Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
^^ had je dan tussendoor niet met de Syntus 'boemel' naar Oldenzaal kunnen reizen?
-
- Donateur
Jawel, maar ik wilde graag een keer de RB61 uittesten, en met die Syntusboemel ga ik nu helemaal terug tot aan Zp. In een heel uur kon ik tenminste ook nog een beetje werken. :)
- ArrivaBas
- Contacteer:
Moet ik me daar zoiets bij voorstellen?Suus schreef:Ik schaar deze even in de categorie “de tijd van het jaar”: https://www.prorail.nl/sites/default/fi ... rs_pdf.pdf (PDF)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
Video niet beschikbaar.
- Mikos
- Contacteer:
Even klikken op het linkje "Bekijken op YouTube" zodra je die melding krijgt. NDR heeft insluiting op een andere website geblokkeerd.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
-
-
- Donateur
Ik heb vandaag wel een flink verschil gemerkt in controles tussen NS en Blauwnet: op alle binnenlandse Blauwnettreinen waar ik mee reisde werd ik vandaag gecontroleerd (Zl-Emn, Emn-Hdb, Hdb-Aml, Aml-Es en Odz-Zp); alleen op de "Duitse" ritjes niet (Es-Gbr, Gbr-Es, Hgl-Odz). Bij NS daarentegen heb ik geen enkele conducteur gezien in de trein vandaag, niet eens een serviceronde (Nm-Ah, Ah-Zl, Es-Hgl en Zp-Nm).
- Hainje
Een marktconform salaris -> minimumloon dus.... -o-Ronaldussen schreef:Wel als de data in dat bericht er aanleiding toe geven om het als een fictief bericht te beschouwen
- Suus
- Contacteer:
Een vlag van de zaak is ook wel een hint...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
_O-Overwegend leuke collega’s
- AppleMoose
En als carrièretijger is dat natuurlijk het eerste baantje waar je aan denkt *O*
En blandning av sött och salt.
-
- Contacteer:
Blijkbaar is die 1-aprilgrap van ProRail weer in het verkeerde keelgat geschoten bij veel mensen. Waarom, waarom vraag je je dan af. Waarom kun je niet eens meer een grap maken zonder direct aangevallen te worden door mensen?
Ik weet toch zeker dat dat tien jaar geleden er nog niet was. Ik vond de grap wel leuk eigenlijk en ze vragen er juist aandacht voor op deze manier.
Ik weet toch zeker dat dat tien jaar geleden er nog niet was. Ik vond de grap wel leuk eigenlijk en ze vragen er juist aandacht voor op deze manier.
- Z2N
- Donateur
Een grap moet grappig zijn, en ik vond hem niet grappig omdat hij te realistisch was. Niets 'verkeerde keelgat' aan de grap, eerder aan het beleid van ProRail op de andere 364 dagen van het jaar. (A)
-
Tien jaar geleden had de veiligheidsjihad nog niet de proporties die het nu heeft (al was de omvolking ook toen al flink op gang geloof ik)Ferdinand schreef:Blijkbaar is die 1-aprilgrap van ProRail weer in het verkeerde keelgat geschoten bij veel mensen. Waarom, waarom vraag je je dan af. Waarom kun je niet eens meer een grap maken zonder direct aangevallen te worden door mensen?
Het zou tegenwoordig maar zo waar kunnen zijn, waarmee het dus eigenlijk geen grap is. Want ik betwijfel of ze hiermee de draak willen steken met hun doorgeslagen veiligheidsgejank, of dat het een voorbereiding is op volgend jaar wanneer ze zoiets daadwerkelijk in gaan voeren. Er staan nu tenslotte al vaak zat BOA's bij overwegen, want waag het niet om nog door te fietsen als de rode lichten voor de eerste keer geknipperd hebben!

- Suus
- Contacteer:
Nou, de grap waarbij op alle Argos-borden stond dat de wissels op zomertijd gezet moesten worden werd toch niet echt gewaardeerdFerdinand schreef:Blijkbaar is die 1-aprilgrap van ProRail weer in het verkeerde keelgat geschoten bij veel mensen. Waarom, waarom vraag je je dan af. Waarom kun je niet eens meer een grap maken zonder direct aangevallen te worden door mensen?

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Meltrain
- Donateur
Humor is persoonlijk. :)Z2N schreef:Een grap moet grappig zijn, en ik vond hem niet grappig omdat hij te realistisch was.
Ons afdelingshoofd stuurde gisteren een e-mail dat er onder de naam "Heatless Monday" een pilot komt om de verwarming op maandagen op 15 graden Celsius in te stellen en hij raadde iedereen aan om op maandag een dikkere trui aan te doen. De pilot start uiteraard aankomende maandag. :')
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Frank93
Ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen want ik ben namelijk gevraagd om komende hoogzomer periode in Haarlem-IJmond te rijden. Vanaf maandag ga ik al op lijnverkenning. *bus*
- isadora
Gefeliciteerd Frank. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
- Contacteer:
Heel veel succes en plezier *bus* *bus*
- Meltrain
- Donateur
Leuk voor de afwisseling. :pos: En na de zomer keer je weer terug in Alkmaar e.o.?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Frank93
Dat is wel de bedoeling inderdaad. Van de leidinggevende hoorde ik dat het de hele zomerperiode is maar de planning zei vanochtend ''in ieder geval voor een maand''. Dus volgens mij weten ze zelf ook nog niet hoe lang precies.
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Nou, laat je verrassen hoe lang het wordt, maar een nieuw gebied lijkt me altijd wel leuk! Succes! :D
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
22-06-2025 NIEUW --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
25-05-2025 --> 30 foto's uit Amsterdam!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
22-06-2025 NIEUW --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
25-05-2025 --> 30 foto's uit Amsterdam!
-
Is er tegenwoordig niet ook een overkill aan 1 april grappen?
Ik heb de indruk dat iedereen een grap MOET maken/bedenken/opstellen..
Het wordt te doorzichtig op die manier en dan is het al gauw flauw, lijkt mij.
!~~~~~~~~~~~
Succes @ Frank93. Gelukkig heb je nu een auto zodat je de langere reisafstand naar de stalling wat makkelijker kan maken
Ik heb de indruk dat iedereen een grap MOET maken/bedenken/opstellen..
Het wordt te doorzichtig op die manier en dan is het al gauw flauw, lijkt mij.
!~~~~~~~~~~~
Succes @ Frank93. Gelukkig heb je nu een auto zodat je de langere reisafstand naar de stalling wat makkelijker kan maken
- ArrivaBas
- Contacteer:
Vandaag is er twee straten bij mij vandaan een zeer zeldzame vogel ontdekt in de vijver.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Zo leuk! Ik heb ze gezien in het oceanium in Lissabon.