Foto's door dennistd
Re: Foto's door dennistd
Zondag nog even wat foto's gemaakt tijdens de viering van 150 jaar Almelo-Salzbergen:
Westfalenbahn FLIRT(3) by Dennis te D, on Flickr
Oud en nieuw bij elkaar: tijdens de viering van 150 jaar Almelo-Salzbergen was in die laatstgenomende plaats het nieuwe FLIRT3-treinstel ET 402 van de Westfalenbahn te bekijken. Deze stellen zullen vanaf december 2015 ingezet worden op de Emslandstrecke in de RE Emden-Münster, die dan overgenomen wordt van DB.
Ondertussen komt er nog een oude FLIRT (relatief, want bouwjaar 2007) voorbij, op weg van Bielefeld (zegt men) naar Bad Bentheim. Tussen beide treinstellen staat nog stoomloc 78 468 die pendelritten verzorgde tussen Rheine en Bad Bentheim.
Vertrek 78 468 uit Salzbergen by Dennis te D, on Flickr
Stoomlocomotief 78 468 reed met een flinke sleep wagens pendelritten tussen Rheine en Bad Bentheim. Op deze foto wordt station Salzbergen verlaten in de richting van Bad Bentheim. De foto is gemaakt vanuit de cabine van Bentheimer Eisenbahn V200 D20 waarmee cabineritten op het emplacement van Salzbergen gemaakt konden worden.
Hümmlinger Kreisbahn VT 2 by Dennis te D, on Flickr
Schienenbus VT 2 van de Hümmlinger Kreisbahn verzorgde het vervoer tussen de parkeerplaats bij de raffinaderij en het station van Salzbergen Een ritje van een kleine kilometer, maar toch erg leuk!
De motorwagen is in 1955 als VT 98 9514 aan de Deutsche Bundesbahn geleverd en kreeg later computernummer 798 514-6. In 1992 werd het stel terzijdegesteld bij DB maar overgenomen door de Dürener Kreisbahn, die er nog tot 2000 mee gereden heeft. In 2001 in kwam de Schienenbus bij de Hümmlinger Kreisbahn, die hem na een langdurige revisie sinds 2009 inzet voor ritten rondom Wilhelmshaven.
Westfalenbahn FLIRT(3) by Dennis te D, on Flickr
Oud en nieuw bij elkaar: tijdens de viering van 150 jaar Almelo-Salzbergen was in die laatstgenomende plaats het nieuwe FLIRT3-treinstel ET 402 van de Westfalenbahn te bekijken. Deze stellen zullen vanaf december 2015 ingezet worden op de Emslandstrecke in de RE Emden-Münster, die dan overgenomen wordt van DB.
Ondertussen komt er nog een oude FLIRT (relatief, want bouwjaar 2007) voorbij, op weg van Bielefeld (zegt men) naar Bad Bentheim. Tussen beide treinstellen staat nog stoomloc 78 468 die pendelritten verzorgde tussen Rheine en Bad Bentheim.
Vertrek 78 468 uit Salzbergen by Dennis te D, on Flickr
Stoomlocomotief 78 468 reed met een flinke sleep wagens pendelritten tussen Rheine en Bad Bentheim. Op deze foto wordt station Salzbergen verlaten in de richting van Bad Bentheim. De foto is gemaakt vanuit de cabine van Bentheimer Eisenbahn V200 D20 waarmee cabineritten op het emplacement van Salzbergen gemaakt konden worden.
Hümmlinger Kreisbahn VT 2 by Dennis te D, on Flickr
Schienenbus VT 2 van de Hümmlinger Kreisbahn verzorgde het vervoer tussen de parkeerplaats bij de raffinaderij en het station van Salzbergen Een ritje van een kleine kilometer, maar toch erg leuk!
De motorwagen is in 1955 als VT 98 9514 aan de Deutsche Bundesbahn geleverd en kreeg later computernummer 798 514-6. In 1992 werd het stel terzijdegesteld bij DB maar overgenomen door de Dürener Kreisbahn, die er nog tot 2000 mee gereden heeft. In 2001 in kwam de Schienenbus bij de Hümmlinger Kreisbahn, die hem na een langdurige revisie sinds 2009 inzet voor ritten rondom Wilhelmshaven.
Re: Foto's door dennistd
Vanavond tussen Geesteren en Borculo:
Re: Foto's door dennistd
Opvallend: de airco-unit is ook rood. Bij de Optare die ik mee had was ie gewoon wit:
Re: Foto's door dennistd
Geen foto maar een filmpje van de lege Sziget-trein. Dit was de derde, allen bestonden uit 16 rijtuigen!
Re: Foto's door dennistd
Maar eens weer wat foto's van mij hier. Nog veel meer is te vinden op mijn Flickr.
13 mei
V200 033 met Sonderzug, Lingen by Dennis te D, on Flickr
De Arbeitsgemeinschaft Westfalendampf organiseerde vandaag een rit van Münster naar Hamburg over de Emslandstrecke. De trein bestaat uit de V200 033 van de Hammer Eisenbahnfreunde met een flink aantal sneltreinrijtuigen. Na om 5.30u uit Münster vertrokken te zijn verlaat de trein hier het station van Lingen, om 6.32u. Pas vijf uur later zal de trein in Hamburg arriveren.
En ook als filmpje:
2 mei
V36 412 + VSM 23 071, Bad Bentheim by Dennis te D, on Flickr
Na afloop van de Museumstage in Bochum-Dahlhausen ging de VSM-gastlocomotief 23 071 weer terug naar Nederland. Net als op de heenweg werd het transport door het ontbreken van het Duitse beveiligingssysteem PZB getrokken door V36 412 van de Eisenbahn-Tradition Lengerich. Het transport rijdt hier met ruim een uur vertraging Bad Bentheim binnen.
VSM 23 071, De Lutte by Dennis te D, on Flickr
Nadat de V36 de trein had verlaten zette de 23 071 koers richting Apeldoorn en uiteindelijk thuisbasis Beekbergen. Het doel was om ergens bij Hengelo Oost te gaan staan, maar bij het passeren van de overweg Bentheimerstraat naderde de loc al in de verte. Dit plaatje ontstond dan ook een paar honderd meter verderop bij Keet'n Zwart. Op de voorgrond stroomt de Dinkel, die door de vrij lage waterstand nauwelijks te zien is.
27 april
NS 186 022 met Koninklijke trein en 186 024, Breda-Prinsenbeek by Dennis te D, on Flickr
Afgelopen donderdag [27 april dus al] was het Koningsdag. Vanwege het afgelasten van de jaarlijke NVBS-rit had ik ineens de hele dag niks te doen. Daarom maar vroeg opgestaan met als doel de Koninklijke trein met daarin Willem-Alexander en zijn familie op de foto te zetten. Als locatie werd gekozen voor Breda-Prinsenbeek: vanuit Twente met het oog op enige vertraging veilig te bereiken en ook nog eens goed voor de zon.
Rond tien voor elf dook ineens een helikopter op die parallel aan het spoor vloog, en niet veel later kwam NS-Traxx 186 022 met begeleidingsrijtuig 50 84 10-70 350-0, Sr10 (61 84 89-70 003-8), begeleidingsrijtuig 50 84 10-70 349-2 en achterop Traxx 186 024 voorbij gesjeesd als trein 28401 van Den Haag HS naar Tilburg.
20 april
Captrain 1618 met NSB 73 002, Zenderen by Dennis te D, on Flickr
Captrain-loc 1618 mocht vandaag de gereviseerde 73 002 van de Norges Statsbaner op sleep nemen van Haarlem naar Bad Bentheim. Hier zien we de trein de Esweg in Zenderen passeren.
Twee maanden en één dag geleden zag ik hetzelfde stel ook al op weg naar Haarlem. Nu de 73 002 vertrokken is bij NedTrain rest alleen nog de 73 007, die inmiddels ook al een maand in Haarlem staat.
9 april
NS 162 + MBS 660, Haaksbergen by Dennis te D, on Flickr
Vandaag werd bij de Museum Buurtspoorweg ter gelegenheid van de Museumweek de 'Dag van de Verbrandingsmotor' georganiseerd. Voor één dag waren de enige pluimen die op de lijn te zien waren geen stoompluimen maar wolken uitlaatgassen van prachtige treinen. Speciale gast was de voormalig War Department-loc met NS-nummer 162. Deze in Engeland gebouwde machine kwam bij de bevrijding naar ons land en werd na de oorlog ingezet door NS op een aantal tramlijnen.
Doordat er maar tot de tijdelijke halte Stepelo gereden kan worden (het spoor is twee maanden onderbroken door de aanleg van de nieuwe N18) wordt er met loc voor en achter gereden. Nadat MBS-loc 660 de trein naar Stepelo getrokken heeft is het op de terugweg de beurt aan War Deparment-loc NS 162 van de gelijknamige stichting.
NS 162, Haaksbergen by Dennis te D, on Flickr
Na afloop was er nog een onaangekondige fotorit. Met slechts drie goederenwagens aan de haak (niet vreemd voor een na de oorlog vooral op tramlijnen ingezette loc) passeert de loc telkens weer stoppend en langzaam optrekkend de fotografen die zich in het weiland verschanst hebben.
26 maart
Mat'54 766, Maassluis by Dennis te D, on Flickr
Op zondag 26 maart werd er met historisch materieel afscheid genomen van de Hoekse lijn. Met ingang van 1 april is de lijn overgegaan naar de RET die hier over een aantal maanden met de metro zal gaan rijden.
Tussen Maassluis Centrum en Maassluis West ligt een bovenleidingloze brug over de Keersluis. Als laatste museumtreinstel passeert de 766 deze brug op weg terug naar Rotterdam. De resterende dagen zag de lijn alleen nog sprinters, tot ook deze in de nacht van 31 maart op 1 april voor het laatst reed.
13 mei
V200 033 met Sonderzug, Lingen by Dennis te D, on Flickr
De Arbeitsgemeinschaft Westfalendampf organiseerde vandaag een rit van Münster naar Hamburg over de Emslandstrecke. De trein bestaat uit de V200 033 van de Hammer Eisenbahnfreunde met een flink aantal sneltreinrijtuigen. Na om 5.30u uit Münster vertrokken te zijn verlaat de trein hier het station van Lingen, om 6.32u. Pas vijf uur later zal de trein in Hamburg arriveren.
En ook als filmpje:
2 mei
V36 412 + VSM 23 071, Bad Bentheim by Dennis te D, on Flickr
Na afloop van de Museumstage in Bochum-Dahlhausen ging de VSM-gastlocomotief 23 071 weer terug naar Nederland. Net als op de heenweg werd het transport door het ontbreken van het Duitse beveiligingssysteem PZB getrokken door V36 412 van de Eisenbahn-Tradition Lengerich. Het transport rijdt hier met ruim een uur vertraging Bad Bentheim binnen.
VSM 23 071, De Lutte by Dennis te D, on Flickr
Nadat de V36 de trein had verlaten zette de 23 071 koers richting Apeldoorn en uiteindelijk thuisbasis Beekbergen. Het doel was om ergens bij Hengelo Oost te gaan staan, maar bij het passeren van de overweg Bentheimerstraat naderde de loc al in de verte. Dit plaatje ontstond dan ook een paar honderd meter verderop bij Keet'n Zwart. Op de voorgrond stroomt de Dinkel, die door de vrij lage waterstand nauwelijks te zien is.
27 april
NS 186 022 met Koninklijke trein en 186 024, Breda-Prinsenbeek by Dennis te D, on Flickr
Afgelopen donderdag [27 april dus al] was het Koningsdag. Vanwege het afgelasten van de jaarlijke NVBS-rit had ik ineens de hele dag niks te doen. Daarom maar vroeg opgestaan met als doel de Koninklijke trein met daarin Willem-Alexander en zijn familie op de foto te zetten. Als locatie werd gekozen voor Breda-Prinsenbeek: vanuit Twente met het oog op enige vertraging veilig te bereiken en ook nog eens goed voor de zon.
Rond tien voor elf dook ineens een helikopter op die parallel aan het spoor vloog, en niet veel later kwam NS-Traxx 186 022 met begeleidingsrijtuig 50 84 10-70 350-0, Sr10 (61 84 89-70 003-8), begeleidingsrijtuig 50 84 10-70 349-2 en achterop Traxx 186 024 voorbij gesjeesd als trein 28401 van Den Haag HS naar Tilburg.
20 april
Captrain 1618 met NSB 73 002, Zenderen by Dennis te D, on Flickr
Captrain-loc 1618 mocht vandaag de gereviseerde 73 002 van de Norges Statsbaner op sleep nemen van Haarlem naar Bad Bentheim. Hier zien we de trein de Esweg in Zenderen passeren.
