Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Moeten werken in een lange broek heeft blijkbaar ook zo zijn voordelen, ik loop vandaag één keer in een korte broek in een natuurgebied en ben weer lekgeprikt. Thuis maar eens moeders zelfgemaakte lavendelolie erop smeren, wondermiddeltje.
Korte broeken zijn best fijn, maar als ik weet dat ik op een wandeling hoog gras tegenkom om door een bos ga lopen, gaat toch echt de lange wandelbroek aan met van die touwtjes onderaan de broekspijpen om hem strak te trekken. Geen zin in teken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule schreef: ↑ma 12 jul 2021, 15:28
Ach. Volgende week wordt hier een airco geïnstalleerd. Dan kunnen de ramen 's nachts gewoon dichtblijven, ook al is het buiten 100 graden.
Alargule schreef: ↑ma 12 jul 2021, 15:28
Ach. Volgende week wordt hier een airco geïnstalleerd. Dan kunnen de ramen 's nachts gewoon dichtblijven, ook al is het buiten 100 graden.
Hainje schreef: ↑za 10 jul 2021, 13:39
De ketting van mijn fiets was eraf gelopen. Dus ik bracht de fiets even naar een andere fietsenmaker dan gebruikelijk, want dichter bij huis. Die mf durft € 57,50 te vragen voor het erop leggen van een ketting. Ik mag hopen dat ie voor dat geld ook de tandwielen etc. vervangen heeft. And if so, had ie er ook wel even voor kunnen bellen. Op zich zou het niet heel vreemd zijn voor een fiets van 22 jaar oud dat er e.e.a. extra vervangen moet worden, maar laat dat dan even weten.
Ik ga er nu heen, ben benieuwd.
Edit: fietsenmaker gesloten na 13u. Dinsdag is tie pas weer open.
Nou de ketting was niet kapot, wel was het crankstel afgebroken. Die is dus vervangen.
Heb wel aangegeven dat ik fijn had gevonden als hij er even over gebeld had, laten we hopen dat hij het ter harte neemt voor bij een volgende klant.
Een vertrekkende vlucht werd last-minute verplaatst van Schiphol naar een andere luchthaven waardoor ik als geïmproviseerde bus-coördinator moest optreden. Long story short: als een Japanse reisleider een grote groep passagiers van de vertrekhal naar het uiterste puntje van de aankomsthal brengen en een touringcar boarden met de passagierslijst die ik afstreepte om te zien wie we misten.