert (die hetzelfde traject forenst als ik) niet blijft een raadsel.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
En heerlijk dat t was *O*Mikos schreef:Jij hebt je compensatie al gehad, hoe vaak heb je nu al in de eerste klas gezeten, terwijl je er niet voor betaalde? *Ruimt de bijgehouden lijst weer op*
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- ODRAIL
Ja maar dit kwam niet door overlast bij werkzaamheden, maar doordat jou werkgever een tijdje te weinig materieel in gezet heeft.Mikos schreef:Jij hebt je compensatie al gehad, hoe vaak heb je nu al in de eerste klas gezeten, terwijl je er niet voor betaalde? *Ruimt de bijgehouden lijst weer op*
-
Je betaalt toch om vervoerd te worden? Dan maakt het toch niet uit of en waar je zit? Of geldt dat alleen de andere kant op? :')Mikos schreef:Jij hebt je compensatie al gehad, hoe vaak heb je nu al in de eerste klas gezeten, terwijl je er niet voor betaalde? *Ruimt de bijgehouden lijst weer op*
- ODRAIL
@Aking: Hier zal Mikos ongetwijfeld een andere menig over hebben
.
-
Je krijgt binnenkort compensatie: Extra gratis nog zes tot acht weekenden aan busreizen dit jaar overal heen. Jeeej!KM46 schreef:Voor alle werkzaamheden op het traject Gouda - Utrecht heb ik dit jaar tot nu toe alleen maar extra reistijd gehad. Waar mag ik heen voor een (kleine) compensatie :? ?
Bij twijfel: gebruik beton.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
En een paar maanden terug kreeg ik wel zo'n brief+tegoedbon, maar Wubbo weer niet. En tegoedbonnen voor de werkzaamheden al helemaal niet gezien. Valt geen peil op te trekken...Wubbo schreef:Die waardebonnen vooraf heb ik gemist, de tegoedbon kwam vandaag bij de post. Waarom voor mij en voor Geert (die hetzelfde traject forenst als ik) niet blijft een raadsel.
Al een klein jaar niet meer.Meltrain schreef:Ik dacht dat Geert in Rotterdam werkte, maar dat is dus niet meer zo?
- Mikos
- Contacteer:
:YAking schreef:Of geldt dat alleen de andere kant op? :')
Oh, nu is het weer niet de goede compensatie. Als straf zal ik er voor zorgen dat de treinen zó kort zijn dat je zelfs niet meer in de 1e klas kunt zitten. (A)KM46 schreef: Ja maar dit kwam niet door overlast bij werkzaamheden, maar doordat jou werkgever een tijdje te weinig materieel in gezet heeft.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
-
Nah, zou het zo snel gaan? Men doet dat wel zo voorkomen.. maar ik zie het nog niet zo gebeuren.. zeker niet in druk stadsverkeer.Hainje schreef: (..) Heb je ook al wel nagedacht wat je over een jaar of 15 wil gaan doen? Tegen die tijd is het beroep van buschauffeur vrijwel verleden tijd. Voertuigen rijden dan vrijwel allemaal autonoom. (..)
Misschien wel deeltrajecten (snelweg stukken bijvoorbeeld.. ).
Vergeet niet het sociale aspect van de chauffeur.. Lijkt mij niet heel prettig reizen in de wetenschap dat er geen 'kapitein' aan het roer staat.
Net zoiets als een conducteur / machinist ofzo. Lang niet altijd zichtbaar.. maar de wetenschap dát zo'n persoon er zit indien er bij calamiteit iemand nodig is, lijkt mij bijzonder prettig.
Laatst gewijzigd door Durashift op za 13 mei 2017, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.