Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Hainje

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Ja wie weet wat ze t.z.t. allemaal verzinnen.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫

Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Moet toegeven dat ik eigenlijk geen museummens ben, maar dat ik in 2017 al vijf keer een museum bezocht heb :wink: .
Aking

Bericht door Aking »

Kun je dat dan wel aan met al je mankementen? :o
JWM

Bericht door JWM »

Ik vermoed dat KM46 onderdeel is van een expositie met als thema medisch wonder of iets dergelijks.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik krijg alweer een cadeau van NS, dit keer omdat ik mogelijk overlast heb ervaren op het traject Gouda - Utrecht :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Vinny

Bericht door Vinny »

Wees blij *O*
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:Moet toegeven dat ik eigenlijk geen museummens ben, maar dat ik in 2017 al vijf keer een museum bezocht heb :wink: .
Aking schreef:Kun je dat dan wel aan met al je mankementen? :o
Ja hoor ... geen probleem :wink: .
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Ik krijg alweer een cadeau van NS, dit keer omdat ik mogelijk overlast heb ervaren op het traject Gouda - Utrecht :|
Stuur dat cadeau dan maar gelijk door naar mij :wink: .

Heb dit jaar al diverse keren hinder ondervonden van werkzaamheden tussen Gouda en Utrecht :? .
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Nee, het is niet vanwege de werkzaamheden, maar vanwege de storingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

* Zucht :cry: :N *
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Voor de werkzaamheden krijg je waardebonnen vooraf: gratis friet, gratis koffie etc.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Die waardebonnen vooraf heb ik gemist, de tegoedbon kwam vandaag bij de post. Waarom voor mij en voor Geert (die hetzelfde traject forenst als ik) niet blijft een raadsel.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Ik dacht dat Geert in Rotterdam werkte, maar dat is dus niet meer zo?
Ik heb die mail overigens ook gekregen. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Oh, voor de werkzaamheden rondom Gouda van eind april heb ik gratis koffie gekregen. Helaas kon ik het niet zittend drinken door diezelfde werkzaamheden.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Voor alle werkzaamheden op het traject Gouda - Utrecht heb ik dit jaar tot nu toe alleen maar extra reistijd gehad. Waar mag ik heen voor een (kleine) compensatie :? ?
Mikos
Contacteer:

Bericht door Mikos »

Jij hebt je compensatie al gehad, hoe vaak heb je nu al in de eerste klas gezeten, terwijl je er niet voor betaalde? *Ruimt de bijgehouden lijst weer op*
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Wubbo schreef:Die waardebonnen vooraf heb ik gemist, de tegoedbon kwam vandaag bij de post. Waarom voor mij en voor Geert (die hetzelfde traject forenst als ik) niet blijft een raadsel.
Er zit daar waarschijnlijk ergens een stukke verouderde database tussen ofzo. Ik kreeg voorafgaand aan de laatste werkzaamheden in Gouda nog 'n bon voor gratis koffie toegemaild als compensatie voor de overlast die het zou geven. Achja, ik forens ook pas 7 jaar niet meer langs Gouda.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400

Bericht door Jef400 »

Mikos schreef:Jij hebt je compensatie al gehad, hoe vaak heb je nu al in de eerste klas gezeten, terwijl je er niet voor betaalde? *Ruimt de bijgehouden lijst weer op*
En heerlijk dat t was *O*
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Mikos schreef:Jij hebt je compensatie al gehad, hoe vaak heb je nu al in de eerste klas gezeten, terwijl je er niet voor betaalde? *Ruimt de bijgehouden lijst weer op*
Ja maar dit kwam niet door overlast bij werkzaamheden, maar doordat jou werkgever een tijdje te weinig materieel in gezet heeft.
Aking

Bericht door Aking »

Je betaalt toch om vervoerd te worden? Dan maakt het toch niet uit of en waar je zit? Of geldt dat alleen de andere kant op? :')
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

@Aking: Hier zal Mikos ongetwijfeld een andere menig over hebben :wink: .
MdJ

Bericht door MdJ »

KM46 schreef:Voor alle werkzaamheden op het traject Gouda - Utrecht heb ik dit jaar tot nu toe alleen maar extra reistijd gehad. Waar mag ik heen voor een (kleine) compensatie :? ?
Je krijgt binnenkort compensatie: Extra gratis nog zes tot acht weekenden aan busreizen dit jaar overal heen. Jeeej!
Bij twijfel: gebruik beton.
Geert
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Geert »

Wubbo schreef:Die waardebonnen vooraf heb ik gemist, de tegoedbon kwam vandaag bij de post. Waarom voor mij en voor Geert (die hetzelfde traject forenst als ik) niet blijft een raadsel.
En een paar maanden terug kreeg ik wel zo'n brief+tegoedbon, maar Wubbo weer niet. En tegoedbonnen voor de werkzaamheden al helemaal niet gezien. Valt geen peil op te trekken...
Meltrain schreef:Ik dacht dat Geert in Rotterdam werkte, maar dat is dus niet meer zo?
Al een klein jaar niet meer.
Mikos
Contacteer:

Bericht door Mikos »

Aking schreef:Of geldt dat alleen de andere kant op? :')
:Y
KM46 schreef: Ja maar dit kwam niet door overlast bij werkzaamheden, maar doordat jou werkgever een tijdje te weinig materieel in gezet heeft.
Oh, nu is het weer niet de goede compensatie. Als straf zal ik er voor zorgen dat de treinen zó kort zijn dat je zelfs niet meer in de 1e klas kunt zitten. (A)
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Durashift

Bericht door Durashift »

Hainje schreef: (..) Heb je ook al wel nagedacht wat je over een jaar of 15 wil gaan doen? Tegen die tijd is het beroep van buschauffeur vrijwel verleden tijd. Voertuigen rijden dan vrijwel allemaal autonoom. (..)
Nah, zou het zo snel gaan? Men doet dat wel zo voorkomen.. maar ik zie het nog niet zo gebeuren.. zeker niet in druk stadsverkeer.

Misschien wel deeltrajecten (snelweg stukken bijvoorbeeld.. ).

Vergeet niet het sociale aspect van de chauffeur.. Lijkt mij niet heel prettig reizen in de wetenschap dat er geen 'kapitein' aan het roer staat.
Net zoiets als een conducteur / machinist ofzo. Lang niet altijd zichtbaar.. maar de wetenschap dát zo'n persoon er zit indien er bij calamiteit iemand nodig is, lijkt mij bijzonder prettig.
Laatst gewijzigd door Durashift op za 13 mei 2017, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie