Mag ik even kwijt
-
- OVNL-beheerder
- Suus
- Contacteer:
Mag ik even kwijt
Rond 3 uur ‘s nachts was de brand meester, rond een uur of vijf vertrok de brandweer uiteindelijk. Vier gewonden, vier panden onbewoonbaar, 50 mensen hebben de nacht in een sporthal doorgebracht. De brand was zo hevig dat een speciaal vaartuig van het havenbedrijf in de Schie lag, waarmee extra water kon worden aangevoerd, de aanwezige brandkranen bleken niet genoeg. Er lagen dus honderden meters aan brandslangen door de straat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- OVNL-beheerder
Re: Mag ik even kwijt
Je hebt nog wel een oog dichtgedaan?
- Suus
- Contacteer:
Jawel, maar de lucht was gedurende de gehele nacht niet te harden. Ik kan de ventilatie niet individueel uitschakelen namelijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Ik probeer nog van m'n retourtje Keulen-Bergamo af te komen, maar RyanAir is niet zo vlot met cancelen. :')Chrysa schreef:Vandaag in de lijst met dronken aankopen: Vliegtickets naar Finland. :')
Dan maar even die 2 dagen naar Polen.

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
-
Bergamo is een hele leuke stad hoor! (A)
- Suus
- Contacteer:
Chrysa schreef:Bergamo is een hele leuke stad hoor! (A)

:')
Nou ja, de Vesuvius en de Etna vormen 'geen bijzondere veiligheidsrisico's'.
-
Details Suus. Nu is het er juist lekker rustig. *O*
- Suus
- Contacteer:
Lekker aan de bar op een meter afstand van alle andere mensen koffie drinken. Wordt toch wel een zooitje met een mondkapje op.
-
-
Wat moet je daar anders doen? Volgens mij zijn alle bezienswaardigheden dicht.
Beul van de blindegeleidelijn
- Z2N
- Donateur
En als je voor begin april gaat kom je niet verder dan het vliegveld, Bergamo is volgens de Italianen een rode zone, waar je niet zonder geldige reden in mag reizen.
-
- Contacteer:
Als je een drukke kruising oversteekt met de fiets met achterop een kind van ik schat een jaar of 5 en daarbij door rood rijd en tegelijkertijd ook nog eens druk met je telefoon bezig bent mag je wat mij betreft dat kind meteen afstaan aan een pleeggezin want dan ben je gewoon geen goede vader. Afijn, de remmen van mijn bus deden het in ieder geval prima.
- trolly
Ondertussen mag je daar ook alleen nog maar op als het noodzakelijk is, en is enkel Stromboli nog geel. Ik denk dat ik mijn ticket naar Pisa voor morgen maar ga omboeken.Alargule schreef:Nou ja, de Vesuvius en de Etna vormen 'geen bijzondere veiligheidsrisico's'.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- Hainje
Claxon ook?Michael schreef:Afijn, de remmen van mijn bus deden het in ieder geval prima.

-
Het is op Schiphol duidelijk rustiger. Ik heb niet vaak dat ik bij de beveiliging gewoon door kan lopen.
- Hainje
Vond het vandaag in de supermarkt (waar ik werk) echt een stuk rustiger ook.
-
RyanAir heeft nu alle vluchten van en naar Italië gecanceld nu.. ook de mijne, dus zoals gezegd... Dan maar naar Polen.Z2N schreef:En als je voor begin april gaat kom je niet verder dan het vliegveld, Bergamo is volgens de Italianen een rode zone, waar je niet zonder geldige reden in mag reizen.

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
- Cora
Ik vraag me oprecht af wanneer de overheid besluit scholen te sluiten. Liever nu dan dat ze het in de examenperiode doen :N
Fout 404: Tekst niet gevonden
- AppleMoose
Nu sluiten heeft ook gevolgen voor de examens. En bovendien zijn er nu ook al examens en tentamens.
Bovendien is het de vraag wat je er mee opschiet als je alleen de scholen sluit. Leerlingen/studenten blijven echt niet thuis als dat niet opgelegd wordt en andere dingen zoals pretparken, musea etc. wel open zijn en er elders evenementen worden gehouden.
Bovendien is het de vraag wat je er mee opschiet als je alleen de scholen sluit. Leerlingen/studenten blijven echt niet thuis als dat niet opgelegd wordt en andere dingen zoals pretparken, musea etc. wel open zijn en er elders evenementen worden gehouden.
En blandning av sött och salt.
- Suus
- Contacteer:
Toen in Japan de scholen sloten trokken de scholieren massaal naar de grote steden om daar te gaan winkelen, op café te gaan of om sociaal te gaan doen. Volgens mij is dat precies wat je niet wil bereiken met de scholen sluiten. Je kan de scholieren nog beter de gehele dag (dus van 8 tot 18) verplichten op school te zitten, dan maar wat extra KWT-uren *O*
-
Ondanks dat stond er vandaag een Ebusco van Wartburgmobile uit Eisenach/ zuidwest-Thüringen ten toon op de Campus:Suus schreef:Dit evenement werd vandaag live op TV afgelast door de burgemeester van EindhovenJordiBrabant schreef:Op mijn Eindhovense universiteit is het vandaag iig Career Expo/ Wervingsdagen het lijkt me stug dat dezelfde bedrijven vandaag op een andere plek om staan te werven.

Hier had uw onderschrift kunnen staan.
- Cora
Suus schreef:Toen in Japan de scholen sloten trokken de scholieren massaal naar de grote steden om daar te gaan winkelen, op café te gaan of om sociaal te gaan doen. Volgens mij is dat precies wat je niet wil bereiken met de scholen sluiten. Je kan de scholieren nog beter de gehele dag (dus van 8 tot 18) verplichten op school te zitten, dan maar wat extra KWT-uren *O*

Fout 404: Tekst niet gevonden