Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Michael schreef:Ik ben niet gemaakt voor vroege diensten Van 5:45 tot 13:30 gewerkt en nu thuis een beetje brak te zijn Gelukkig kon ik vanmorgen lekker wakker worden met Qmusic aangezien ik de enige bus in (West) Brabant die voorzien is van een radio meekreeg
Welke is dat? :o
Ik dacht dat alle ex-Limburg bussen ook radio's hadden.
Waarschijnlijk een van de Brabantliner Mercedessen of een ex-DAV Volvo. Ik zet mijn geld in op de 7787, waarmee ik vandaag zonder Michael werd thuisgebracht.
Michael schreef:Ik ben niet gemaakt voor vroege diensten Van 5:45 tot 13:30 gewerkt en nu thuis een beetje brak te zijn
Tsk, ik ben al sinds 5:38 onderweg. Wel een beetje moe nu, en inmiddels op de terugweg vanuit Münster. Wilde via Enschede gaan, maar die trein reed maar tot Gronau, dus ben ik maar richting Hamm gegaan. Even kijken of het Arnhem of Kleve wordt. (Venlo heb ik al gedaan vandaag; hoef niet per se nóg eens door Viersen.)
Münster was wel de moeite waard trouwens, ondanks regen, en er werd zelfs nog een wielerkoers gehouden. :D Hier kom ik nog wel eens terug, al is het maar omdat ik het Picassomuseum een keer wil zien.
Waarschijnlijk een van de Brabantliner Mercedessen of een ex-DAV Volvo. Ik zet mijn geld in op de 7787, waarmee ik vandaag zonder Michael werd thuisgebracht.
7787 inderdaad. De BrabantLiners hebben geen radio.
Chrysa schreef:
Michael schreef:Ik ben niet gemaakt voor vroege diensten Van 5:45 tot 13:30 gewerkt en nu thuis een beetje brak te zijn Gelukkig kon ik vanmorgen lekker wakker worden met Qmusic aangezien ik de enige bus in (West) Brabant die voorzien is van een radio meekreeg
Welke is dat? :o
Ik dacht dat alle ex-Limburg bussen ook radio's hadden.
7787. In West Brabant rijden geen ex Limburgse bussen