Twee maanden en één dag geleden zag ik hetzelfde stel ook al op weg naar Haarlem. Nu de 73 002 vertrokken is bij NedTrain rest alleen nog de 73 007, die inmiddels ook al een maand in Haarlem staat.
9 april
NS 162 + MBS 660, Haaksbergen by Dennis te D, on Flickr
Vandaag werd bij de Museum Buurtspoorweg ter gelegenheid van de Museumweek de 'Dag van de Verbrandingsmotor' georganiseerd. Voor één dag waren de enige pluimen die op de lijn te zien waren geen stoompluimen maar wolken uitlaatgassen van prachtige treinen. Speciale gast was de voormalig War Department-loc met NS-nummer 162. Deze in Engeland gebouwde machine kwam bij de bevrijding naar ons land en werd na de oorlog ingezet door NS op een aantal tramlijnen.
Doordat er maar tot de tijdelijke halte Stepelo gereden kan worden (het spoor is twee maanden onderbroken door de aanleg van de nieuwe N18) wordt er met loc voor en achter gereden. Nadat MBS-loc 660 de trein naar Stepelo getrokken heeft is het op de terugweg de beurt aan War Deparment-loc NS 162 van de gelijknamige stichting.
NS 162, Haaksbergen by Dennis te D, on Flickr
Na afloop was er nog een onaangekondige fotorit. Met slechts drie goederenwagens aan de haak (niet vreemd voor een na de oorlog vooral op tramlijnen ingezette loc) passeert de loc telkens weer stoppend en langzaam optrekkend de fotografen die zich in het weiland verschanst hebben.
26 maart
Mat'54 766, Maassluis by Dennis te D, on Flickr
Op zondag 26 maart werd er met historisch materieel afscheid genomen van de Hoekse lijn. Met ingang van 1 april is de lijn overgegaan naar de RET die hier over een aantal maanden met de metro zal gaan rijden.
Tussen Maassluis Centrum en Maassluis West ligt een bovenleidingloze brug over de Keersluis. Als laatste museumtreinstel passeert de 766 deze brug op weg terug naar Rotterdam. De resterende dagen zag de lijn alleen nog sprinters, tot ook deze in de nacht van 31 maart op 1 april voor het laatst reed.
Laatst gewijzigd door Ardan op zo 14 mei 2017, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: linkfix
Reden: linkfix
Re: Foto's door dennistd
Mooie sfeer op die laatste foto!
Re: Foto's door dennistd
Mooie foto's. :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Foto's door dennistd
Dank voor de reacties
Na de V200 in Lingen (zie hier) maakte ik in de buurt nog wat foto's:
WestfalenBahn ET 402, Lingen by Dennis te D, on Flickr
Inmiddels rijdt de WestfalenBahn alweer zo'n 1,5 jaar over de Emslandstrecke met hun FLIRT3's. Als RE15 van Emden naar Münster passeert de ET 402 hier de aansluiting van de Stadt Lingen, zo'n twee kilometer ten noorden van het station. Achter de trein hangt nog een flard van de deze morgen in het buitengebied ruimschoots aanwezige mist.
DBC 143 288 met goederentrein, Holthausen by Dennis te D, on Flickr
De Baureihe 143 is meer en meer in de goederendienst aan te treffen. Hier passeert loc 143 288-9 met een gemengde goederentrein in noordelijke richting het emplacement Holthausen, genoemd naar de plaats aan de andere kant van het Dortmund-Ems-Kanal. Tussen de sporen en het kanaal ligt een olieraffinaderij van BP, wat tevens de reden is dat hier een zeven sporen tellend emplacement ligt. De raffinaderij ligt momenteel overigens twee maanden stil vanwege een grote revisie en uitgebreide TÜV-keuringen.
Na de V200 in Lingen (zie hier) maakte ik in de buurt nog wat foto's:
WestfalenBahn ET 402, Lingen by Dennis te D, on Flickr
Inmiddels rijdt de WestfalenBahn alweer zo'n 1,5 jaar over de Emslandstrecke met hun FLIRT3's. Als RE15 van Emden naar Münster passeert de ET 402 hier de aansluiting van de Stadt Lingen, zo'n twee kilometer ten noorden van het station. Achter de trein hangt nog een flard van de deze morgen in het buitengebied ruimschoots aanwezige mist.
DBC 143 288 met goederentrein, Holthausen by Dennis te D, on Flickr
De Baureihe 143 is meer en meer in de goederendienst aan te treffen. Hier passeert loc 143 288-9 met een gemengde goederentrein in noordelijke richting het emplacement Holthausen, genoemd naar de plaats aan de andere kant van het Dortmund-Ems-Kanal. Tussen de sporen en het kanaal ligt een olieraffinaderij van BP, wat tevens de reden is dat hier een zeven sporen tellend emplacement ligt. De raffinaderij ligt momenteel overigens twee maanden stil vanwege een grote revisie en uitgebreide TÜV-keuringen.
Re: Foto's door dennistd
Wauw. Die eerste zou ik nog best aan de muur willen hebben ofzo :Y
Ik doe ook maar wat
Re: Foto's door dennistd
Die eerste foto is prachtig!
Re: Foto's door dennistd
Dank voor de complimenten :D
Voor wie trouwens denkt dat deze foto's zo mijn camera uit komen rollen: helaas... Er zit een flinke hoeveelheid nabewerking in om een foto er zo uit te laten zien. Als voorbeeld de foto van de FLIRT³ zoals mijn camera (Canon EOS 750D) hem uitspuugde als JPG:
Als basis voor mijn bewerking gebruik ik het ruwe beeldbestand, door Canon .CR2 genoemd. Hier heeft de camera niet allerlei optimalisaties op losgelaten, en deze is ongecomprimeerd waardoor alle details behouden zijn. Als eerste laat ik Lightroom (de bewerkingssoftware) er dan een lenscorrectie op los laten, evenals een eventuele draaiing om de foto recht te zetten. In dit geval is dat niet veel, maar hier toch de foto zoals ie er dan bij staat:
Vervolgens ga ik met wat schuifjes pielen om de lichte delen wat donkerder te maken, en de schaduwen juist lichter waardoor daar meer details zichtbaar worden. Ook gaat het contrast en de helderheid een stukje omhoog:
Op zich al heel aardig, maar de lucht is nog steeds één lichtgrijze massa met af en toe iets donkerder grijs erin. Ook is de bovenleiding niet heel duidelijk zichtbaar somds. Daarvoor pak ik een filter dat ik over de foto heen trek (je ziet hem in beeld staan hieronder). Voor dat filter kan ik ook weer met schuifjes pielen. In dit geval ook weer de lichte delen donkerder, maar ook meer contrast. Ook zet ik de verzadiging wat hoger om zo meer kleur te hebben in de lucht:
Tenslotte pas ik sommige kleuren nog wat aan om ze lichter of donkerder te maken, of juist meer richting een andere kleur te laten gaan. In dit geval heb ik wat gedaaan met met blauw en aqua, de hoofdkleur van de trein. Ook kies ik nog een mooi uitsnijdkader, en dan komt ie er dus zo uit te zien:
Voor wie trouwens denkt dat deze foto's zo mijn camera uit komen rollen: helaas... Er zit een flinke hoeveelheid nabewerking in om een foto er zo uit te laten zien. Als voorbeeld de foto van de FLIRT³ zoals mijn camera (Canon EOS 750D) hem uitspuugde als JPG:
Als basis voor mijn bewerking gebruik ik het ruwe beeldbestand, door Canon .CR2 genoemd. Hier heeft de camera niet allerlei optimalisaties op losgelaten, en deze is ongecomprimeerd waardoor alle details behouden zijn. Als eerste laat ik Lightroom (de bewerkingssoftware) er dan een lenscorrectie op los laten, evenals een eventuele draaiing om de foto recht te zetten. In dit geval is dat niet veel, maar hier toch de foto zoals ie er dan bij staat:
Vervolgens ga ik met wat schuifjes pielen om de lichte delen wat donkerder te maken, en de schaduwen juist lichter waardoor daar meer details zichtbaar worden. Ook gaat het contrast en de helderheid een stukje omhoog:
Op zich al heel aardig, maar de lucht is nog steeds één lichtgrijze massa met af en toe iets donkerder grijs erin. Ook is de bovenleiding niet heel duidelijk zichtbaar somds. Daarvoor pak ik een filter dat ik over de foto heen trek (je ziet hem in beeld staan hieronder). Voor dat filter kan ik ook weer met schuifjes pielen. In dit geval ook weer de lichte delen donkerder, maar ook meer contrast. Ook zet ik de verzadiging wat hoger om zo meer kleur te hebben in de lucht:
