Dat klopt, maar dan wordt het dus Qmusicmusic (?)Michael schreef:Qmusic is de radiozenderisadora schreef:Waar staat die "Q" dan voor?Michael schreef:Nee. Qbuzz rijd niet in Brabant

Of begrijp ik het gewoon verkeerd, kan hoor.
Dat klopt, maar dan wordt het dus Qmusicmusic (?)Michael schreef:Qmusic is de radiozenderisadora schreef:Waar staat die "Q" dan voor?Michael schreef:Nee. Qbuzz rijd niet in Brabant
Zit die kruidnotenwinkel weer in Hoog Catharijne?Suus schreef:Nee, wel vijftig smaken kruidnoten...isadora schreef:Zijn er al oliebollen?
Welke is dat? :oMichael schreef:Ik ben niet gemaakt voor vroege dienstenVan 5:45 tot 13:30 gewerkt en nu thuis een beetje brak te zijn
![]()
Gelukkig kon ik vanmorgen lekker wakker worden met Qmusic aangezien ik de enige bus in (West) Brabant die voorzien is van een radio meekreeg
![]()
Waarschijnlijk een van de Brabantliner Mercedessen of een ex-DAV Volvo. Ik zet mijn geld in op de 7787, waarmee ik vandaag zonder Michael werd thuisgebracht.Chrysa schreef: Welke is dat? :o
Nee, in de jarige Markthal :DKM46 schreef:Zit die kruidnotenwinkel weer in Hoog Catharijne?Suus schreef:Nee, wel vijftig smaken kruidnoten...isadora schreef:Zijn er al oliebollen?
https://www.startpagina.nl/v/entertainm ... q-q-music/isadora schreef:Ja maar, waar staat die "Q" nu voor?
Tsk, ik ben al sinds 5:38 onderweg.Michael schreef:Ik ben niet gemaakt voor vroege dienstenVan 5:45 tot 13:30 gewerkt en nu thuis een beetje brak te zijn
![]()
![]()
7787 inderdaad. De BrabantLiners hebben geen radio.JordiBrabant schreef:Waarschijnlijk een van de Brabantliner Mercedessen of een ex-DAV Volvo. Ik zet mijn geld in op de 7787, waarmee ik vandaag zonder Michael werd thuisgebracht.Chrysa schreef: Welke is dat? :o
7787. In West Brabant rijden geen ex Limburgse bussenChrysa schreef:Welke is dat? :oMichael schreef:Ik ben niet gemaakt voor vroege dienstenVan 5:45 tot 13:30 gewerkt en nu thuis een beetje brak te zijn
![]()
Gelukkig kon ik vanmorgen lekker wakker worden met Qmusic aangezien ik de enige bus in (West) Brabant die voorzien is van een radio meekreeg
![]()
Ik dacht dat alle ex-Limburg bussen ook radio's hadden.
De gelede MANs in Breda toch?Michael schreef: In West Brabant rijden geen ex Limburgse bussen
Is dit een woordgrap?Jef400 schreef:punnaisetopic.
Kijk, en daarom dus die topik, voor mensen als jou die die dinges niet snappen :YSuus schreef:Is dit een woordgrap?Jef400 schreef:punnaisetopic.
Plagjaaaaat.Hainje schreef:Probably the lamest pun of the day.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten