Als als. Als de trein naar Berlijn en/of de trein naar Hamburg vertraagd is dan kan ook je schema de prullebak in. Ik ben vorig jaar een paar dagen in Kopenhagen geweest en ik had nog nagedacht over de mogelijkheid met de trein te gaan. Maar krappe aansluitingen plus een hoog prijskaartje deden me toch besluiten voor de SAS te kiezen.Suus schreef:Maar als je vlucht vertraagd is kan je hele schema de afvalbak in.
Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
-
Jazker. Nu je het zegt, zal de wintervastheid wel de reden zijn voor die installatie, een verwarmingselement of iets dergelijks. Voor het putje onder de kraan zal er ook een stankafsluiter voor het riool inzitten. Bij al die dingen had ik nog helemaal niet stilgestaan.Suus schreef:Nooit een huis met een buitenkraan gehad? Die moet je in de winter afsluiten omdat het anders kapot kan vriezen. Ik denk dat ze dat op deze manier willen voorkomen.
Hier had uw onderschrift kunnen staan.
- isadora
Dat het waterbedrijf me vanaf 1 januari slechts 0,00 euro voor waterverbruik gaat berekenen. 

I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Suus
- Contacteer:
Je waterbedrijf is een beetje in de war denk ik.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Daarom ga ik ook niet. :(Suus schreef:Maar als je vlucht vertraagd is kan je hele schema de afvalbak in.
- Suus
- Contacteer:
Ja, maar van trein naar trein of van vliegtuig naar vliegtuig kan je meestal nog op coulance of wettelijke regeling terugvallen. Tussen trein en vliegtuig is dat er niet.en-es schreef:Als als. Als de trein naar Berlijn en/of de trein naar Hamburg vertraagd is dan kan ook je schema de prullebak in. Ik ben vorig jaar een paar dagen in Kopenhagen geweest en ik had nog nagedacht over de mogelijkheid met de trein te gaan. Maar krappe aansluitingen plus een hoog prijskaartje deden me toch besluiten voor de SAS te kiezen.Suus schreef:Maar als je vlucht vertraagd is kan je hele schema de afvalbak in.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Donateur
Bij Arriva Limburg kun je vanaf +15 claimen. Aangezien ik met die werkzaamheden laatst (met vervangende bus Swalmen-Roermond) met +17 in Roermond aankwam t.o.v. de aangepaste dienstregeling, heb ik een claim ingediend en toegewezen gekregen voor Nijmegen-Roermond met NS Flex Dalvrij. Krijg ik €0,59 terug. :') De berekening heb ik nog niet kunnen reconstrueren...
- Hainje
Sodeju, dat is me een schadeloosstelling!
Zou er van op vakantie gaan hoor!

Zou er van op vakantie gaan hoor!
- ODRAIL
Dan had ik in november gelukkig wel een betere schadeloosstelling van de NS terug gehad bij mijn vertraging :pos:
.
-
Nou kindeke, doet ons es alles d'r over vertellen enzo :Y
-
Onder het mom van living on the edge:
Als ik morgen niet richting Budapest (of Wenen voor de goede verstaanders
) vertrek, misschien maar even per rode ICE in Parijs proberen te komen. En als dat dan lukt, de dag erna proberen weer in mijn prachtige Utca030 te geraken 
Als ik morgen niet richting Budapest (of Wenen voor de goede verstaanders

-
- Donateur
Ben je van plan mijn "acht landen in drie dagen"-record te breken of zo? 

-
Dat komt nog wel een keer :Y
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Komende zondag reis ik van Amersfoort tot Zandvoort en van Alkmaar tot Zwolle 

Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
22-06-2025 NIEUW --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
25-05-2025 --> 30 foto's uit Amsterdam!
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
22-06-2025 NIEUW --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
25-05-2025 --> 30 foto's uit Amsterdam!
-
Komende zondag reis ik, zoals het er nu uitziet, van Kopenhagen naar Utrecht. Maar wie weet verandert dat nog en eindigt de dag ergens in het oosten ofzo *O*
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Komende zondag reis ik naar mijn werk, zouden jullie ook eens moeten doen :pos:
Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
- Donateur
Wat moeten wij allemaal op jouw werk? 

- Suus
- Contacteer:
Mag ik even kwijt
Gisteren was ik van 6:56 tot 23:32 van huis voor werkgerelateerde zaken en voor mij is het nu ook weer “On the rails again” voor werk.Ardan schreef:Komende zondag reis ik naar mijn werk, zouden jullie ook eens moeten doen :pos:
-
Uiteindelijk is reizen niet enkel plezierig
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
-
Of ik nu werk aan mijn toekomst (lees: studeren), of dat ik werk om mn huur te kunnen betalen, in de trein zit ik toch. In een beetje slechte week betekent dat 7 dagen op rij minimaal 2 treinen per dag. *trein*
Bij twijfel altijd klagen
-
Ik kom net tot de conclusie dat de Schiphol SchreeuwService volgens mij een slap aftreksel is van de RER Regulatie Service.
Op Gare du Nord staan ze bij elke trap met 5 man sterk (boven en onderaan) om mensen al dan niet door te laten of naar de volgende trap te schreeuwen :')
Op Gare du Nord staan ze bij elke trap met 5 man sterk (boven en onderaan) om mensen al dan niet door te laten of naar de volgende trap te schreeuwen :')
- Z2N
- Donateur
Op de RER-perrons is dat vrij gebruikelijk ja, de RER-tunnels zijn eigenlijk allemaal te krap, te druk en overbelast in aantal treinen. De RER D wordt op het perron dan ook nog aangevuld door Radio Ligne D, om de reisinfo te doen.
-
Ja da weet ik toch allemaal niet kind...
Groetjes vanaf 276,13 m trouwens *O*
Groetjes vanaf 276,13 m trouwens *O*
- trolly
De Euromast!
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________