Tenslotte pas ik sommige kleuren nog wat aan om ze lichter of donkerder te maken, of juist meer richting een andere kleur te laten gaan. In dit geval heb ik wat gedaaan met met blauw en aqua, de hoofdkleur van de trein. Ook kies ik nog een mooi uitsnijdkader, en dan komt ie er dus zo uit te zien:
Wat let je? De volledige resolutie staat gewoon op Flickr (hier dus), dus stuur hem op naar een canvaswebwinkel en een paar dagen later kun je hem ophangen. Zolang je hem niet gaat verkopen hoor je mij niet klagen hoor.Ardan schreef:Wauw. Die eerste zou ik nog best aan de muur willen hebben ofzo :Y
Re: Foto's door dennistd
Ook telefoonfoto's zijn trouwens goed te bewerken, zeker als je telefoon ook raw-foto's kan produceren. Deze foto is ook met de telefoon gemaakt. Mijn Galaxy S7 vond deze foto beter, maar daar denk ik dus anders over... http://i.imgur.com/5l8YMhAh.jpg
Re: Foto's door dennistd
Vanavond was het licht gewoon te mooi om geen plaatje te nemen:
Omdat ik geen echte camera bij me had wederom een telefoonfoto
Omdat ik geen echte camera bij me had wederom een telefoonfoto
Re: Foto's door dennistd
SCHOP!
RailAdventure organiseert een week lang een mobiele roadshow om in contact te komen en te blijven met hun klanten. Nadat op zondag 26 september het Luxon-panoramarijtuig hiervoor naar Nederland was gekomen, werd het een dag later weer teruggebracht naar Duitsland.
RXP 9903 met Luxon-panoramarijtuig, Gildehaus by Dennis te D, on Flickr
Hier komt RailExperts-loc 9903 (gestoken in een de RailAdventures-livrei van de grootste aandeelhouder) in een lekker buitje door Gildehaus op weg van Hilversum naar Bad Bentheim.
RADVE 111 210 met Luxon-panoramarijtuig + RXP9903, Bad Bentheim by Dennis te D, on Flickr
In Bad Bentheim werd het rijtuig overgenomen door RailAdventures-loc 111 210. Terwijl de ondergaande zon de onderkant van de zo vervloekte regenwolken mooi beschijnt staat het transport hier klaar voor vertrek. Opvallend was dat de Nederlandse RailExperts-loc 9903 ook meeging naar Duitsland: naar verluid zal er de komende week ergens een line-up gehouden worden van materieel in RailAdventure-uitmonstering.
.
En als bonus nog deze regenboog-foto die ik ook in Bentheim maakte. Wel met de telefoon, anders kreeg ik hem er niet helemaal op:
RailAdventure organiseert een week lang een mobiele roadshow om in contact te komen en te blijven met hun klanten. Nadat op zondag 26 september het Luxon-panoramarijtuig hiervoor naar Nederland was gekomen, werd het een dag later weer teruggebracht naar Duitsland.
RXP 9903 met Luxon-panoramarijtuig, Gildehaus by Dennis te D, on Flickr
Hier komt RailExperts-loc 9903 (gestoken in een de RailAdventures-livrei van de grootste aandeelhouder) in een lekker buitje door Gildehaus op weg van Hilversum naar Bad Bentheim.
RADVE 111 210 met Luxon-panoramarijtuig + RXP9903, Bad Bentheim by Dennis te D, on Flickr
In Bad Bentheim werd het rijtuig overgenomen door RailAdventures-loc 111 210. Terwijl de ondergaande zon de onderkant van de zo vervloekte regenwolken mooi beschijnt staat het transport hier klaar voor vertrek. Opvallend was dat de Nederlandse RailExperts-loc 9903 ook meeging naar Duitsland: naar verluid zal er de komende week ergens een line-up gehouden worden van materieel in RailAdventure-uitmonstering.
.
En als bonus nog deze regenboog-foto die ik ook in Bentheim maakte. Wel met de telefoon, anders kreeg ik hem er niet helemaal op:
Re: Foto's door dennistd
Gistermiddag waren locomotief en rijtuig van Railadventure in Baarn. Plus nog een voormalige PTT treinstel.
Re: Foto's door dennistd
Dat zijn heel fraaie foto's!
Re: Foto's door dennistd
Vooral die regenboog, excellent
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten